Tässä on oltu jo pitkään naimisissa. Mies halusi seksiä kanssani vain ennen avioliittoamme. Lapsen takia olen pysynyt suhteessa. Viimeisin kertamme oli noin vuonna 2005. Hän myös joskus löi minua, mikä vei minulta seksihalut hänen kanssaan kokonaan. Ei sen puoleen, että hän olisi tehnyt yhtäkään aloitetta. Hän ei ole tehnyt.
Olen odottanut, että hän jäisi kiinni esimerkiksi pettämisestä ja jättäisin hänet. Ei ole jäänyt. Olen ajatellut avioeroa. Vaikea toteuttaa. Olen puolittain hakenut ymmärrystä muilta miehiltä, mutta en tiedä olenko ollut ymmärrettävissä.
Nuorempana sain itsetyydytyksellä aina orgasmin, vaikka nautinkin ajatuksesta seksistä enemmän kuin itsetyydytyksestä. Nykyään olen aika kylmä nainen.
Yrittäkää miehet kuitenkin ymmärtää, että tällaisiakin kohtaloita on. Naisia on tahtomattaan selibaatissa.
Voin elää yksin vaikka koko loppuelämäni, mutta kiusata minua ei saa!!!!!
Mies halusi sänkyyni vain ennen avioliittoamme
Anonyymi
0
97
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11823- 43794
- 62758
- 60750
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42743- 51637
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49587- 60587
- 67556
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 29485
- 44475
- 32469
- 95465
- 40437
- 58421
- 24419
- 17410
- 43397