yksinkertaisesti:
mitä miehet pitävät jos nainen ottaisi pallit suuhunsa nuolee ja imee niitä, tuntuisiko erityisemmin missään? olisi kiva tietää lisää juttuja, joita tehdä miehelle ja yllättää positiivisesti! muitakin vinkkejä voi laitella ... kiitos etukäteen!
imeä ja nuolla palleja?
7
6621
Vastaukset
- minttu*****
no mun mieheni ainakin rakastaa sitä kun ottaa pallit suuhun, taitaa tykätä siitä enemmän kuin suihinotosta! siitä se vasta riemastuu kun nuolee pallien keskeltä lerssin päähän asti ja menee samaa reittiä alas!
- adidas
meillä mies ei kauheesti tykkää... nauttii kyllä siitä ja en satuta, mutta jostakin syystä ei kauheesti välitä tästä..oisko jotakin vinkkejä miten sen saisi onnistuun oikeen hyvin, niin et pitäs...?????
- Mies 31v.
Itse on moisesta toimenpiteestä enemmälti välitä. Kivekset ovat niin herkät, että niiden kanssa on ainakin syytä olla varovainen. Voimakas imu voi aiheuttaa kipua & pakokauhua miehelle. Parempi idea voi olla kivesten hellävarainen hyväily samalla kun ottaa suihin.
- Sami79
Minusta se tuntuu tosi hyvältä.
- eeg
joo kaikki vaan mahdollisimman paljon ja syvälle suuhu ni sitä paremoi
- Anonyymi
Kivaan
- Anonyymi
Mun kaveri tykkäää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381