Miksi oi miksi

Anonyymi

Sait mun häpeämään ja inhoamaan itseäni. Pelkään että näen sut joskus jossain ja naurat päin naamaa. Turhauttavaa että vieläkin sulla on vaikutus muhun. Mietin mitä ihmeen pahaa sulle tein. Annoin sun mennä kun halusit . Enkö olisi saanut elää elämääni eteen päin.Olin vuosia todella yksinäinen itkin ja itkin ja itkin. Pitkään jälkeesi uskoin että kukaan ei voisi minua tulla rakastamaan että olen jotenkin kelvoton. En ajattelut susta koskaan pahaa. Ja tiedän onhan tämä typerää kun tiedän ettet koskaan näitä tule lukemaan.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uteliaana kysyn, seurustelitteko, olitteko miten tekemisissä toistenne kanssa? Tarinasi kuulostaa surulliselta, jos mies noin käyttäytyy sinua kohtaan niin, minusta sinun kannattaa pysyä erossa hänestä itsesi parhaaksi. 👍

      • Anonyymi

        Lopeta ja silitä kissaa.

        Tyttöö kampaa märkää sukkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta ja silitä kissaa.

        Tyttöö kampaa märkää sukkaa

        Silittäisin, mut vain luvan kanssa 🤔🤗


      • Anonyymi

        Seurustelimme. Juu ja emme ole tekemisissä ja tuskin koskaan enää olemmekaan. Ja olen mennyt eteen päin. Sekä ihmettelen näitä viestejä täällä kaipa minullakin on oikeus kirjoittaa tänne omia tunteita jos siltä tuntuu. Ei tarvitse kommentoida jos jotenkin närästää.Sitä vaan miettii miksi ihminen joka vaikuttaa hyvältä ja kultaiselta tyypiltä käytetty nuin. Tiesi taustani ja mitä mulle on tehty siksi sattuu eniten.Olisimme varmasti voineet olla ystäviä tai edes hyvän päivän tuttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seurustelimme. Juu ja emme ole tekemisissä ja tuskin koskaan enää olemmekaan. Ja olen mennyt eteen päin. Sekä ihmettelen näitä viestejä täällä kaipa minullakin on oikeus kirjoittaa tänne omia tunteita jos siltä tuntuu. Ei tarvitse kommentoida jos jotenkin närästää.Sitä vaan miettii miksi ihminen joka vaikuttaa hyvältä ja kultaiselta tyypiltä käytetty nuin. Tiesi taustani ja mitä mulle on tehty siksi sattuu eniten.Olisimme varmasti voineet olla ystäviä tai edes hyvän päivän tuttuja.

        Tsemppiä sinulle, miehenä huomannut saman, et loukkaantuessaan toiset voivat olla tylyjä ja vähät välittävät toisen tuntemuksista. Toivottavasti pääset tämän yli? Olettaisi, et jos toinen on ollut noin tyly sinua kohtaan, ettei sinulla ole enään ikävän/ kaipuun tunteita häntä kohtaan?


      • Anonyymi

        Ei seurusteltu,idiootit kirjoittaa,pilailua vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei seurusteltu,idiootit kirjoittaa,pilailua vaan.

        Ole aloittaja ja Minä ainakin seurustelin tapasin hänen vanhempansa ja muunkin perheen ja ystävät ja hän minun olimme lähes päivittäin tekemisissä. Hän kutsui minua tyttöystävkseen ja jne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsemppiä sinulle, miehenä huomannut saman, et loukkaantuessaan toiset voivat olla tylyjä ja vähät välittävät toisen tuntemuksista. Toivottavasti pääset tämän yli? Olettaisi, et jos toinen on ollut noin tyly sinua kohtaan, ettei sinulla ole enään ikävän/ kaipuun tunteita häntä kohtaan?

        Kiitos. Ole jo päässyt sen yli. Mutta jotenkin se vain välillä vaivaa mieltä että miksi niin kävi. Mutta elämä on. Joskus on vaan semmoinen olo että ois pitäny puhua asiat halki niin ei ois jäänyt katkeruutta kummallakaan.


    • Anonyymi

      On sekava aamu, kuuleekohan Tv:stä vielä normaalia, ymmärrettävää puhetta. Harhat pois, luulot pois, kuvitelmat pois. Jokainen pitäköön omat salaisuutensa, jos haluaa. Hyvä aamu on kuppi kahvia ja pienen pieni ajatus, kaikki menee eteenpäin.

    • Anonyymi

      Ei koskaan.

    • Anonyymi

      Ei vähintäkään ollut, yksi lause muualta kuultuna.

    • Anonyymi

      Miehet on... kaikki samanlaisia ! Narsistisesti käyttäytyviä ja ajattelevia. Epäempaattisia itserakkaita pedoja !

      • Anonyymi

        Älä yleistä, en ole itse ainakaan sellainen 😥


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe