Lähetin viiden paketin yhteislähetyksen tammikuussa 2019 Kirkkonummelta Kuopioon joka maksoi n.79€. Nyt lähetin samanlaisen lähetyksen samaan kohteeseen, nyt maksoi 214€ !!
NYT ON RAHASTUKSEN MAKUA !!
Matkahuollon pakettien lähetys hintojen korotukset
4
176
Vastaukset 4
- Anonyymi
Luultavasti pystyt jollakin tapaa optimoimaan pakettien kokoa, muotoa ja painoa. Jos lähettäisit hiukan enemmän isoja yhteislähetyksiä, voisit neuvotella hinnasta. Tai viedä tavarat ihan itse ilman kallista ja turhaa paketointia. Vaihtoehtoja on.
- Anonyymi
Oliko tällä kertaa lisäpalveluja? Tai paino/tilavuus ylitti jonkun tietyn rajan mitä ei tehnyt viimeksi.
- Anonyymi
Toimitus oli aivan prikulleen samanlainen kun aiemmin lähetetty. Mutta enää ei voi lähettää yhteislähetystä, jos ei ole tiliasiakas matkahuollossa, Onneksi on muitakin rahtifirmoja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimitus oli aivan prikulleen samanlainen kun aiemmin lähetetty. Mutta enää ei voi lähettää yhteislähetystä, jos ei ole tiliasiakas matkahuollossa, Onneksi on muitakin rahtifirmoja!
Matkahuolto nosti hinnat pilviin 1.6
Haluavat kuulemma vaan kuljetella pikkupaketteja kun asiaa heiltä kyselin.
Millä vois lähettää 4 kpl auton renkaita edullisesti?
Halkaisija kuitenkin renkaassa yli 60cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 801239
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K161047En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61980- 65878
- 60760
- 59754
- 62681
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24670- 69662
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39628- 133616
- 50569
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36555- 33520
- 19517
- 29515
- 72486
- 42474
- 40467