koskevat vain Värtsilää?
Opetuksen järjestämisessä (muut asiat kuin koulurakennus) ei Tikkalassa ole noita ongelmia, joita on lueteltu Värtsilän koulun kohdalla? Vai?
http://webdynasty.pohjoiskarjala.net/Dynasty/Tohmajarvi/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=20191362-4
Opetuksen järjestämisen ongelmat
2
131
Vastaukset
- Anonyymi
Kiintoisa kysymys. Näemmä kouluverkosta päätettäessä ei uskallettu sanoa ”Tikkala”.
Puhuttiin ja ehdotettiin vain kahta perusryhmää ala-asteelle. Siihenhän tulevat oppilamäärät hetken aikaa riittävät, kun mukaan lasketaan Tikkalankin oppilaat.
Tikkalan koulu on luksusta. Ylimääräinen kustannus. - Anonyymi
Kunnan ja kuntalaisten parasta ajatellen tulisi keskittyä tämän uuden koulurakennuksen valmistumiseen ja sen maksamiseen. Huomioiden alentuva syntyvyys kunnassa vuosikymmenien aikana tästäkin rakennuksesta vapautuu pian tiloja muuhun käyttöön. Tikkalan koulu mukaanlukien.
Samoin kaikki vellova ajattelu - suunnittelu uuden kunnantalon rakentamisesta /ostamista OP tiloista on täyttä huluutta tallaisena aikana ja tulevaisuudessa.
m.l
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481