Mitäpä jos Posti nostaisi hintojaan?
Mitäpä jos esim Kiinasta yms tulevat paketit maksaisivat vaikkapa 10 euroa lisää?
Ennen kuin robotti voi hoitaa jonkin työn, niin ko työntekijän palkalla pitää pystyä elämään jollain tavalla: katto pään päälle, peusravinto ja terveydenhuolto. Pari tonnia kuussa lienee aika minimi, pääkaupunkiseudulla ainakin.
Kyllä mä heittäisin tässä nyt palloa johdolle: tehkää sellainen strategia, jolla ne työntekijät jotka teillä on elävät ja jolla laitoksenne ei tee tappiota.
Jos jotkin yhteiskunnan säännöt tämän estävä, niin sitten a) joko sääntöjä muutetaan tai b) yhteiskunta maksaa pussistaan tappionne.
On täytsin käsittämätöntä, että johto lamaannuttaa kohta koko maan kyvyttömyydellään. Vähintäänkin laitoksen viestintä on suekeaa.
Miksi Valtionyhtiö saa tehdä tappiota vuodesta toiseen mutta yksityinen asetetaan konkurssiin?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065