Hei olen 12-vuotias tyttö... Miten homma käytännössä toimii. Ideana olisi siis perustaa yritys toiminimellä, tuotteet myytäisiin nettikaupassa ja ostaja maksaisi postikulut. Pankkitiliä en vielä omista, saan varmaan pian. Netistä olen lukenut asiasta, mutta jokaisessa lähteessä kerrotaan että: ”Pitäisi tehdä näin ja näin...” Ei kauheasti auta kun ei tiedä mistä ne hommat hoidetaan. Starttirahaa en tarvitsisi, ja vaikka tarvitsisin niin en saisi. Kaikki fyysiset materiaalit periaatteessa on. Itse yritys ”raami” puuttuu. Nettisivut olisi siis toki tarkoitus koodata. Onko jollain antaa vinkkejä ja apua? Mitä kautta saisin helpoiten homman liikkeelle? Jotain oleellista esim. nettisivuille? Saa kertoa.
Alaikäiselle toiminimi
Anonyymi
1
123
Vastaukset
- Anonyymi
Yrityksen perustamiseen tarvitset vanhempiesi myötävaikutusta. Käytännössä toiminimi perustetaan lähettämällä Patentti -ja Rekisterihallitukselle asianmukainen lomake. Alaikäisenä et voi tehdä ilmoitusta verkossa, koska siihen tarvitaan vanhempiesi allekirjoitukset. Tästä asiasta enemmän
https://www.prh.fi/fi/kaupparekisteri/yeh/perustaminen.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1139451- 929051
- 187855
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776254Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585378Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä254999Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?84428En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234345- 384243
- 394173