Voi f**k että jaksaa ärsyttää tyhmät miehet. Kun ihminen ei itse tajua niin miten saada perille että en ole kiinnostunut? Tommonen huomion kerjääminen ja naurettavien sydän hymiöiden lähettämine niin yhä vaan enemmän ärsyttää koko tyyppi. En vastaa mitään mutta ei vaan tajua lopettaa.
En ole luvannut hänelle todellakaan mitään mutta kuvittelee meillä kai olevan jonkun suhteen. No ei varmaan ole eikä tule.
Miten päästä eroon epäkiinnostavasta tyypistä?
57
<50
Vastaukset
Kirjoitat nätisti suoraan ettet ole kiinnostunut.
- Anonyymi
Joo olen sanonut.
- Anonyymi
Yhtä hyvin voidaan kysyä, miten "epäkiinnostava tyyppi" pääsee eroon sinusta !
- Anonyymi
Minusta hän on päässyt jo eroon. Minun vain tarvitsee päästä vielä eroon hänestä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta hän on päässyt jo eroon. Minun vain tarvitsee päästä vielä eroon hänestä :D
Hahhaa. Kyllä hän varmaan löytää lähiviikkoina paremman naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä hyvä naisiakaan joka oksalla roiku. Siksi hän nyt takertuu aloittajaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä aloittaja varmasti toivookin (tosin taitaa sääliä sitä naista).
- Anonyymi
Parasta sanoa suoraan hänelle, että ei ole mahdollisuutta. Turhaa voivottelet, sillä tuohan (mitä kirjoitit) tarkoittaa sitä, että itse et ole suora ja rehti.
- Anonyymi
En haluaisi kuitenkaan olla ilkeä. Hän vaikuttaa aika reppanalta jota en ensin tajunnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En haluaisi kuitenkaan olla ilkeä. Hän vaikuttaa aika reppanalta jota en ensin tajunnut.
Reppana ?? Tarkoittaako "reppana" sitä, että hän vain lähettelee viestiä, mutta ei uskalla tulla ovikelloasi soittamaan ?
- Anonyymi
Miksi olet noin tyly miehelle?
- Anonyymi
Jos naisen elämä on tylsää ja ankeaa, niin naisen ainoa harrastus on epäkohtelias käytös mieshenkilöitä kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos naisen elämä on tylsää ja ankeaa, niin naisen ainoa harrastus on epäkohtelias käytös mieshenkilöitä kohtaan.
Höppelispöö ei naiset saa silleen käyttäytyä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin käskeä painumaan v..uun mutta haluan hänen voivan säilyttää kasvonsa. Ymmärrätkö tällaisia asioita lainkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin käskeä painumaan v..uun mutta haluan hänen voivan säilyttää kasvonsa. Ymmärrätkö tällaisia asioita lainkaan?
Kenellekään ei puhuta noin :(
- Anonyymi
Kerro että horoskooppimerkkinne eivät sovi yhteen. Tulen ja veden kohtaaminen nousevan Jupiterin aikaan ei ole koskaan hyvä juttu.
- Anonyymi
Mitäpäs jos sitä käyttäytyisi kuin aikuinen, eikä ghostaisi niinkuin joku teinipissis, ja sanoisi asian suoraan.
- Anonyymi
Toivoisin että ei tarvitsisi ihan rautalangasta vääntää ja pahoittaa toisen mieltä. Mutta kovasti näyttää että ei muuten mene perille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivoisin että ei tarvitsisi ihan rautalangasta vääntää ja pahoittaa toisen mieltä. Mutta kovasti näyttää että ei muuten mene perille.
Ei se siitä johdu että naiset muka välittäisivät toisen tunteista, kyllä jokainen tajuaa että ghostaaminen on paskempaa mutta ei vaan välitetä, eikä ole tapojakaan.
- Anonyymi
Nainen😋😋
- Anonyymi
Homoja taas liikkeellä
Mikäli ystävällisesti suoraan puhuminen ei auta, voithan aina kertoa aloittaneesi uuden parisuhteen. Kerro, ettet voi jatkaa enää yhteydenpitoa hänen kanssaan. Sehän ei olisi reilua uutta kumppaniasi kohtaan.
Ilmoita olevasi hyvin onnellinen ja haluat keskittyä täydellisesti uuteen parisuhteeseen.
(tämän ilmoituksen jälkeen valitse täydellinen radiohiljaisuus).
Olisi ihme, jos ei mies tästä tajua jättää sinua rauhaan.Tarkoitat, että valehtelemalla ratkaistaan asioita. Valejuttujen kertomisesta pian tulee kiusallinen tapa. Itse ei välttämättä huomaa, mutta muut huomaavat.
Firdawsi kirjoitti:
Tarkoitat, että valehtelemalla ratkaistaan asioita. Valejuttujen kertomisesta pian tulee kiusallinen tapa. Itse ei välttämättä huomaa, mutta muut huomaavat.
Jos ei normaali puhe toimi, niin sitten niin. Miksi normaali puhe ei mene miehelle tajuntaan?
Eikä sen tarinan tarvitse valhetta olla, jos ihan oikeasti joku mukava kumppani löytyy kainaloon, niin sehän on vain positiivista.
Näin pikkujouluaikaan tapahtuu kaikkea mukavaa ja yllättäviä kohtaamisia. En toki itse näistä tiedä mitään, mutta kaverit ovat kertoneet. :)tosi..typy kirjoitti:
Jos ei normaali puhe toimi, niin sitten niin. Miksi normaali puhe ei mene miehelle tajuntaan?
Eikä sen tarinan tarvitse valhetta olla, jos ihan oikeasti joku mukava kumppani löytyy kainaloon, niin sehän on vain positiivista.
Näin pikkujouluaikaan tapahtuu kaikkea mukavaa ja yllättäviä kohtaamisia. En toki itse näistä tiedä mitään, mutta kaverit ovat kertoneet. :)Anteeksi. Ymmärsin, että pidit sen kertomista mahdollisena siinäkin tapauksessa, että se ei ole tosi.
Minulla on ollut muutama tuttava, joilla on ollut tapana puhua tällaisia. Aiheuttavat kiusallisia tilanteita, kun seurassa kaikki muut ymmärtävät sen paikkansa pitämättömäksi, paitsi kertoja itse, eikä kukaan tohdi sanoa kertojalle suoraan.
- Anonyymi
No kun et vastaa mitään, niin varmasti hän ajattelee, että VAIKENEMINEN ON MYÖNTYMISEN MERKKI !
- Anonyymi
Varmaankin näin. Kuka jaksaa jotain hidasälyistä miestä?
- Anonyymi
Kuulostat liioitellun vihaiselta. Epäilen ettet ole hänelle suoraan ilmaissut kiinnostuksen puutteestasi, vaan oletat että hän rivien välistä sen osaa lukea.
Normaali ihminen tajuaa, jos sanoo että sori mutta en halua sun kanssa mitään. Lopetetaan tää tähän. Väitän että 99,9% ihmisistä kuitenkin haluaa että se sanotaan. Kukaan ei halua elää oletusten varassa ja epäillä.- Anonyymi
En ole mitenkään vihainen. Turhautunut vain. Mielestäni juuri normaali ihminen tajuaa ilman että tarvitsee rautalangasta vääntää. Vahvistaa vain tunnetta että tämä tyyppi voi painua hel..iin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mitenkään vihainen. Turhautunut vain. Mielestäni juuri normaali ihminen tajuaa ilman että tarvitsee rautalangasta vääntää. Vahvistaa vain tunnetta että tämä tyyppi voi painua hel..iin.
Oletpa vihainen ja katkera ! Yäk. Opettele tulemaan toimeen ihmisten kanssa !
Anonyymi kirjoitti:
Jo toisen nimittäminen tyypiksi saa vakavan epäilyksen kohdistumaan luonteeseesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tarkalleen ottaen siis olet sanonut? Jos sydänhymiöt ovatkin olleet vain kaverillisia eleitä, hän viestittänyt että kaikki on hyvin ja ettei ole sulle vihainen saamastaan torjunnasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tarkalleen ottaen siis olet sanonut? Jos sydänhymiöt ovatkin olleet vain kaverillisia eleitä, hän viestittänyt että kaikki on hyvin ja ettei ole sulle vihainen saamastaan torjunnasta.
Niin. Ainakin näistä kirjoituksista saa käsityksen, että se mies lienee ihan järkevä, mutta naisella on outo asenne. No, naisella lienee yksinäinen tulevaisuus.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Nainen ei ole sanonut sanaakaan miehelle ettei ole kiinnostunut mutta palstalla asiaa on helppo vääristellä kun toista osapuolta ei ole paikalla.
- Anonyymi
Kerro hänelle, et olet kiinnostunut toisesta miehestä, etkä halua, et kukaan tulee sotkemaan siihen väliin? Et halua väärinymmärryksiä, jotka vaikeuttavat teidän lähentymistä mielitiettysi kanssa.
Vähempikin riittää saamaan hänet ymmärtämään, et hänen on parempi väistyä tieltäsi? Hän jos vähänkin osaa ajatella järjellä asiaa, tajuaa vetäytyä tilanteesta. Itse ainakin katoaisi tilanteesta vähin äänin. Tsemppiä valinnoillesi 🤔- Anonyymi
Tämä on hyvä 👌 Ja tästä ei voi edes loukkaantua. Pieni valkoinen valhe sallittakoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on hyvä 👌 Ja tästä ei voi edes loukkaantua. Pieni valkoinen valhe sallittakoon.
Tai voit valmistua kilaripommitukseen.
Panin etäsuhteen poikki miehen kanssa, joska tosiaankin olin kiinnostunut toisesta, enkä halunnut ketään siihen väliin sörkkimään.
Etäsuhdemies sanoi ymmärtävänsä ja toivoi meidän jatkavan ystävinä. Suostuin tähän, koska hän oli todella hauskaa seuraa.
Kuitenkin sain lähes välittömästi todeta, ettei etäsuhdemiehellä ollut pienintäkään aikomusta jatkaa "ystävänä". Hän oli ystävä, mutta aina sitten yllättävässä kohdassa, esim myöhään illalla, veti keskustelun intiimille tasolla hyvin epämiellyttävällä tavalla, esim. lähettämällä munan kuvia vähän noin niinkun yllätyksenä. Ja lähetti viestejä ja kuvia itsestään jatkuvasti juuri silloin, kun olin sen toisen kanssa. Voit kuvitella, että kävi hermolle, kun juuri hyvä fiilis uuden miehen kanssa, niin ääliö pommittaa tyrkylle. Sitten viattomuuden huippuna puhuu ettei tarkoittanut, kun mainitsen, etten tykkää. Ja kuitenkin jatkaa vaan.
Lopulta pyyhin hänet elämästäni ja samaa suosittelen sinulle. Kyllä aikuisen miehen pitää tajuta. Tuo kuulostaa huomionhakuisuudelta empatiaasi vedoten, ettei suostu irrottumaan.
Sitten itse pilaat fiiliksesi alkamalla valehtelemaan ja säälimään..haloo..
Laita esto ja unohda koko tyyppi. Et ole vastuussa.
- Anonyymi
Tämä vaikuttaa samalta naiselta kuin tuossa toisessa ketjussa nainen jossa ei ole mitään vikaa mutta miehissä sitäkin enemmän.
Tai nämä molemmat vielä alaikäisiä kokemattomia bimboja. "Tommonen huomion kerjääminen ja naurettavien sydän hymiöiden lähettämine niin yhä vaan enemmän ärsyttää koko tyyppi. "
Dissekö siellä taas on hääräämässä :D en tiedä muita miehiä jotka noita hymiöjuttuja harrastaisi. No ilmoita disselle että "ollaan vaan kamuja" niin kuin muidenkin palstanaisten kanssa niin disse sitten yrittää kamusektorilta sut kellistää.- Anonyymi
Luuletko että kaikki tuntemasi miehet erikseen mainitsisi sulle että laittavat joskus sydämiä naisille? Kyllä niitä miehiltä saa. Se kaveripiiris kovanaamakin on kuin hellantuutelis naisten kanssa, sitähän miehet ei koskaan voi tietää kun ette niiden kanssa seurustele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että kaikki tuntemasi miehet erikseen mainitsisi sulle että laittavat joskus sydämiä naisille? Kyllä niitä miehiltä saa. Se kaveripiiris kovanaamakin on kuin hellantuutelis naisten kanssa, sitähän miehet ei koskaan voi tietää kun ette niiden kanssa seurustele.
Btw, sydänhymiö ärsyttää vain jos se tulee väärältä mieheltä. Oikea mies ei voi tehdä kauheasti väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Btw, sydänhymiö ärsyttää vain jos se tulee väärältä mieheltä. Oikea mies ei voi tehdä kauheasti väärin.
Pöh. Sydänhymiö ärsyttää, jos se tulee väärälle naiselle. Sydänhymiö ilahduttaa, kun se tulee oikealle naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöh. Sydänhymiö ärsyttää, jos se tulee väärälle naiselle. Sydänhymiö ilahduttaa, kun se tulee oikealle naiselle.
Oikea nainen rakastaa sydänhymiöitä :)
- Anonyymi
Kerros nyt suoraan kuka palstan Kilteistä ja Kunnollisista on kyseessä.
- Anonyymi
Veikkaan välimerkitöntä tai harmista.
- Anonyymi
Niin, jotain kuitenkin pitää sanoa, jos olet tuppisuuna etkä sano mitään, niin hän luulee että pidät hänestä paljonkin :D
- Anonyymi
No itselle on kyllä melko selvää että jos nainen on vaan hiljaa niin silloin se ei ole kiinnostunut pätkääkään.
KilttiMies89
- Anonyymi
Pitää muistaa että ap on vain nainen. Ei voi vaatia älykästä toimintaa.
- Anonyymi
Ja ne hormonit ja niiden tuomat mielialan vaihtelut. Voi toissii!
- Anonyymi
Pitää kuitenkin tuntea VASTUU toisesta henkilöstä !
- Anonyymi
"Voi f**k että jaksaa ärsyttää tyhmät miehet. Kun ihminen ei itse tajua niin miten saada perille että en ole kiinnostunut? Tommonen huomion kerjääminen ja naurettavien sydän hymiöiden lähettämine niin yhä vaan enemmän ärsyttää koko tyyppi. En vastaa mitään mutta ei vaan tajua lopettaa.
En ole luvannut hänelle todellakaan mitään mutta kuvittelee meillä kai olevan jonkun suhteen. No ei varmaan ole eikä tule."
Kannattaisko sanoa ihan suoraan ettet oo kiinnostunu. Vitun idiootti.
KilttiMies89- Anonyymi
Eikä tarvitse välttämättä käskeä painumaan v**tuun. Voi sen asian nätimminkin ilmaista ettei ole kiinnostunut sillä tavalla.
KilttiMies89 - Anonyymi
En ole keskustelun aloittaja, mutta olen vastaavassa tilanteessa kuin hän. Tapaukseni oli jo viime vuonna helmikuussa yhden viikonlopun tapaus, jonka päätteeksi sanoin, etten jatka. Oppi ei mennyt perille, vaan hän soittaa ja lähettää tekstareita edelleen, vaikka hänellä on minun jälkeen ollut useampia naisia saamistani tekstareista päätellen: "Riitta jätti", Anne lähti,..." (nimet muutettu alkuperäisistä tekstareista).
Hänen numero on kännykkäni ns. mustalla listalla, joten puhelut ja tekstarit ovat äänettömiä. En ole vastannut hänen tekstareihin yli vuoteen, mutta hän tosiaan lähettää niitä edelleen.
- Anonyymi
Naisen pitäisi olla KIITOLLINEN, kun joku mies (ihme kyllä) välittää hänestä. Tosin se mies varmaan jo katselee muita naisia.
- Anonyymi
Epäkiinnostava mies ei halua panna naista anaaliin.
- Anonyymi
Ghostaaminen kertoo enemmän tekijästä kuin kohteesta, ei ole normaalilla järjellä varustettujen ihmisten hommaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382282Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671547Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 611115
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852