Öö joo miten kysyn äidiltä että saanks kunnolliset liivit? siis mul on nyt semmoset ns harjotusliivit ja oikeesti miten mun äiti ei huomaa että tarviin oikeet??
Siis oikeesti tää on ihan naurettavaa, koska joudun usein käyttämään urheiluliivejä ku ne toiset ei tue tarpeeks. Ja ite oon tosi ujo ja mun äiti on samanlainen et sen mielest on vrm tosi akward puhuu kaikesta tämmösestä, mutta niin ku iteppä päätti rueta äidiks.
Et juu miten saan sanottua silleen chillisti et haluun kunnolliset ettei se ois akward?? Mittasin jo mun koon ja se tais olla joku 65d.. PS. EN OLE MENOSSA ITSE OSTAMAAN!!
Miten saan sanottua äidille et haluan rintaliivit?
Anonyymi
0
140
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot793669Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe373020- 782801
- 282664
- 192585
- 522332
- 161967
- 571947
- 581796
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121708