Olen uskovainen ja ylpeä siitä!

Anonyymi

Minulla ei ole juuri koulutusta, mutta olen vähän googlaillut evoluutioteoriasta, kosmologiasta ja fysiikasta ja tullut siihen tulokseen, että ymmärrän asian paljon paremmin kuin tuhannet ammatikseen asioita tutkineet tiedemiehet.

Minun selvä johtopäätös on, että 2000 vuotta vanha Raamattu kertoo tarkasti miten universumi, maapallo ja elämä ovat syntyneet. Tiede ei vain ole vielä ymmärtänyt samaa kuin minä. Tiedemiehet sekoavat kaavoihinsa. Eihän noilla suhteellisuusteorioilla sun muilla ole edes mitään käytännön sovellutuksia.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinpä! Mihin tiedettä tarvitaan kun kaiken voi googlata? Jokaisella on käytettävissään rajattomasti luotettavaa tietoa, sillä miksi kukaan kirjoittaisi valheita internettiin?

• Eiköhän aloitus ollut trololololollllolloooololoololo.

• T218O kirjoitti:

Eiköhän aloitus ollut trololololollllolloooololoololo.

Tietenkin se oli.

Mutta esim Mark-gimme V - kreationisti voi uskoa siihen sokeasti.

• Pappi_Heljas kirjoitti:

Tietenkin se oli.

Mutta esim Mark-gimme V - kreationisti voi uskoa siihen sokeasti.

Niin. Mietin tässä äsken semmoista asiaa, että kun me ihmiset olemme kuitenkin eläimiä, että miten naurettavaa showta se on, kun jotkut ihmiset kuvittelevat olevansa jotain muuta. Kaikesta mitä he tekevät ja sanovat tai mitä vain, näkee, etteivät he ole muuta. He kuitenkin kovasti luulevat olevansa jotain muuta.

Jos vaikkapa suopläntti tai kasa kiviä päättäisi (jossain tarinassa siis), että he ovat jotain muuta kuin sitä mitä ovat, ja nousevat taivaisiin, harppuja soittelemaan, niin kyseisen näytelmän lukija/katsoja/kuulija nauraisi. Nyt kuvittele tuohon vaikka semmoinen tavallinen suomalainen hihhuli. Hän ei kehtaa räpiköidä kätösinsä taivaaseen noustakseen, mutta mielessään hän tekee sen kuitenkin.

Ja me nauramme.

• Pappi_Heljas
        T218O kirjoitti:

Niin. Mietin tässä äsken semmoista asiaa, että kun me ihmiset olemme kuitenkin eläimiä, että miten naurettavaa showta se on, kun jotkut ihmiset kuvittelevat olevansa jotain muuta. Kaikesta mitä he tekevät ja sanovat tai mitä vain, näkee, etteivät he ole muuta. He kuitenkin kovasti luulevat olevansa jotain muuta.

Jos vaikkapa suopläntti tai kasa kiviä päättäisi (jossain tarinassa siis), että he ovat jotain muuta kuin sitä mitä ovat, ja nousevat taivaisiin, harppuja soittelemaan, niin kyseisen näytelmän lukija/katsoja/kuulija nauraisi. Nyt kuvittele tuohon vaikka semmoinen tavallinen suomalainen hihhuli. Hän ei kehtaa räpiköidä kätösinsä taivaaseen noustakseen, mutta mielessään hän tekee sen kuitenkin.

Ja me nauramme.

Nauru pidentää ikää.

Myös hölmöille kannataa nauraa.

Uskovaisen suurin ominaisuus onkin naurun ja töllötyksen sieto.
        Hyvä ihminen -syntaksi auttaa siedätyksessä.

Jos olisin vaikka jehova joka kököttää räntäsateessa hassu lehti kädessään, ja viivahymy huulillaan, kaipaisin eniten hyväksyntää.

• Anonyymi

Juu, muuten hyvä, mutta raamatun maailmankuva on yhtä kuin lättymaa ja kiinteä taivaankansi sekä maan alla oleva varjomaailma kuolleineen. Niin ja sitten ne neljä maata tukevaa pilaria. Huoh.

• Internet toi tiedon ihmeellisen maailman sinne perähikiällekin.

• Anonyymi

Juu ei mitään hättää. Ei sillä ole merkitystä.

• Anonyymi

Parodiavaroitus.
      Palsta on parodiahorisontin tuolla puolen. Uskovista ei voi kirjoittaa parodiaa, koska he kirjoittavat itse vielä uskomattomampia juttuja ihan vakavissaan.

• Anonyymi

Mutta mutta...oon ymmärtänyt, että silti tykkäät meistä uskovaisista.

• Anonyymi

Totta, kuten kertoo vaikka tuo palstalla oleva juttu ajanlaskusta. On vaikeaa edes uskoa että joku voi olla oikeasti niin typerä, mutta kyllä uskova voi.

• Anonyymi

Peppi Pitkätossu nauraa edelleen Kongon demokraatin kanssa sinun evoluutiollesi.

• " Eihän noilla suhteellisuusteorioilla sun muilla ole edes mitään käytännön sovellutuksia."

Taidat olla sitten jossain missä esim GPS ei toimi.

• Anonyymi

Et. Olet Ateisti ja voit huonosti 😣

• Anonyymi

Kaltaisiasi yleisneroja tai suuruudenhulluja narsisteja on harvassa! Ota kolvi käteen ja rakenna toimiva kvanttitietokone, niin sinulle selviää olitko yleisnero.

• Anonyymi

"Olen uskovainen ja ylpeä siitä!"

Satuihin uskovan pönttö ei ole ok.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      26
      2588
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      143
      1971
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      66
      1907
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      35
      1483
    5. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      58
      1453
    6. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      62
      1357
    7. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      77
      1279
    8. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1194
    9. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      59
      1142
    10. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      1137
    Aihe