Aihe

Missä kaupungissa, tai kylässä vaikutatte?

Anonyymi

Tässä mietiskelin iltasella, että miten laajalta alueelta aktiivisimmat palstalaiset on?
Monissa ketjuissa tunnutte tunnistavanne toisenne, tai ainakin epäilette.
Itse asun Hämeenlinnassa.

20

157

Vastaukset

• Helsingissä.. tää näköjään koko ajan poistetaan.

• Oulussa...

• Helsingistä.

• Helsinki täälläkin. Tätä palstaa on mahdoton seurata spämmäämisen takia, suututtaa.

• Onko Tampereen läheltä ketään?

• Aika vaikea kertoa jos asuu pienellä paikkakunnalla.

• No eikä ole, jos et asu jossain 15 ihmisen suljetussa kommuunissa. 😂 Voit todistaa tämän itse: jos joku nyt kirjoittaa tänne sinun asuinpaikkakuntasi nimen, niin tiedätkö keneltä se on tullut?

• Anonyymi kirjoitti:

No eikä ole, jos et asu jossain 15 ihmisen suljetussa kommuunissa. 😂 Voit todistaa tämän itse: jos joku nyt kirjoittaa tänne sinun asuinpaikkakuntasi nimen, niin tiedätkö keneltä se on tullut?

Samaa mieltä, miten porukka luulee täällä koko ajan että ne tunnistetaan!

• Tähän pysty vastaamaan viesti poistetaan. Yritetään vielä: Helsinki.

• Helsinkiläinen täälläkin.

• Nostan tätä kun kiinnostaa löytyykö kirjoittajia muualta kuin Helsingistä.

• Vantaalla asustelen.

• Yritän kaivaa näitä lähes aktiivisia keskusteluja esiin. Saa nähdä onko tästä mitään iloa..

• Kirkkonummelta olen

• Helsingissä ollaan.

• Kuopiosta tai ainakin hirrrrrveen läheltä

• Anonyymi kirjoitti:

Kuopiosta tai ainakin hirrrrrveen läheltä

Mä kans Kuopiosta :)

• Vaikutan Vantaalla, mutta veri vetää täältä pois. Hämeenlinnassa tai Tampereen lähimailla viihtyisin paremmin. Olosuhteiden pakosta vielä ainakin puolitoistavuotta/vuosi täällä ja sitten nostan kytkintä.

En viihdy, vaikka täältä olenkin alunperin kotoisin. Muuta Suomea on nähty sen verran, että tiedän viihtyväni muissa ympyröissä paremmin.

• Oulussa....

• Helsingissähän minä asustelen.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Stefan Therman monimiljonääri?

Jotkut väittävät että on, toisten mielestä pelkkä velka-elvis jolle kohta käy köpelösti. Mikä on totuus?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      5427
    2. Maisa tahtoo Mikon kanssa yhteisen lapsen

On kuitenkin kiire sillä sairaus voi paheta ja se kaataisi vauvahaaveet: "Lentoemäntänä työskentelevä mediapersoona Maisa Torppa, 29, kertoo tuoreess
      48
      4222
    3. Maisuliini vongannut vieraalta mieheltä

Käsi pystyyn kenelle tuli yllärinä: https://www.seiska.fi/Uutiset/Maisa-Torppa-taas-suhdeskandaalissa-Yritti-iskea-kaasonsa-miehen-ystavat-hylkasivat
      239
      3020
    4. Turun seudulla löydetty ensimmäiset uudelleen koronaan sairastuneet

Taitaa rokotukset mennä hukkaan, kun ei tulekaan immuniteettiä. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/5039e73d-b54b-4edd-a962-a3c841d846d7
      Maailman menoa
      46
      2075