Miten saan sanottua äidille et haluan rintaliivit?

Anonyymi

Öö joo miten kysyn äidiltä että saanks kunnolliset liivit? siis mul on nyt semmoset ns harjotusliivit ja oikeesti miten mun äiti ei huomaa että tarviin oikeet??

Siis oikeesti tää on ihan naurettavaa, koska joudun usein käyttämään urheiluliivejä ku ne toiset ei tue tarpeeks. Ja ite oon tosi ujo ja mun äiti on samanlainen et sen mielest on vrm tosi akward puhuu kaikesta tämmösestä, mutta niin ku iteppä päätti rueta äidiks.

Et juu miten saan sanottua silleen chillisti et haluun kunnolliset ettei se ois akward?? Mittasin jo mun koon ja se tais olla joku 65d.. PS. EN OLE MENOSSA ITSE OSTAMAAN!!

0

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raivoaako Putin, kun Suomi hyväksytään naton jäseneksi

https://www.is.fi/politiikka/art-2000008913259.html "Kommentti: Madridista jysähti sittenkin – Suomi kutsutaan Naton jäseneksi jo keskiviikkona Lähes
        NATO
        386
        3934
      2. Miten olette pärjänneet kuumuuden kanssa?

Viime yö oli trooppisen lämmin ja kämpässä kuuma. Heräilin vähän väliä kuumuuden takia vaikka nukuin pelkkä lakana päällä. Täkin heitin jo viime viiko
        Maailman menoa
        348
        3479
      3. Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!

https://yle.fi/uutiset/3-12515383 Rydman valittelee että vaikeaa on ollut kun jäänyt kiinni mutta entäs uhrisi? Ei yhtään empatiaa uhreja kohtaan!
        Maailman menoa
        181
        2486
      4. Nakkilassa on raiskattu wanhus

Wanhus on raiskattu nakkilassa palvelutalossa. ( näin uutisoivat molemmat iltapäivälehdet sekä yle )
        Nakkila
        19
        2059
      5. No aloititko sä jo suhteen

sen toisen ihailijasi kanssa? Sen jonka kanssa sulla oli jotain vispiläkauppaa? Olenko jo unohdettu ja tarpeeton?
        Ikävä
        151
        1355
      6. JA SIEPIN VALITUS ALKOI TAAS

Siepin unelma-asunnossa oli hajonnut ilmalämpöpumppu, jonka takia hän joutui lähtemään kuumuutta pakoon ylelliseen hotelliin. mutta voi kauhistus, k
        Kotimaiset julkkisjuorut
        112
        1233
      7. Mitä oikein odotat?

Rehellisiä vastauksia sitten vain.
        Ikävä
        115
        1205
      8. Totuus on että

Se kaikki sattui ihan vit**ti koska mä tykkään susta todella paljon. Oikeesti tosi paljon. Menin ihan pois raiteilta enkä tajua tätä itekään. Oon mä j
        Ikävä
        34
        935
      9. Turkki tukee Suomen Nato-jäsenyyttä

Kuinkas trollien suuhun nyt pannaan? 🤣 Juttua aiheesta löytyy kohta kaikista mahdollisista uutislähteistä. Mahtava homma!🫡🥳
        Maailman menoa
        386
        884
      10. Natoon liittymisen hinta kova.

Suomi joutuu luovuttamaan kurdeja Turkkiin, maksoiko Suomen Nato-jäsenyys monien kymmenien ihmisten vankeus ja kidutuskohtalon vai peräti kuoleman. ht
        Maailman menoa
        249
        881
      Aihe