Olen uskovainen ja ylpeä siitä!

Anonyymi

Minulla ei ole juuri koulutusta, mutta olen vähän googlaillut evoluutioteoriasta, kosmologiasta ja fysiikasta ja tullut siihen tulokseen, että ymmärrän asian paljon paremmin kuin tuhannet ammatikseen asioita tutkineet tiedemiehet.

Minun selvä johtopäätös on, että 2000 vuotta vanha Raamattu kertoo tarkasti miten universumi, maapallo ja elämä ovat syntyneet. Tiede ei vain ole vielä ymmärtänyt samaa kuin minä. Tiedemiehet sekoavat kaavoihinsa. Eihän noilla suhteellisuusteorioilla sun muilla ole edes mitään käytännön sovellutuksia.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä! Mihin tiedettä tarvitaan kun kaiken voi googlata? Jokaisella on käytettävissään rajattomasti luotettavaa tietoa, sillä miksi kukaan kirjoittaisi valheita internettiin?

      • Eiköhän aloitus ollut trololololollllolloooololoololo.


      • T218O kirjoitti:

        Eiköhän aloitus ollut trololololollllolloooololoololo.

        Tietenkin se oli.

        Mutta esim Mark-gimme V - kreationisti voi uskoa siihen sokeasti.


      • Pappi_Heljas kirjoitti:

        Tietenkin se oli.

        Mutta esim Mark-gimme V - kreationisti voi uskoa siihen sokeasti.

        Niin. Mietin tässä äsken semmoista asiaa, että kun me ihmiset olemme kuitenkin eläimiä, että miten naurettavaa showta se on, kun jotkut ihmiset kuvittelevat olevansa jotain muuta. Kaikesta mitä he tekevät ja sanovat tai mitä vain, näkee, etteivät he ole muuta. He kuitenkin kovasti luulevat olevansa jotain muuta.

        Jos vaikkapa suopläntti tai kasa kiviä päättäisi (jossain tarinassa siis), että he ovat jotain muuta kuin sitä mitä ovat, ja nousevat taivaisiin, harppuja soittelemaan, niin kyseisen näytelmän lukija/katsoja/kuulija nauraisi. Nyt kuvittele tuohon vaikka semmoinen tavallinen suomalainen hihhuli. Hän ei kehtaa räpiköidä kätösinsä taivaaseen noustakseen, mutta mielessään hän tekee sen kuitenkin.

        Ja me nauramme.


      • T218O kirjoitti:

        Niin. Mietin tässä äsken semmoista asiaa, että kun me ihmiset olemme kuitenkin eläimiä, että miten naurettavaa showta se on, kun jotkut ihmiset kuvittelevat olevansa jotain muuta. Kaikesta mitä he tekevät ja sanovat tai mitä vain, näkee, etteivät he ole muuta. He kuitenkin kovasti luulevat olevansa jotain muuta.

        Jos vaikkapa suopläntti tai kasa kiviä päättäisi (jossain tarinassa siis), että he ovat jotain muuta kuin sitä mitä ovat, ja nousevat taivaisiin, harppuja soittelemaan, niin kyseisen näytelmän lukija/katsoja/kuulija nauraisi. Nyt kuvittele tuohon vaikka semmoinen tavallinen suomalainen hihhuli. Hän ei kehtaa räpiköidä kätösinsä taivaaseen noustakseen, mutta mielessään hän tekee sen kuitenkin.

        Ja me nauramme.

        Nauru pidentää ikää.

        Myös hölmöille kannataa nauraa.

        Uskovaisen suurin ominaisuus onkin naurun ja töllötyksen sieto.
        Hyvä ihminen -syntaksi auttaa siedätyksessä.

        Jos olisin vaikka jehova joka kököttää räntäsateessa hassu lehti kädessään, ja viivahymy huulillaan, kaipaisin eniten hyväksyntää.


    • Anonyymi

      Juu, muuten hyvä, mutta raamatun maailmankuva on yhtä kuin lättymaa ja kiinteä taivaankansi sekä maan alla oleva varjomaailma kuolleineen. Niin ja sitten ne neljä maata tukevaa pilaria. Huoh.

    • Internet toi tiedon ihmeellisen maailman sinne perähikiällekin.

    • Anonyymi

      Juu ei mitään hättää. Ei sillä ole merkitystä.

    • Anonyymi

      Parodiavaroitus.
      Palsta on parodiahorisontin tuolla puolen. Uskovista ei voi kirjoittaa parodiaa, koska he kirjoittavat itse vielä uskomattomampia juttuja ihan vakavissaan.

      • Anonyymi

        Mutta mutta...oon ymmärtänyt, että silti tykkäät meistä uskovaisista.


      • Anonyymi

        Totta, kuten kertoo vaikka tuo palstalla oleva juttu ajanlaskusta. On vaikeaa edes uskoa että joku voi olla oikeasti niin typerä, mutta kyllä uskova voi.


    • Anonyymi

      Peppi Pitkätossu nauraa edelleen Kongon demokraatin kanssa sinun evoluutiollesi.

    • " Eihän noilla suhteellisuusteorioilla sun muilla ole edes mitään käytännön sovellutuksia."

      Taidat olla sitten jossain missä esim GPS ei toimi.

    • Anonyymi

      Et. Olet Ateisti ja voit huonosti 😣

    • Anonyymi

      Kaltaisiasi yleisneroja tai suuruudenhulluja narsisteja on harvassa! Ota kolvi käteen ja rakenna toimiva kvanttitietokone, niin sinulle selviää olitko yleisnero.

    • Anonyymi

      "Olen uskovainen ja ylpeä siitä!"

      Satuihin uskovan pönttö ei ole ok.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe