Jasmin Mäntylän uusi selfie

Anonyymi

Tuli instassa vastaan Jasminin uusin selfie. Täytyy todeta että edelleen yksi Suomen kauneimmista naisista! Harmi kun vetäytyi julkisuudesta mutta varmasti ihan fiksu päätös

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harmi todellakin koska kohelluksiaan oli huvittava seurata. Nyt on ollut " töissä" niin kiirettä ettei oo ehtinyt edes kulmakarvojaan huoltaa. Väri on kulunut pois ja jäljelle jääneet vain nypityt jämät. Aijai.

    • Anonyymi

      Viimeisin selfie on kyllä todella onnistunut. Ihailen miten Jasmin on saanut elämänsä kuntoon monen vuoden haahuilun jälkeen. Tää palsta toki on melko kuollut kun Jasmin juttuja vähemmän mut onneksi on Maisa!

    • Anonyymi

      Hän vaikutti kovin onnellisen näköiseltä. Ystävät ja läheiset olivat varmaankin muistaneet tuoda hänelle ruokaa. Kiireinen kun itse on, niin ei muista eikä ehdi aina syödä.

      • Anonyymi

        Kovasti työtä tekeville tuttu tilanne. Tulee joskus paiskittua töitä niin ahkerasti että unohtuu syöminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti työtä tekeville tuttu tilanne. Tulee joskus paiskittua töitä niin ahkerasti että unohtuu syöminen

        Tuovatko läheisesi ja ystävät sinullekin ruokaa? Samoin kuin Jasminille.
        Soitatko heille vai mistä tietävät tuoda sitä ruokaa ja tuovatko he sen ruoan kotiisi vai työpaikalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuovatko läheisesi ja ystävät sinullekin ruokaa? Samoin kuin Jasminille.
        Soitatko heille vai mistä tietävät tuoda sitä ruokaa ja tuovatko he sen ruoan kotiisi vai työpaikalle?

        Ainakin meillä työkaverit kysyy haluanko jotain jos en ehdi mukaan lounaalle. Luulisin että normaali käytäntö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin meillä työkaverit kysyy haluanko jotain jos en ehdi mukaan lounaalle. Luulisin että normaali käytäntö?

        Nyt oli kyse läheisistä (puoliso, äiti, isä, siskot, veljet jne..) ja ystävistä, ei työkavereista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oli kyse läheisistä (puoliso, äiti, isä, siskot, veljet jne..) ja ystävistä, ei työkavereista.

        Aaettä, työkaverit eivät ole ystäviä, hyvä tietää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin meillä työkaverit kysyy haluanko jotain jos en ehdi mukaan lounaalle. Luulisin että normaali käytäntö?

        Tuoko ne sulle sitten valikoidusti ruuantähteitään? Pari kurkkuviipaletta, muutaman leivänkäntyn ja puolikkaan pihvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuoko ne sulle sitten valikoidusti ruuantähteitään? Pari kurkkuviipaletta, muutaman leivänkäntyn ja puolikkaan pihvin?

        Tyyppi maalas itsensä nurkkaan ja vielä yrittää päteä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyyppi maalas itsensä nurkkaan ja vielä yrittää päteä!

        ??????? Menee liian lennokkaaksi.


    • Anonyymi

      Työkaverit on työkavereita, ystäväpiiri on sitten erikseen. Hyvä sunkin tietää. Työ ja yksityiselämä kantsii pitää erillään.

      Jasu ei kerkee itse syömään mut ihanaa et on aikaa leipoa murulle kaikenlaista, vaikka ei tuotoksiaan ehdi itse syömäänkään..voivoi.

      • Anonyymi

        Kyllä minunkin työkaverini on yksi parhaista, harvoista ystävistäni. Oikea sydänystävä. Jokunen muukin on työelämästä, mutta ei ihan niin läheinen, kun hän. Olen sitä mieltä, että jos on kauhea lauma "hyviä ystäviä", niin laatu kärsii määrän kustannuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minunkin työkaverini on yksi parhaista, harvoista ystävistäni. Oikea sydänystävä. Jokunen muukin on työelämästä, mutta ei ihan niin läheinen, kun hän. Olen sitä mieltä, että jos on kauhea lauma "hyviä ystäviä", niin laatu kärsii määrän kustannuksella.

        Erittäin harvinaista et paras ystävä työskentelee samassa työpaikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin harvinaista et paras ystävä työskentelee samassa työpaikassa.

        Miten niin harvinaista? Minun työpaikallani on monta vuosikausia kestänyeitä ystävyyssuhteita myös muilla kun minulla.
        Oma ystävyyteni bestiksen ja parin muun kanssa on kestänyt vuosikymmeniä, pisin kohta 50 vuotta.
        Toki on muutama muukin tärkeä ystävyyssuhde, kun työelämässä syhtynyt.


    • Anonyymi

      Ehtiiköhän Jassu nyt kuitenkin pitää röökitaukoja?

      • Anonyymi

        Tupakit hän varmaan ostaa edelleen itse. Eikö lähikaupan kassahenkilö ollut kysynyt hänen ikäänsä ja henkilöllisyystodistustakin tupakin oston yhteydessä? Muistelen hänen kirjoittaneen näin.


      • Anonyymi

        Kyllä Jassu pitää tupakkatauoista huolen, ei nikotinisti voi olla koko päivää ilman tupakkaa, vaikka syömättä voikin olla. Jassuhan ei ole koskaan välittänyt terveellisistä ruokatavoista ja siksi sillä on maha aina kipee, mut et ilman tupakkaa olis, no, no, no!


    • Anonyymi

      Mulla ainakin on monta työkaveria (entistä ja nykyistä) joiden kanssa oon hyvä ystävä. Sääliksi käy ihmisiä jotka ei oo millään lailla ystäviä työkavereiden kanssa.

      • Anonyymi

        No, hohhoijaa vaan. Ettet nyt vaan tyhmyyttäs sekoita ystävyyttä ja normaalia ystävällisyyttä työtovereita kohtaan.


      • Anonyymi

        Uskoisin, että Jasmin fiksuna ihmisenä muistaa myös läheisiään ja ystäviään ruokapakettien muodossa, kun heillä on kiireitä työssään ja kun he eivät ehdi itse ruokakauppaan, eivätkä muista syödä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoisin, että Jasmin fiksuna ihmisenä muistaa myös läheisiään ja ystäviään ruokapakettien muodossa, kun heillä on kiireitä työssään ja kun he eivät ehdi itse ruokakauppaan, eivätkä muista syödä.

        Äiskä kiikuttaa tarjottavat pyöränsä tarakalla tarpeen tullen Jassun työpaikalle. Esim. synttäriviikon muffinsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoisin, että Jasmin fiksuna ihmisenä muistaa myös läheisiään ja ystäviään ruokapakettien muodossa, kun heillä on kiireitä työssään ja kun he eivät ehdi itse ruokakauppaan, eivätkä muista syödä.

        Varmasti huolehtii myös et tupakkii on aina saatavilla. Käärii heillesätkät valmiiksi.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1642
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1369
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1076
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      838
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      713
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe