On aivan uskomaton ikävä ollut taas sinua nainen, vaikka en siitä olekaan raportoinut joka päivä. Olen oikein ihmetellyt sitä sulokkuutta ja kauneutta, minkä omaat ja tahtoo siinä henki salpautua ja sanat loppua, kun pitää yrittää mielessä ja sydänalassa olevaa kuvailla näin arkiseen tilaan kuin mitä raportti on. Onhan siinä eroa, kijainvänkyrät, ja sorja neitonen, vaikka et olekaan enää teini iältäsi. On sitä ihmettelyä riittänyt sun äärellä, ja sanoisin, että ihmettelyllä ei taitaisi olla mitään rajaa, jos pääsisin hiukankin lähemmäs toteuttamaan unelmaani. Unelmani näet liittyvät aina sinuun, ja oikeastaan unelmointikyky onkin mennyt tukkoon takiasi, koska en enää osaa unelmoida mistään muusta kuin sinusta ja sinuun liittyvästä ja siitä, mitä mahtaisi elämä olla ja miltä maistua, jos saisin oleskella ihan siinä vieressäsi. Ja kyllä vain, muiden naisten rinnalla sinä olet poikkeuksellinen kaikilla mittareilla, näin siis sen mukaan, mitä sinua tunnen. Ja voisin väittää jonkin verran tuntevani, enhän muuten olisi sinusta niin perinpohjin sekaisin. Enhän minä tuntemattomiin naisiin sekaannu.
Raportti naiselle
59
584
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö muka? Etkö ole vuosia täällä viettänyt?
- Anonyymi
Oletko kenties hullu?
- Anonyymi
No juu, se oli mielenkiintoinen kirjoitus...
- Anonyymi
Sydän <3
- Anonyymi
Aivan ihana kirjoitus <3 Mutta millään en voi omia.
- Anonyymi
Jännästi kirjoitettu😊❤
- Anonyymi
Ehkä sellaisen mielestä joka ei manipulointia tunnista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 Tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä aloitus taas sitä ylistämällä alistamista? Olen itse joskus törmännyt sellaiseen, menee hyvin äkkiä ohi koko huuma mieheltä. Ensin olet koko maailmankaikkeus tälle ihmiselle, seuraavassa hetkessä et yhtään mikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä aloitus taas sitä ylistämällä alistamista? Olen itse joskus törmännyt sellaiseen, menee hyvin äkkiä ohi koko huuma mieheltä. Ensin olet koko maailmankaikkeus tälle ihmiselle, seuraavassa hetkessä et yhtään mikään.
Epävakaat idealisoivat, ihastuvat intensiiviseti, mutta pian tuo vaihtuu vähättelyyn. Kun huomaa että idealisoitu kuva ei vastaakaan todellisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epävakaat idealisoivat, ihastuvat intensiiviseti, mutta pian tuo vaihtuu vähättelyyn. Kun huomaa että idealisoitu kuva ei vastaakaan todellisuutta.
Ei se vastaa koskaan. Olen joutunut toteamaan, että olen ollut se pettymys 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritätkö naista satimeen?⛓️🔐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se vastaa koskaan. Olen joutunut toteamaan, että olen ollut se pettymys 😂
Kuinka nii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka nii
Viittaan tuohon 00.14 kirjoitukseen. Idealisoimalla toisen, tulee vastaan väistämättä pettymys. Oikeassa ihmisessä on hyvän lisäksi huonoa.
- Anonyymi
Kyllä se S nainen 30 sut huolii. No worries
.... En kommentoisi näitä...
Pistäisin piirongin laatikkoon tai...
🐅- Anonyymi
Vakipalstalaiset näyttävät kontroilloivan muita?
- Anonyymi
Oliko aloittaja sinun tunteesi näin voimakkaita kun viimeksi olit hänen kanssaan tekemisissä? Noin kymmenen vuotta ajassa taaksepäin? Lukiessani raporttejasi, mieleen nousee, että olet kerennyt vuosien saatossa tutkia ja pohtia tunteitasi ja suhdetta häneen tunteiden ja tekojen kautta..
- Anonyymi
Tunteet ovat olleet voimakkaita aina häntä kohtaan, nyt vain entistä voimakkaampana. Tunteita ja tekoja, niitä molempia on ja on ollut. Ja tunnemme toisemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteet ovat olleet voimakkaita aina häntä kohtaan, nyt vain entistä voimakkaampana. Tunteita ja tekoja, niitä molempia on ja on ollut. Ja tunnemme toisemme.
Miksi et ota häneen yhteyttä IRL? Kauniisti aina kirjoitat raporttisi ja hienosti avaat tunnemaailmaasi. Hän varmasti haluaisi kuulla kaiken kauniin sinun sanomanasi.
- Anonyymi
Tämä olisi ihan valmis rakkauskirje lähetettäväksi.
- Anonyymi
Postilakko..... 📝📬💌.... En usko, että lähettää....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Postilakko..... 📝📬💌.... En usko, että lähettää....
Voihan sen laittaa sähköpostillakin? Tai jos tietää missä asuu ja on postilaatikko niin jättää sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sen laittaa sähköpostillakin? Tai jos tietää missä asuu ja on postilaatikko niin jättää sinne.
Kirjoita viestillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita viestillä
Tai jossaki
- Anonyymi
Kertoisitko jotakin itsestäsi?
- Anonyymi
Onko nämä raportit M naiselle? Joskus otsikossa mainittu M
- Anonyymi
Mun nimen eka kirjain on M. Jos oot sinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun nimen eka kirjain on M. Jos oot sinä
Miehen eka kirjain on M niinkö? Nähtiin n 10 v sittenkö työasioissa toimistossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen eka kirjain on M niinkö? Nähtiin n 10 v sittenkö työasioissa toimistossa?
Ei. Naisen nimi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Naisen nimi
Oma eka kirjaimesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma eka kirjaimesi?
M nainen olen. Jos oot sinä. Ja jos et oo nii vaikutan säälittävältä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M nainen olen. Jos oot sinä. Ja jos et oo nii vaikutan säälittävältä :)
Miehen eka kirjain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen eka kirjain?
E ja sun pitäs tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
E ja sun pitäs tietää
Sitte ei tietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
E ja sun pitäs tietää
No mikö sulla on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikö sulla on
Mulla ei oo mittää välii. Täällä menee kaikki väärille ihmisille🤨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
E ja sun pitäs tietää
Oletko Eino?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
E ja sun pitäs tietää
Täytyy olla Esa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
E ja sun pitäs tietää
Aloittajan etunimi ei ala E:llä.
- Anonyymi
Kuinka sulla ap riittää aikaa ja energiaa tällaiseen? 😉
- Anonyymi
Kuka Esa?
- Anonyymi
Kun sinä olet kyseessä, energiaa riittää kyllä. Aikaakin on sinua varten, jos sitä minulta haluat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sinä olet kyseessä, energiaa riittää kyllä. Aikaakin on sinua varten, jos sitä minulta haluat.
Minullaki ois kalenterissa tilaa. Jos oot sinä, kato outo tunne hyvällä tavalla-juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullaki ois kalenterissa tilaa. Jos oot sinä, kato outo tunne hyvällä tavalla-juttu.
Olemmeko tavanneet aiemmin ja olleet kahdestaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemmeko tavanneet aiemmin ja olleet kahdestaan?
Ollaan pari hetkeä oltu. Usein muita mukana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan pari hetkeä oltu. Usein muita mukana
No, mun naisen kanssa ollaan oltu useammin kuin pari kertaa, tosin joskus porukkaa lähellä. Eli siltä osin voisi sopia.
Mutta hetket ovat olleet hieman pidempiä, tunteja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, mun naisen kanssa ollaan oltu useammin kuin pari kertaa, tosin joskus porukkaa lähellä. Eli siltä osin voisi sopia.
Mutta hetket ovat olleet hieman pidempiä, tunteja.Nii on
- Anonyymi
Mäkin unelmoin susta.
- Anonyymi
Haaveet ja unelmat voi ajaa karille, jos ei teesen eteen töitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haaveet ja unelmat voi ajaa karille, jos ei teesen eteen töitä
Karille!? 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karille!? 😁
Joku vesistösana. Entiiä itsekkään
- Anonyymi
Hei mies! Nää raportit pitäis kylläkin jättää kahtena kappaleena sille tunteiden kohteelle...
- Anonyymi
Nii pitäisi
- Anonyymi
Saanko sähköpostiin.. Ratkaistaan parimuuttujaa
- Anonyymi
Sivusta. Lähetä mielummin viestillä tms muulla nii saa nopeasti perille. Sähköposti on vanha ja mennyt jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta. Lähetä mielummin viestillä tms muulla nii saa nopeasti perille. Sähköposti on vanha ja mennyt jo
Ihan laitat niinkuin haluat🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan laitat niinkuin haluat🤗
Jänistää kuitenki🐇 Sehän ois jo reaalia..
- Anonyymi
Enkä minä puutu toisten ihmisten asioihin ja elämään. Enhän minä nyt sellaista tekisi. En yhtään yritä manipuloida ja tehdä pientä kiusaa. Onhan minulla omakin elämä. Vai mitä ap?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335290Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233720Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182214Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2802131Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611259Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116956- 34900
- 196804