Miehet kertokaatte onko tällä hetkellä suhde varatun naisen kanssa.
Tapailet varattua naista
22
610
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi?
onhan se
- Anonyymi
Yhdyttekö joka tapaamisella
ei joka mut sillonkun panettaa molempia
- Anonyymi
Minkä ikäinen nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen nainen
Sellanen sadan kilon siika silliviivalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellanen sadan kilon siika silliviivalla
Niinpä tietysti samanen siika joka toistaa tuota itsestään. Sori oot niin tyhmäkin et kelpaa. Juttele sen peilis edessä.
25 -70 joitakin noin
- Anonyymi
mut ei juitenkaan kaikia pantu voihan muuten tapailla
juu tapailen varattua naista naisella 58v mies ei sillä seiso naidaan aina kun tavataan
- Anonyymi
Buaahaa spede Buaahaa
Tapailisin jos semmoinen halukas nainen löytyisi pk-seudulta
- Anonyymi
löytyskohän semmoista naista koilismaalta
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulta tietysti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulta tietysti
Katos spedellä taas sekottaa. Siksihän sä siellä olet.
- Anonyymi
varattua on hyvä paneskella ei jää nurkkiin pyörimääm ja aina on halukas saamaan kullia
- Anonyymi
Kohtuullisen hyvin tiivistetty. Lisäksi ei tarvi kumia ja yleensä ihan kaikki käy. Ei tarvi lässytellä niitä näitä, vaan voi alkaa suoraan panemaan, kun on sovittu tapaaminen. Mällit sisään ja vähän halittelua ja uusi kierros. Oma suosikkini on mällibingo, jossa värisuoralla lasketaan pimpsaan peppuun ja suuhun... ja lähdetään kotiin.
Juu, vuosien saatossa useiden varattujen kanssa touhunnut. Tosi kivaa molemmin puolin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtuullisen hyvin tiivistetty. Lisäksi ei tarvi kumia ja yleensä ihan kaikki käy. Ei tarvi lässytellä niitä näitä, vaan voi alkaa suoraan panemaan, kun on sovittu tapaaminen. Mällit sisään ja vähän halittelua ja uusi kierros. Oma suosikkini on mällibingo, jossa värisuoralla lasketaan pimpsaan peppuun ja suuhun... ja lähdetään kotiin.
Juu, vuosien saatossa useiden varattujen kanssa touhunnut. Tosi kivaa molemmin puolinVain unelmissas onneton eunukki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain unelmissas onneton eunukki
Miksi olet onneton eunukki. Taitaa munattomuus olla se syy.
- Anonyymi
Itse etsin vain varattuja
- Anonyymi
Ime ikeniäs sillä aikaa hönö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ime ikeniäs sillä aikaa hönö
Sie ite taija muuhun pystyäkkän kun otit assiin esille. Onko siulla ennää ikeniäkään oot jo niitä monta vuotta imenyt
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121790En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331178SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2201142Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72931069Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36875- 43822
Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6811Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33784It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9772+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais235746