Martina opiskelee

Anonyymi

Martina on alkanut opiskella hedonistista adaptaatiota. Instassa kertoo asiasta. Se onkin täysin päinvastaista oppia minkä mukaan tähän asti elänyt. Raha siis ei tuo onnea.

110

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saikos Martina aikoinaan peruskoulun suoritettua? Jos sai niin se taitaa olla ainoa loppuun suoritettu koulutus. Kesken jäi ainakin pt, sisustussuunnittelu ja kampaaja opinnot.

      • Anonyymi

        Kyllä tuokin hömpötys kesken jää, ellei ole todella lyhyt kurssi 😯


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuokin hömpötys kesken jää, ellei ole todella lyhyt kurssi 😯

        Luulisin ettei ole kurssi, vaan opiskelee itsekseen lukemalla aiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisin ettei ole kurssi, vaan opiskelee itsekseen lukemalla aiheesta.

        Tämä tosin edellyttäisi lukutaitoa...


      • Anonyymi

        Ei näistä sen opiskeluista ole jäänyt mitään konkreettista ja järkevää käteen. Huuhaata sen touhut ovat aina olleet ja tulee olemaan. On se mölli!
        Vaikka suurella rummutuksella se kehuu opiskelevansa jotain, mitään se ei kuitenkaan vie kunnolla päätökseen. Yhtä tyhjän kanssa!

        Eihän tuo Pölhö-Kustaa kykene mitään kunnollista opiskelemaan. Opiskeluun tarvitaan älyä ja pitkäjännitteisyyttä. Näitä ei saa edes rahalla.


    • Anonyymi

      Noh noh!
      Kyllä kaikki oppi on tärkeää,että saa tulevaan kirjaansa ,kuvien lisäksi ,edes muutaman sanan lauseita peräkkäin.
      Ei kaikea voi muilta lainata—eihän?
      Täytyy sanoa,että kyllä tämä kirjan teko yllätti,naisella on selviä vaikeuksia tuottaa ymmärrettävää tekstiä edes blogiinsa ja instankin postaukset aiheuttavat useimmiten vain huvittuneisuutta kielikukkasillaan.
      Mutta,hei,jos joku tollo tuostakin suostuu maksamaan niin mikäs siinä.

      • Anonyymi

        Ai nyt se ”kirjoittaa” kirjan?
        Just joo. Pakkohan se on kun omansa ovat jo vuosia sitten tehneet esim Sofia ja Esko.


    • Anonyymi

      Ei opiskele vaan opiselee. Opiselut oli termi, jota käytti edelliskerran jotain viikonlopun kurssia aloitellessaan.

      Kirjaproggis onkin hupaisa. Joutuu maksamaan ainakin oikolukijalle, jos ei ole haamukirjoittajaa jo palkannut. Viisauksia ja ohjeita varmaan kopsailee ja yhdistelee eri lähteistä ja ta-daa! Viisaudet ovatkin sitten by Martina.

      • Anonyymi

        Tottakai Martina kirjan kirjoittaa, vaikka joku muu varmaan tarkistaa lukuisat kirjoitusvirheet 😂 Eskokin kirjoitti kirjan, jossa oli rouvastakin juttua, niin äkkiäkös Martina yritelmänsä sutaisee valkopesun kera 🤣 ja ylimaallisen omakehun.


    • Anonyymi

      Eihän se sitä itse kirjoita. Ei Teemu Selänne tai Kimi Räikkönen itse kirjaansa kirjoittanut, eikä Esko tai Sofia. Kyllä kirjat kirjoittaa aina joku toimittaja. Ihan normi juttu.

    • Anonyymi

      Martina on melkein jo käynyt joka kurssin ja koulun mitä vaan voi olla .
      Ammatteja on jo useita ja koko ajan tulee lisää.
      Silti hän ei käy oikeastaan missään töissä paitsi netissä myy hikipäässä jumppa ohjeita ja onnen avaimia..(Hän itse elää miehensä rahoilla joilla voi leikkiä rikasta ja tehdä kaikenlaista päivät pitkät ja leikkiä kaikenlaista kivaa.)
      Kaikki on mahtavaa niin kauan kun on joku joka maksaa pelleilyn.

      • Anonyymi

        No mistäs ne yli 100.000 tulot jos ei edes työtä tee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistäs ne yli 100.000 tulot jos ei edes työtä tee?

        Mainostaa ammattilaisten tekemiä nettitreenejään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistäs ne yli 100.000 tulot jos ei edes työtä tee?

        Kyllä se selviää, aikanaan. Ootellaan vaan rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainostaa ammattilaisten tekemiä nettitreenejään.

        Oliski ammattilaisten tekemiä niin ihmiset sais jotain vastinetta rahoilleen. Mut siis ovat Martinan itse väsäämiä, huonoja ohjeita kirjoitusvirheineen. Rahaa tulee koska näillä ei oo palautusoikeutta eikä ihmiset usko varoituksia.


    • Anonyymi

      Toivottavasti Martina uskoo itseensä ja kirjoittaa kirjan itse. 😁

      • Anonyymi

        Nimenomaan —sitä huumoripläjäystä odotellessa!!
        Jo nyt on instaan postailtu makupaloja tulevasta,kyllä tää mukatreenari on uskomattoman härski—mitään koulutusta ei ole,mutta muija puhuu kahdenkymmenen (!!!!) vuoden kokemuksesta valmennuksessa.
        Nainen vie valehtelunsa aivan uudelle tasolle ja pissikset hoitaa palstoilla kritiikittömästi markkinointia—hyvin pyyhkii.


    • Anonyymi

      On hienoa, että Martina opiskelee koko ajan uutta ja kehittää itseään. Itsensä kehityäminen ja yrittäminen on jo kantanut Martinalle hedelmää. On yli 100.000 tulot, miljoonahuvila Espanjassa, asunto trendikkäällä Eiran alueella ja hieno mersu alla. Myös lomia on kivasti ja vielä opiskelukin eli Martinan elämä on mukavasti tasapainossa,

      • Anonyymi

        Lisäksi on kirja tulossa, josta luvassa huimat tulot ja hyvinvointivalmennukset tahkoavat rahaa koko ajan. Lisäksi TV/elokuvaprojekti. Hyvin on Martinan asiat niin taloudellisessa mielessä kun muutenkin. Täällä kateelliset hieman vinkuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi on kirja tulossa, josta luvassa huimat tulot ja hyvinvointivalmennukset tahkoavat rahaa koko ajan. Lisäksi TV/elokuvaprojekti. Hyvin on Martinan asiat niin taloudellisessa mielessä kun muutenkin. Täällä kateelliset hieman vinkuvat.

        Aikanaan selviää tulojen lähteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikanaan selviää tulojen lähteet.

        Selviävät kyllä 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selviävät kyllä 🤔

        Odotellaan rauhassa kyllä ne selviää....nainen ei vaan millään myy yli nettivalmennuksia niin paljon kun tulot kertoo.
        Sofian tulot nousi todella paljon yhtenä vuonna ja laski .......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotellaan rauhassa kyllä ne selviää....nainen ei vaan millään myy yli nettivalmennuksia niin paljon kun tulot kertoo.
        Sofian tulot nousi todella paljon yhtenä vuonna ja laski .......

        Sofia muutti ulkomaille, tää näkyy kyllä verotuksessa.


      • Anonyymi

        Eiran alueella?


      • Anonyymi

        mitä tää kehityäminen mahtaa olla, joka tuossa edellisessä kommetissa mainitaan.
        onko jotain huikeaa ennenkuulumatonta uutuutta. marsu ei omista mitään. kaikki on elari pullan iskän omaisuutta.


    • Anonyymi

      Martinan 100.000 tulot on vain pieni osa hänen tuloistaan, sillä hän voi yrittäjänä itse päättää paljonko maksaa itselleen palkkaa. Loput rahat on jemmassa yrityksistä. Ei voi olla vai nuo tulot koska hyvinvointivalmennuksia myydään paljon, TV töistä tulee tuloja, vaatemalliston rojaltit juoksevat ja training campit tuottavat lisäksi. Varmaan jossain 200.000 - 300.000 on oikeampi summa. Minusta on kiva kun Martina menestyy ja näyttää mallia miten toimii ahkera, innostunut ja motivoitunut yrittäjä, joka ehtii pitää huolta myös omasta hyvinvoinnistaan. Balanssi on tärkein! Itsekin aloittelen yritystoimintaa ja Martina inspiroi minua.

      • Anonyymi

        Niin, tietosi on tasoa varmaan. Eli suomeksi sanottuna ei pidä paikkaansa. Martinan firman taloustiedot löytyvät ihan kyllä tuolta rekistereistä. En suosittele katsomaan ja pilaamaan hyvin harhoissasi alkanutta päivääsi. ;-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tietosi on tasoa varmaan. Eli suomeksi sanottuna ei pidä paikkaansa. Martinan firman taloustiedot löytyvät ihan kyllä tuolta rekistereistä. En suosittele katsomaan ja pilaamaan hyvin harhoissasi alkanutta päivääsi. ;-D

        Heh heh, etä näemmä osaa lukea taloustietoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh, etä näemmä osaa lukea taloustietoja.

        Heh heh, kylläpä pissis on näppärä tai ei ehkä uskaltanut käydä kurkkaamassa ettei päivä mene heti aamusta pilalle. Selvällä suomen kielellä siellä lukee, että Martinan yrityksen tilikauden tulos 2018 on 31 000 €. No, onhan se pissiksen mielestä jo huikeaa koska parempi kuin pissiksen vuotuiset tulonsiirrot mitä saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh, kylläpä pissis on näppärä tai ei ehkä uskaltanut käydä kurkkaamassa ettei päivä mene heti aamusta pilalle. Selvällä suomen kielellä siellä lukee, että Martinan yrityksen tilikauden tulos 2018 on 31 000 €. No, onhan se pissiksen mielestä jo huikeaa koska parempi kuin pissiksen vuotuiset tulonsiirrot mitä saa.

        Niin se vaan totuus aina paljastuu pissiksen väitteiden takaa. Pissis suurentelee aina asioita potenssiin kymmenen. On se nolo. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh, kylläpä pissis on näppärä tai ei ehkä uskaltanut käydä kurkkaamassa ettei päivä mene heti aamusta pilalle. Selvällä suomen kielellä siellä lukee, että Martinan yrityksen tilikauden tulos 2018 on 31 000 €. No, onhan se pissiksen mielestä jo huikeaa koska parempi kuin pissiksen vuotuiset tulonsiirrot mitä saa.

        Martinallahan on useita yrityksiä. Tulos ei kerro kaikkea vaan se,, paljonko rahaa on taseessa jemmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinallahan on useita yrityksiä. Tulos ei kerro kaikkea vaan se,, paljonko rahaa on taseessa jemmassa.

        Ei hänellä mitään useita yrityksiä ole, on tosin kova väittämään Stefun yrityksiä omikseen.


    • Anonyymi

      Martina tekee koneella töitä.

    • Anonyymi

      Täällä taas työttömät äitylit, lähiöiden tavikset ja maalaistollukat kateudesta katkerina arvostelevat saadakseen helpotettua pahaa oloaan. Martinan menestys ja suuret tulot on heille kuin punainen vaate ja sitten silmät kiiluen yrittävät keksiä jotain arvosteltavaa. Oma elämänhallintanne ei siitä parane, vaikka kuinka täällä mollaisitte. Ottakaapas vähän positiivisempi asenne ja siivotkaa kirjoituksenne jatkossa, sillä se on ensiaskel kohti ongelmistanne ulospääsyä. Hiukan jo huolestuttaa teidän tilanteenne.

      • Anonyymi

        Kuten myös, ei sinunkaan oma elämänhallintasi siitä parane, vaikka kuinka täällä suitsutat kahdesti tuomittua väkivaltarikollista ja rattijuoppoa. Otappas vähän totuuden mukaisempi asenne ja siivoa kirjoituksesi jatkossa katteettomista kehuista väkivalta ongelmaista roskajulkkua kohtaan. Ja Martinasta ei tarvitse keksiä arvosteltavaa, hän tuo sitä ihan itse julkisuuteen jatkuvalla syötöllä.


      • Anonyymi

        Oliskohan pissiksenkin siivottava kirjoituksensa noista alatyylisistä ilmaisuista,joilla täällä asiansa hoitavia taviksia nimittelee—vaikuttaisi edes hiukan uskottavammalta—tosin martinan fanittaminen kertoo kyllä kaiken oleellisen älyn lahjoista ja kritiikitön ylistäminen sinisilmäisyydestä.
        Tyhmyys ja ylimielisyys on kyllä fataali yhdistelmä kuten tästä fanista ja sen idolista huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten myös, ei sinunkaan oma elämänhallintasi siitä parane, vaikka kuinka täällä suitsutat kahdesti tuomittua väkivaltarikollista ja rattijuoppoa. Otappas vähän totuuden mukaisempi asenne ja siivoa kirjoituksesi jatkossa katteettomista kehuista väkivalta ongelmaista roskajulkkua kohtaan. Ja Martinasta ei tarvitse keksiä arvosteltavaa, hän tuo sitä ihan itse julkisuuteen jatkuvalla syötöllä.

        Väkivaltaongelmaista on yhdyssana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkivaltaongelmaista on yhdyssana.

        Ihan sama. Mee idolis kirjoitusvirheitä korjailemaan. Siinä sitä riittää työtä sulle.


    • Anonyymi

      Joku kommentoi että Sofian tulot laski kun muutti ulkomaille...miten se liittyy hänen tuloihin koska tekee töitä koneella kuten Martina ? Eikös töitä koneella voi tehdä missä maassa tahansa?? Martinan tuloistakin suurin osa taitaa tulla ........
      sieltä samasta mistä Sofian tulot.

      • Anonyymi

        Soffi maksoi 50 tonnia verovelkaa kertasuorituksena. Ihan vaan käsilaukustaan?Nettivalmennustuloja?

        Rahanpesusta epäiltynä nyt.


    • Anonyymi

      Huvittavin nettipalsta on kyllä nämä Aitolehti-keskustelut täällä! Aina välillä on pakko tulla katsomaan. :D Olis todella mielenkiintoista saada tietää, että kuka täällä päivästä ja vuodesta toiseen repii pelihousujaan ja saa näitä lällälläääteoottekateellisia -itkupotkuraivareita tuon Aitolehden puolesta. :D Nettipalstoilla haukutaan aina jotakuta, mutta ainoa unohtumaton on tää Aitolehden ikuinen puolustaja täällä! Nukkuuko hän edes koskaan! Mikä motiivi on hällä! :D

    • Anonyymi

      Martinan kaunis ulkonäkö, varallisuus ja hyvät tulot on tuo katkeruuden perimmäinen lähde.

      • Anonyymi

        Vai kaunis ulkonäkö, anna mun nauraa! 🤣 Martinahan näyttää ihan naaras paviaanilta. Litteä takaraivo jossa kiinni muutama haiven siellä täällä ilman tekohärpäkkeitä. Miehinen ruho ja miehiset kasvonpiirteet kruunattuna väkivaltaisella luonteella. Ei jatkoon.


    • Anonyymi

      Maran kannattais opiskella muistia. Hän on nyt laittanut kulmat ja ekaa kertaa ripset. Joopa joo.

    • Anonyymi

      Miksi hän stoorissa mainostaa, että nyt on ekaa kertaa laittanut ripset.Hän on sitä aikaisemmin mainostanut monta kertaa vuosia sitten?

      • Anonyymi

        Martinahan on kertonut ettei hän käytä pidennyksiä koska hänellä on omasta takaa tuuhea tukka. Hän on myös sanonut ettei hän tarvitse ripsilisiä koska hänellä on omasta takaa tuuheat ripset. Kyllähän hänellä lisäkkeet on päässä, sen näkee jokainen. Ja aikoinaan hänelle laitettiin säännöllisesti myös ripsienpidennyksiä, itse vieläpä mainosti ja kertoi niistä ig:ssa. Seuraavaksi hän varmaan väittää ettei hänellä ole eikä tarvitse silareitakaan kun hänellä on omasta takaa isot rinnat. Luulee että ihmiset on unohtaneet. On se huvittava.


    • Anonyymi

      Lähiötavikset täällä mollaa Martinaa kun ei ole itsellä sitä menestystä, mikä Martinalla on. Onnetonta sakkia.

      • Anonyymi

        Pissis on väärässä taas. Itse en ainakaan ole onneton. Itse asiassa aika onnellinen juuri nyt. Tavis olen omasta vapaasta tahdostani ja pidän näitä lahjattomia wannabe julkkuja kuten Martina tämän yhteiskunnan roskasakkina. Lähiössä en edelleenkään asu vaan omakotitalossa ihanalla alueella ja tämä ei ole kehu vaan toteamus. Kenellekään ei täällä kuulu se missä asun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pissis on väärässä taas. Itse en ainakaan ole onneton. Itse asiassa aika onnellinen juuri nyt. Tavis olen omasta vapaasta tahdostani ja pidän näitä lahjattomia wannabe julkkuja kuten Martina tämän yhteiskunnan roskasakkina. Lähiössä en edelleenkään asu vaan omakotitalossa ihanalla alueella ja tämä ei ole kehu vaan toteamus. Kenellekään ei täällä kuulu se missä asun.

        Taas hieman kehaisit maalaisuuttasi ja taloasi. Onhan se hienoa kun on torppa korvessa ja kuvittelee olevansa yhteiskunnan tukipylväs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas hieman kehaisit maalaisuuttasi ja taloasi. Onhan se hienoa kun on torppa korvessa ja kuvittelee olevansa yhteiskunnan tukipylväs.

        Martina on suomen tyhmin ja turhin julkkis. Ja täällä tämä yksi pissis häntä fanittaa sokeasti, aivan naurettavaa touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas hieman kehaisit maalaisuuttasi ja taloasi. Onhan se hienoa kun on torppa korvessa ja kuvittelee olevansa yhteiskunnan tukipylväs.

        Sanoinko asuvani maalla? Niin, en. Kyllä niitä omakotitaloja on ihan kaupungeissakin ja hyvillä alueilla, mutta itse et ilmeisesti liiku niissä kun et tiedä. Rahattomien on tyytyminen kerrostaloluukkuihin. Ja muistaakseni mainitsin, etten kehu vaan totean, mutta sinulta sisälukutaidottomana tämökin meni ohi. Paljastit taas yksinkertaisuutesi. Sellainen fani kuin on idolinsakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas hieman kehaisit maalaisuuttasi ja taloasi. Onhan se hienoa kun on torppa korvessa ja kuvittelee olevansa yhteiskunnan tukipylväs.

        Ha ha ha pahoinpitelijä, rattis, ulosoton asiakas, törkyparkkeeraaja ja kouluttautumaton puoskari eli Martinako on sitten mielestäsi joku yhteiskunnan tukipylväs? Ha ha ha!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinko asuvani maalla? Niin, en. Kyllä niitä omakotitaloja on ihan kaupungeissakin ja hyvillä alueilla, mutta itse et ilmeisesti liiku niissä kun et tiedä. Rahattomien on tyytyminen kerrostaloluukkuihin. Ja muistaakseni mainitsin, etten kehu vaan totean, mutta sinulta sisälukutaidottomana tämökin meni ohi. Paljastit taas yksinkertaisuutesi. Sellainen fani kuin on idolinsakin.

        tämökin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämökin?

        Pieni näppäilyvirhe. Pissiksen ja Martinan kirjoitusvirheitä vilisevä teksti ei haittaa?


    • Anonyymi

      Moikkelis, uusi ihana aamu ja mukava päivä taas edessä! Aamu alkoi maittavalla aamupalalla; täysjyväleipää, juustoa, kananmunaa, tomaattia, jugurttia ja itse tehty marjashotti. Tänään menen juoksulenkille vasta illalla. Täällä Martinan maalittajat ovat taas yrittäneet keksiä mollaavia ja vääriä väitteitä mutta ei voi kun hihitellä noille tolloille, sillä niin pieleen meni. Nämä periferiassa asuvat juntit täällä paasaavat ja mollavat mm Martinan asuinaluetta ja tietty myös jos joku on Martinan kanssa samaa mieltä. Minun mielestäni Helsingin kantakaupunki on paras asuinpaikka ja jo asuntojen arvotkin kertoo, että niin on asia monien muidenkin mielestä vaikka täällä kiivaasti jotain tönöjä puolustetaankin, yöks! Martina asuu ihanalla Eiran alueella.

      • Anonyymi

        No onpas taas mättöaamupala, mutta pitäähän niistä laardeista pitää huolta. ;-D Tiedät itse varsin hyvin että täällä Martinasta väittämäni asiat on totta ja niistä on todisteetkin. Se on vain kun heikko mieli ei voi myöntää päivän selviä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onpas taas mättöaamupala, mutta pitäähän niistä laardeista pitää huolta. ;-D Tiedät itse varsin hyvin että täällä Martinasta väittämäni asiat on totta ja niistä on todisteetkin. Se on vain kun heikko mieli ei voi myöntää päivän selviä asioita.

        Tässä tyypillinen vihakirjoittajan aivoton kommentti.


      • Anonyymi

        Mollavat?


      • Anonyymi

        Missä päin Suomea käytetään moikkelis tervehdystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin Suomea käytetään moikkelis tervehdystä?

        Olen kuullut että tuolla pohjoisemmassa käytetään. Lomailemme siellä yleensä Joulun ja vuodenvaihteen aikaan. Monesti hiihtohisseillä olevien kausityöntekijöiden olen kuullut käyttävän kyseistä sanaa. Tämä on varma tieto.


    • Anonyymi

      Täällä muutama vihakirjoittaja on herännyt lähiöluukussaan ja viettää nyt laatuaikaa mollaamalla Martinaa, oikomalla kirjoitusvirheitä ja arvostelemalla asiallisia Martinasta kertovia kommentteja. Aika tyhjänpäiväistä ja tyhjäpäistäkin sakkia.

      • Anonyymi

        Ja tähän piti vielä lisätä, että siellä missä haluaisit asua, asutaan olevinaan hienosti, vaikka oikeasti ollaan veloissa, ulosoton asiakkaita eikä edes veroja makseta valtiolle ajallaan ja niin kuin kuuluisi. Jonninjoutavaa roskasakkia siis.


    • Anonyymi

      Muutan tuonne Martinan kulmille muutaman viikon päästä. Arvokas ympäristö asua, ihmiset tervehtivät ja heillä on hyvät käytöstavat. Mitään tuulipukukansaa ei asu lähimaillakaan. Hyvät mahdollisuudet ulkoilla ja harrastaa. Ihanaa! Martina on onnekas kun asuu Suomen parhaalla paikalla.

      • Anonyymi

        Muutat sinne ainoastaan päiväunissasi. Riittää jo että Martinan roskasakki asuu siellä, ei sinne kaivata enää yhtään tyhjäpää paruskuntaa pilaamaan arvoalueen mainetta. On jo nyt vähän kiikun kaakun voiko sitä enää arvoalueeksi kutsua kun sinne pesiytyy ryvettynyttä porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutat sinne ainoastaan päiväunissasi. Riittää jo että Martinan roskasakki asuu siellä, ei sinne kaivata enää yhtään tyhjäpää paruskuntaa pilaamaan arvoalueen mainetta. On jo nyt vähän kiikun kaakun voiko sitä enää arvoalueeksi kutsua kun sinne pesiytyy ryvettynyttä porukkaa.

        Voi voi, kuule minä muutan minne haluan eikä alueella asu roskasakkia. Martinan tapainen julkkis vahvistaa Eiran brändiarvoa. Ihana kun aamulla voi istua lähialueen kahviloissa, käydä allas seapoolilla uimassa ja lenkkeillä kaivarissa. Tähtitorninmäellä voi kauniina kesäpäivänä istua picknickillä voikkosia syöden ja skumppaa lasillinen kyytipojaksi. Avoautolla voi huristella hieman pidemmät matkat. Martinalla on muuten mersu, jolla hän huristelee ja Stefanilla Lambo. Alueella on muutama ihan kiva sisustuskauppa ja yksi hyvä ravintola, noh ehkä toinen myös mutta se on auki vaan lounasaikaan. Martinaa ehkä moikkaan lenkkeillessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, kuule minä muutan minne haluan eikä alueella asu roskasakkia. Martinan tapainen julkkis vahvistaa Eiran brändiarvoa. Ihana kun aamulla voi istua lähialueen kahviloissa, käydä allas seapoolilla uimassa ja lenkkeillä kaivarissa. Tähtitorninmäellä voi kauniina kesäpäivänä istua picknickillä voikkosia syöden ja skumppaa lasillinen kyytipojaksi. Avoautolla voi huristella hieman pidemmät matkat. Martinalla on muuten mersu, jolla hän huristelee ja Stefanilla Lambo. Alueella on muutama ihan kiva sisustuskauppa ja yksi hyvä ravintola, noh ehkä toinen myös mutta se on auki vaan lounasaikaan. Martinaa ehkä moikkaan lenkkeillessä.

        Voikkosia? Voikukkia?

        Missä päin landee tollasta kieltä puhutaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voikkosia? Voikukkia?

        Missä päin landee tollasta kieltä puhutaan?

        Tuolla pohjoisemmassa päin olen kuullut laskettelurinteiden kausityöntekijöiden puhuvan tuollaista kieltä. Perheen kanssa lomaillaan sielä Joulun ja vuodenvaihteen seutuun niin siellä kuulee käytettävän tuommoista kieltä. Alkaa pissiksen murre haiskahtaa sieltä päin olevaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, kuule minä muutan minne haluan eikä alueella asu roskasakkia. Martinan tapainen julkkis vahvistaa Eiran brändiarvoa. Ihana kun aamulla voi istua lähialueen kahviloissa, käydä allas seapoolilla uimassa ja lenkkeillä kaivarissa. Tähtitorninmäellä voi kauniina kesäpäivänä istua picknickillä voikkosia syöden ja skumppaa lasillinen kyytipojaksi. Avoautolla voi huristella hieman pidemmät matkat. Martinalla on muuten mersu, jolla hän huristelee ja Stefanilla Lambo. Alueella on muutama ihan kiva sisustuskauppa ja yksi hyvä ravintola, noh ehkä toinen myös mutta se on auki vaan lounasaikaan. Martinaa ehkä moikkaan lenkkeillessä.

        Tervetuloa Hernesaareen, minäkin asun siellä. Täällä puhutaan vähän eri lailla, mutta kaikenlaiset erilaisetkin ihmiset elävöittävät tätä kaupunginosaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, kuule minä muutan minne haluan eikä alueella asu roskasakkia. Martinan tapainen julkkis vahvistaa Eiran brändiarvoa. Ihana kun aamulla voi istua lähialueen kahviloissa, käydä allas seapoolilla uimassa ja lenkkeillä kaivarissa. Tähtitorninmäellä voi kauniina kesäpäivänä istua picknickillä voikkosia syöden ja skumppaa lasillinen kyytipojaksi. Avoautolla voi huristella hieman pidemmät matkat. Martinalla on muuten mersu, jolla hän huristelee ja Stefanilla Lambo. Alueella on muutama ihan kiva sisustuskauppa ja yksi hyvä ravintola, noh ehkä toinen myös mutta se on auki vaan lounasaikaan. Martinaa ehkä moikkaan lenkkeillessä.

        Ei vaan Martinan tapainen roskajulkkis ja seiskan kohujulkkis nimenomaan heikentää alueen arvoa. Martina kuten miehensä on huonotapainen öykkäri ja Martina varsinkin lähtöisin vaatimattomista oloista isättömänä köyhän yh-äidin tyttärenä. Tulee mielikuva että näille alueille pääsee kuka vaan kun sinne muuttaa Martinan tapaisia huonossa maineessa olevia nousukkaita. Juuri näiden tapausten vuoksi alueen arvo on laskenut ja joskus 10 vuoden päästä se on tavallinen huonosti koulutettujen paukapäiden asuinalue. Rikkaat ja hyvämaineiset alkavat muuttaa alueelta pois kun sinne aletaan päästää ketä vain Ja edelleenkin tiedän ettet sinä ole muuttamassa yhtään mihinkään. ;-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloa Hernesaareen, minäkin asun siellä. Täällä puhutaan vähän eri lailla, mutta kaikenlaiset erilaisetkin ihmiset elävöittävät tätä kaupunginosaa.

        Aivan. Kyllä Hernesaareen junan tuomia mahtuu. Puhutaan sulassa sovussa erilaisia murteita eikä kenenkään tarvitse hävetä omaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Kyllä Hernesaareen junan tuomia mahtuu. Puhutaan sulassa sovussa erilaisia murteita eikä kenenkään tarvitse hävetä omaansa.

        Kunhan eivät tervehdi toisiaan sanomalla Moikkelis😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, kuule minä muutan minne haluan eikä alueella asu roskasakkia. Martinan tapainen julkkis vahvistaa Eiran brändiarvoa. Ihana kun aamulla voi istua lähialueen kahviloissa, käydä allas seapoolilla uimassa ja lenkkeillä kaivarissa. Tähtitorninmäellä voi kauniina kesäpäivänä istua picknickillä voikkosia syöden ja skumppaa lasillinen kyytipojaksi. Avoautolla voi huristella hieman pidemmät matkat. Martinalla on muuten mersu, jolla hän huristelee ja Stefanilla Lambo. Alueella on muutama ihan kiva sisustuskauppa ja yksi hyvä ravintola, noh ehkä toinen myös mutta se on auki vaan lounasaikaan. Martinaa ehkä moikkaan lenkkeillessä.

        Niinpä—ei asu vielä.
        Pointtihan on se,että alueen taso laskee merkittävästi,kun siellä alkaa pyöriä sinun ja idolisi
        kaltaisia öykkäreitä ,oikeasti varakkaiden ja sivistyneiden ihmisten seassa
        Sivistykseen kyllä kuuluu suhtautua kaikkiin ihmisiin suvaitsevaisesti,mutta esim,Martinan taustan omaava nakumallista julkisuuteen ponnistanut taparikollinen saa kyllä varmasti kulmat kohoamaan vannoutuneimmankin humanistin kohdalla.
        Säälittävät omaisuuden luettelemiset kyllä valitettavasti paljastavat,että uusrikkaista tolloista on kysymys,joten sivistyksen pinta on hyvin ohut.


      • Anonyymi

        Muutat taas parin viikon päästä?
        Tuota olet nyt hokenut jo kuukauden päivät.
        Milloin se varsinainen muuttopäivä koittaa?
        Eikö remontti valmistunutkaan ajoissa?
        Joko ranskalainen sohvakalusto on tilattu/saapunut?
        Joko mihesi on kyllästynyt jaarituksiisi ja siihen ,että on pelkkä maksumies?


    • Anonyymi

      "Ihmisen epälooginen ja itseään vahingoittava käyttäytyminen selittyy psykologisella termillä nimeltä hedonistinen adaptaatio. Suomeksi hedonistinen adaptaatio tarkoittaa mukavuuksiin ja ylellisyyksiin tottumista. Tämä selittää lähes kaiken nykymaailman ääliökapitalistisesta meiningistä ja sen, miksi niin moni vaihtaa uuden puhelimen, television tai auton vuosittain tai lähes vuosittain, hinnalla millä hyvänsä – vaikka lainarahalla." Ja totako voi sitten ihan opiskella??? Buahhahahaa

      • Anonyymi

        No,mutta nythän Martina on löytänyt opinsuunnan ,jolle hänellä on luontaisia lahjoja.
        Ylellisyyteen tottuminen ja sen tavoitteleminen, keinoja kaihtamatta ,on sujunut naiselta oikein mallikkaasti.
        Sitä vain mietin,miksi hän kuvittelee tuosta koituvan mitään hyvää,oikeasti järkeään käyttäville asiakkailleen.
        Mielenkiintoista seurata minkälaiseen pakettiin tääkin paska tullaan taas kääräisemään,että menis ihmisiin täydestä.


    • Anonyymi

      Heh heh, täällä on taas nämä vähä-älyiset ja -osaiset Martinan mollaajat avautuneet johtuen omasta katkeruudestaan. On se kova paikka kun Martina on onnistunut elämässään ja asuu vieläpä Eiran hienostoalueella sekä on loma-asuntoja Espanjassa, Lapissa ja Hangossa. Noin ne miljonäärit vaan elävät vaikka kuinka äksyilette. Minusta ihan kiva kun Martina menestyy ja itsekin odotan muuttoamme ihan sinne Martinan kulmille. Kiva kun kohta on joulu ja voi hieman hiljentyä joulutunnelmaan. Kantakaupungin joulu on niin kiva kun on arvotaloja, paljon jouluvaloja ja pikku ptiikeissa joulutunnelma. Ihanaa aikaa!

      • Anonyymi

        Mikäs luksusalue tuo Hernesaari mukamas on? Jättömaalle rakennettuja betonibunkkereita. Kaukana kaikesta. Hyh, ei kiitos. Laskusuhdannetta selvästi näkyy perhe Aitolehti - Thermanilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs luksusalue tuo Hernesaari mukamas on? Jättömaalle rakennettuja betonibunkkereita. Kaukana kaikesta. Hyh, ei kiitos. Laskusuhdannetta selvästi näkyy perhe Aitolehti - Thermanilla.

        Pissiksellä on selvästi harhaluulo,että hän ja Martina edustavat jonkinlaista Eiran eliittiä.
        Mikään ei voisi olla kauempana totuudesta .
        Samalla tavalla älyllisesti kujalla olevia tyhjänjauhajia he ovat molemmat.sikäli idolin valinnan ymmärtää.
        Martinalle Tähtäriltä muutto oli selvä tasonlasku ja pissis vasta kuvittelee muuttavansa aluelle,joka on Hernesaarta ei EIraa.
        Kumpikaan heistä ei itse ole miljonääri, edes tulevaisuudessa kummallakaan ei mahdollista ostaa omalla rahalla edes yksiötä lähiöstä.
        Kantakaupungin ”ptiikeissa ”shoppailu joulutunnelmissa jää pissiksellä haaveeksi,jos ei sattunut ”mihen” luottokortti mukaan.


    • Anonyymi

      Moikkelis, muutama vihakirjoittaja on ollut taas vauhdissa vaikkakin he ovat vähemmistönä yrittäen mollata Martinaa. En anna sen haitata kun on taas ihana uusi aamu ja hyvä mieli. Aamupalaksi musliä, jugurttia ja iso lasi itse tehtyä vihannesmehua, josta saa paljon antioksidantteja. Tänään pitääkin pukeutua hieman juhlavammin kun menen hienolle lounaalle aika hienossa seurueessa. Nyt on sen verran tohinaa, että allas sea pool jää huomiseen. En muuten muuta sinne uuteen Eiraan ihan Martinan viereen vaan lähikulmille vanhalle arvokkaalle alueelle. Mielestäni Tehtaankadun eteläpuolen alue on sitä oikeaa arvokasta Helsinkiä mut sit alkaa jo tulemaan vastaan jotain rumiakin taloja.

      • Anonyymi

        Moikkelis sinne pohjoiseen. Onneksi kevensit eilisestä kuittailusta johtuen aamupalaasi edes, äläkä missään nimessä jätä uintireissua tekemättä, pääsee laardi kertymään muuten, koska suunnitelmissasi on mennä möttölounaalle ääliöporukassa lapin kansallispuvussasi tänään. Onko siellä pohjoisessa muuten uimahalleja vai ihanko Inari-järveen ajattelit pulahtaa? Huonosti olet taas noita Hesan (niin kuin siellä päin sanotaan) paikkoja guuglettanut. Ja oman elämäntarinasi voit aina täällä anonyyminä kirjoittaa uusiksi mutta Martinan suttuista historiaa et.


      • Anonyymi

        Pissiksen piti taas vähän kohottaa omaa huonoa itsetuntoaan ja kehaista mukamas muuttavansa ns. paremmalle alueelle kun kuiteskin oikeasti asuu jossain pienessä lähiöluukussa kaukana sivistyksestä. Monta kuukautta jauhanut samaa että kohta muutetaan. Oikeasti menossa lounaalle luuseriseurueessa Hurstin ruokalaan. ;-D


      • Anonyymi

        ”Tänään pitääkin pukeutua hieman juhlavammin kun menen hienolle lounaalle aika hienossa seurueessa”
        😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Tänään pitääkin pukeutua hieman juhlavammin kun menen hienolle lounaalle aika hienossa seurueessa”
        😂😂😂

        Ei hienossa seurueessa vaan aika hienossa seurueessa, mutta onneksi lauseessa on kaksi hienoa sanaa, se varmaan tekee elämästä ’hienoa’.


    • Anonyymi

      Osaako tuo kurppa edes lukea ja kirjoittaa?

      [minä vaan kysyn]

    • Anonyymi

      Heh heh, nyt jo Martinan mollaajat ovat kateellisia minullekin kun voin nauttia kantakaupungissa samoista asioista kun Martina. Nämä lähiötollukat, maalaiset ja mt ongelmaiset syrjäytyneet vaan jaksavat arvostella menestyviä ihmisiä vaikka se ei heidän omaa tilannettaan paranna. Päin vastoin kiukuttaa kun toiislla menee paremmin. Kannatttaisi laittaa netti ja karkkipussi kiinni ja mennä vaikka vähän ulkoilemaan.

      • Anonyymi

        Kateuttako toivotkin ihmisten tuntevan avautuessasi täällä mielikuvitus maailmastasi?
        Ilmeisesti oletat,että juuri muiden tuntema kateus on ihmisen menestyksen mitta.
        Alkeellinen virhe!
        Aidosti ansaittu menestys on aina ihmisille ilon aihe,mutta valehtelemalla ja muuten huijaamalla saavutettu mukamenestys on ainoastaan halveksittavaa,
        Näiden asioiden erottaminen tuottaa sinulle ylivoimaisen suuria vaikeuksia.
        Nostatat täällä itsetuntoasi ihmisiä törkeästi nimitellen,kun ilmeisesti muualta et huomiota enää saa.
        Öykkäröimisesi osoittaa ainoastaan sinun olevan epävarma fiksumpiesi joukossa —se teillä idolisi kanssa on yhteistä.


      • Anonyymi

        Määrittele palstalaisten sinua kohtaan tuntema "kateus".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määrittele palstalaisten sinua kohtaan tuntema "kateus".

        Hedonistinen adaptaatio?

        Kerro " valmentaja " mitä se tarkoittaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hedonistinen adaptaatio?

        Kerro " valmentaja " mitä se tarkoittaa ?

        Täh? Mitä sä selität? Helvetistäkö minä tiedän, mitä tuo ämmänretale on keksinyt.
        Haluan vain tuon yhden kirjoittajan määrittelevän, mitä se tarkoittaa, kun väittää meitä kateellisiksi häntä itseään kohtaan. Itse en tunne tällaista kateutta, joten kaippaan selvennystä.
        .
        Googleta, niin saat selville mitä "Hedonistinen adaptaatio" tarkoittaa (kvg!).


      • Anonyymi

        En ole kateellinen mutta en myöskään rehvastele kuinka rikas, hieno ja tyhmä olen vaan käyttäydyn sivistyneesti.


    • Anonyymi

      Moikkelis, täällä on taas kateelliset vihakirjoittajat vauhdissa vaikka jo luulin, että opastaminen on auttanut heidän ajatuksenjuoksuaan hieman. Näyttää olevan turha toivo kun jukuripäät vaan antavat vihalle vallan. Oikein arvokkaalla lounaalla olin tänään ja muutenkin on ollut kiva päivä, joten en anna näiden kateellisten äitylien ja muiden laardikasojen vaivata. Vapaus on myös rikkautta!

      • Anonyymi

        Vapauspa hyvinkin, luit ajatukseni.

        Aikanaan nakki puhuu ja kuinkas sitten kävikään...


      • Anonyymi

        Nimittely Äityleiksi ja laardikasoiksi ei ole vihapuhetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapauspa hyvinkin, luit ajatukseni.

        Aikanaan nakki puhuu ja kuinkas sitten kävikään...

        Ootellaan vaan ketäs kaikkia Nacin ja Nicon miljoonabusineksiin liittyykään. Espanjasta jalkapallosankarit epäiltynä.

        No, kunhan Nacci kotiutuu, niin uutta tietoa saadaan.


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä kanssasi! Kommentit kirjoitukseesi ovat tosi tuubatölleröiden kirjoittamia, sillä niin typerää tekstiä. Pidetään me Martinan puolustajat yhtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi! Kommentit kirjoitukseesi ovat tosi tuubatölleröiden kirjoittamia, sillä niin typerää tekstiä. Pidetään me Martinan puolustajat yhtä.

        tulee puolustajia tarvitsemaankin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi! Kommentit kirjoitukseesi ovat tosi tuubatölleröiden kirjoittamia, sillä niin typerää tekstiä. Pidetään me Martinan puolustajat yhtä.

        Miksi keskustelet itsesi kanssa?


      • Anonyymi

        Märittele opastaminen!!!??
        Kuka sinä olet opastamaan,tai opettamaan yhtään ketään?
        Täällä olet tehnyt jo selväksi kuinka naivi,yksinkertainen,tyhmä pissis olet.
        Pidät ylimpänä idolinasi ja oppiäitinäsi julkisuudessa ryvettynyttä,moninkertaisesti oikeudessa tuomittua rikollista,hämärän menneisyyden omaavaa hyväksikäyttävää valehtelijaa ja vaadit meiltä samaa—älä unta näe.


      • Anonyymi

        Moikkelis, namskis ja maiskis Hernesaaresta😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikkelis, namskis ja maiskis Hernesaaresta😂

        Tässä vielä moikkelis tytölle valmis teksti koko huomiseksi päiväksi, saa kopioida:
        Moikkelis Eiran hienostoalueelta, huom. vanhalta puolelta Eiraa. Söin aamiaiseksi musliä ja join tuorepuristettua vihannesmehua namskis. AllasSeapoolin uinnin jälkeen söin nieriää ja kuhaa Ullanlinnan bistrossa maiskis. Illalla join vielä lasillisen valkoviinia arvokkaassa ja hienossa seurassa, mutta en kerro missä.


    • Anonyymi

      Miksi tästä ketjusta on poistettu asiallisia viestejä?

      [minä vaan kysyn]

    • Anonyymi

      Moikkelis, uusi ihana aamu ja taas on kiva päivä tiedossa! Aamupala syöty mutta en kerro mitä kun siitä täällä naljaillaan. Hyvää kuitenkin oli! Tänään on ohjelmassa mm verhokankaiden valinta, me teetämme verhot mittojen mukaan laadukkaassa ompelimossa. Martina on taas vihakirjoitusten kohteena kun katkerat tolvanat täällä paasaavat. Nämä vähä-älyiset maalittajat kuitenkin sisimmässään toivoisivat olevansa Martinan kaltaisia seurapiirijulkkiksia ja haluaisivat asua rikkaiden alueella kantakaupungissa mutta kun sitä ei ole kaikille tarkoitettu niin ei auta heillä muu kun tyytyä siihen normiluukkuun vaikka kiukuttaakin.

      • Anonyymi

        Ja seuraavaksi sinä suuntaat AllasSeapooliin uimaan minkä jälkeen menet yksinkertaisessa seurassa aika hienoon ravintolaan syömään nieriää js juomaan lasin hyvää valkkaria. Niin ennalta arvattavaa pas.. siis sisältöä taas luvassa. Illalla luet ehkä hyvää kirjaa. Mutta ymmärrätkö lukemaasi, tuskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja seuraavaksi sinä suuntaat AllasSeapooliin uimaan minkä jälkeen menet yksinkertaisessa seurassa aika hienoon ravintolaan syömään nieriää js juomaan lasin hyvää valkkaria. Niin ennalta arvattavaa pas.. siis sisältöä taas luvassa. Illalla luet ehkä hyvää kirjaa. Mutta ymmärrätkö lukemaasi, tuskin.

        Ei välitetä. Pissiksellä on vain huonoista huonoin itsetunto. Ehkä sen ukonretale on taas haukkunut ja solvannut sitä koko illan laardeista tai tyhmyydestä ja suunnannut viettämään yönsä kauniimman ja fiksumman tykö. Nyt sen pitää taas koko päivä täällä korostaa itseään kun sillä on niin paha olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välitetä. Pissiksellä on vain huonoista huonoin itsetunto. Ehkä sen ukonretale on taas haukkunut ja solvannut sitä koko illan laardeista tai tyhmyydestä ja suunnannut viettämään yönsä kauniimman ja fiksumman tykö. Nyt sen pitää taas koko päivä täällä korostaa itseään kun sillä on niin paha olla.

        Katkeran lähiötaviksen kitkerä teksti, joka kumpuaa omasta alemmuudentunteesta. Kirjoittaminen voi purkaa kirjoittajan paineita mutta siitä ei ole pidemmän päälle apua hoitokeinona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkeran lähiötaviksen kitkerä teksti, joka kumpuaa omasta alemmuudentunteesta. Kirjoittaminen voi purkaa kirjoittajan paineita mutta siitä ei ole pidemmän päälle apua hoitokeinona.

        Olipa ruma vihakirjoitus ja taas sitä samaa lähiötavikseksi haukkumista. Seuraavassa tekstissään seuraa taas ne loput rumat sanat. Etkö muuta osaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa ruma vihakirjoitus ja taas sitä samaa lähiötavikseksi haukkumista. Seuraavassa tekstissään seuraa taas ne loput rumat sanat. Etkö muuta osaa?

        Olen samaa mieltä että pissis maalittaa ja haukkuu tavallisia ihmisiä, onpa ilkeältä toimintaa.


    • Anonyymi

      Moikkelis vaan, ihanan kepeät mutta arvokkaat verhokankaat valittu ja ompelimo tekee verhot mittojen mukaan kuudessa viikossa kun kangas tilataan ulkomailta. Tosin kaupunkilaiset voivat olla verhoittakin niin kuin Martinakin totesi. Täällä tämä paasaaminen jatkuu normitapaan eli Martinaa mollataan ja muutkin joutuvat arvostelijoiden pilkan kohteeksi. Vähän sääliksi käy näitä tolloja. Loppupäivä onkin vapaata ja lähden käymään kuntosalilla.

      • Anonyymi

        Ja taas haukut ihmisiä tolloiksi, yritä parantaa kielenkäyttösi, lukisit kirjoja vaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas haukut ihmisiä tolloiksi, yritä parantaa kielenkäyttösi, lukisit kirjoja vaikka.

        Pissis o n kyllä näillä kirjoituksillaan osoittanut täysin sivistymättömyytensä ja pikkusieluisuutensa. Kukaan sivistymyt ja fiksu ihminen ei fanita huonomaineista Martinaa.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe