Diabetes päivää.

Anonyymi

Kovin vaisua on ollut Maailman diabetespäivän juhliminen tänä vuonna. Kansallista diabetespäivää seminaareineen vietettiin häveliäästi jo reilu viikko sitten. Annettiin Liiton naiselle palkinto ja kuunneltiin esitelmiä lihavuusleikkauksista. Ilmeisesti alkavat jäljet jo pelottaa itseäkin. Virta ja Kostfonden tutkimuksineen saattaa kruununjalokivet naurunalaisiksi, eikä menne kauaakaan kun Faktantörkyistäjät "palkitaan".

9

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomalainen diabetesvalistus on täysin per...llään!

      • Anonyymi

        Kenen/minkä neuvojen mukaisesti olet elänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen/minkä neuvojen mukaisesti olet elänyt?

        "Kenen/minkä neuvojen mukaisesti olet elänyt?"

        D2:sena minulle kelpaa ainostaan puoluettomaan, korkealuokkaiseen tieteeseen perustuvat ohjeet joilla ei ole mitään tekemistä Diabetesliiton ohjeiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kenen/minkä neuvojen mukaisesti olet elänyt?"

        D2:sena minulle kelpaa ainostaan puoluettomaan, korkealuokkaiseen tieteeseen perustuvat ohjeet joilla ei ole mitään tekemistä Diabetesliiton ohjeiden kanssa.

        Siis kaikenlaiset huuhaa neuvot ovat tervetulleita. Mikään tieteeseen viittaava ei kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kaikenlaiset huuhaa neuvot ovat tervetulleita. Mikään tieteeseen viittaava ei kelpaa.

        Diabeetesliiton opit eivät ole lääketiedettä. Ei myöskään Sydäliiton. Tilastot kertovat aivan muuta mitä nuo mokomat lukeneet, mutta oppimattomat meille julistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Diabeetesliiton opit eivät ole lääketiedettä. Ei myöskään Sydäliiton. Tilastot kertovat aivan muuta mitä nuo mokomat lukeneet, mutta oppimattomat meille julistaa.

        Riippuu mitä tilastoja katsoo. Tieteessä hyväksytään 95% tarkkuus. Se tarkoittaa että joka 20. koetulos voi olla poikkeava. Jos tarkoituksellisesti poimii niistä "joka 20." tuloksesta mieleisensä niin tietysti voi päätyä myös erilaiseen lopputulokseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu mitä tilastoja katsoo. Tieteessä hyväksytään 95% tarkkuus. Se tarkoittaa että joka 20. koetulos voi olla poikkeava. Jos tarkoituksellisesti poimii niistä "joka 20." tuloksesta mieleisensä niin tietysti voi päätyä myös erilaiseen lopputulokseen.

        Tilanne on hiukan monimutkaisempi eli usein etsitään tilastollisesti merkittäviä eroja.

        Edelleenkin elämäntavoista laihduttamisen ja liikunnan lisääminen ovat tehokkaimmat tavat hoitaa diabetestä.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Tilanne on hiukan monimutkaisempi eli usein etsitään tilastollisesti merkittäviä eroja.

        Edelleenkin elämäntavoista laihduttamisen ja liikunnan lisääminen ovat tehokkaimmat tavat hoitaa diabetestä.

        Täs poikani on ollut ravitsemusteraupeti ohjauksessa vajaa vuoden ja painoo tullut kymmenen kiloo lisää. Epäusko on minulla heitä kohtaan, mutta ei pojalla. Valehteleeko vaaka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täs poikani on ollut ravitsemusteraupeti ohjauksessa vajaa vuoden ja painoo tullut kymmenen kiloo lisää. Epäusko on minulla heitä kohtaan, mutta ei pojalla. Valehteleeko vaaka?

        Ei se paljon auta, vaikka olisi kuinka viisaan ohjauksessa, jos ei oppi mene perille.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      615
      4403
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3520
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      70
      3207
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2971
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2324
    6. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2267
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2241
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2060
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2015
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      1973
    Aihe