Hei olen 12-vuotias tyttö... Miten homma käytännössä toimii. Ideana olisi siis perustaa yritys toiminimellä, tuotteet myytäisiin nettikaupassa ja ostaja maksaisi postikulut. Pankkitiliä en vielä omista, saan varmaan pian. Netistä olen lukenut asiasta, mutta jokaisessa lähteessä kerrotaan että: ”Pitäisi tehdä näin ja näin...” Ei kauheasti auta kun ei tiedä mistä ne hommat hoidetaan. Starttirahaa en tarvitsisi, ja vaikka tarvitsisin niin en saisi. Kaikki fyysiset materiaalit periaatteessa on. Itse yritys ”raami” puuttuu. Nettisivut olisi siis toki tarkoitus koodata. Onko jollain antaa vinkkejä ja apua? Mitä kautta saisin helpoiten homman liikkeelle? Jotain oleellista esim. nettisivuille? Saa kertoa.
Alaikäiselle toiminimi
Anonyymi
1
114
Vastaukset
- Anonyymi
Yrityksen perustamiseen tarvitset vanhempiesi myötävaikutusta. Käytännössä toiminimi perustetaan lähettämällä Patentti -ja Rekisterihallitukselle asianmukainen lomake. Alaikäisenä et voi tehdä ilmoitusta verkossa, koska siihen tarvitaan vanhempiesi allekirjoitukset. Tästä asiasta enemmän
https://www.prh.fi/fi/kaupparekisteri/yeh/perustaminen.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192432
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau311554Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.211502- 1291448
- 681253
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3421121- 891015
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?58995- 122841
- 82816