Olen nyt tarkkaaottaen ajatellut 443 päivää 6 tuntia ja 32 minuutti naapurin villen uutta onkivapaa ja kuinka voisin saada sen itselleni. Joko olen tarpeeksi kypsä liittymään vapaa-ajattelijoihin vai pitääkö minun ajatella sitä onkivapaa vieläkin pidenpää?
Kauanko pitää ajatella onkivapaa ennen kuin pääsee vapaa-ajattelijaksi?
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pikku Ville rukoili joka ilta jumalalta uutta hienoa onkivapaa. Koskaan jumala ei vastannut pikku Villen rukoiluun. Lopulta pikku Ville ymmärsi ettei jumala toimi tällä tavalla. Seuraavana iltana Pikku Ville varasti onkivavan ja rukoili jumalalta anteeksiantoa.
Sitten kun saat kaksi kalaa ja 5 lahnaa.
- Anonyymi
Mahtaa se Villen onkivapa olla melkoisen pitkä kun olet noin kauan sitä ajatellut. Mitä jos reilusti tulet ulos kaapista ja menette yhdessä maistraattiin?
- Anonyymi
Mekin luemme Fingerporia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62469Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant722301- 2021304
- 1121122
- 711098
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig229964Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211919Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10837- 47789
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54786