Hei olen 12-vuotias tyttö... Miten homma käytännössä toimii. Ideana olisi siis perustaa yritys toiminimellä, tuotteet myytäisiin nettikaupassa ja ostaja maksaisi postikulut. Pankkitiliä en vielä omista, saan varmaan pian. Netistä olen lukenut asiasta, mutta jokaisessa lähteessä kerrotaan että: ”Pitäisi tehdä näin ja näin...” Ei kauheasti auta kun ei tiedä mistä ne hommat hoidetaan. Starttirahaa en tarvitsisi, ja vaikka tarvitsisin niin en saisi. Kaikki fyysiset materiaalit periaatteessa on. Itse yritys ”raami” puuttuu. Nettisivut olisi siis toki tarkoitus koodata. Onko jollain antaa vinkkejä ja apua? Mitä kautta saisin helpoiten homman liikkeelle? Jotain oleellista esim. nettisivuille? Saa kertoa.
Alaikäiselle toiminimi
Anonyymi
1
105
Vastaukset
- Anonyymi
Yrityksen perustamiseen tarvitset vanhempiesi myötävaikutusta. Käytännössä toiminimi perustetaan lähettämällä Patentti -ja Rekisterihallitukselle asianmukainen lomake. Alaikäisenä et voi tehdä ilmoitusta verkossa, koska siihen tarvitaan vanhempiesi allekirjoitukset. Tästä asiasta enemmän
https://www.prh.fi/fi/kaupparekisteri/yeh/perustaminen.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219