Tässä on oltu jo pitkään naimisissa. Mies halusi seksiä kanssani vain ennen avioliittoamme. Lapsen takia olen pysynyt suhteessa. Viimeisin kertamme oli noin vuonna 2005. Hän myös joskus löi minua, mikä vei minulta seksihalut hänen kanssaan kokonaan. Ei sen puoleen, että hän olisi tehnyt yhtäkään aloitetta. Hän ei ole tehnyt.
Olen odottanut, että hän jäisi kiinni esimerkiksi pettämisestä ja jättäisin hänet. Ei ole jäänyt. Olen ajatellut avioeroa. Vaikea toteuttaa. Olen puolittain hakenut ymmärrystä muilta miehiltä, mutta en tiedä olenko ollut ymmärrettävissä.
Nuorempana sain itsetyydytyksellä aina orgasmin, vaikka nautinkin ajatuksesta seksistä enemmän kuin itsetyydytyksestä. Nykyään olen aika kylmä nainen.
Yrittäkää miehet kuitenkin ymmärtää, että tällaisiakin kohtaloita on. Naisia on tahtomattaan selibaatissa.
Voin elää yksin vaikka koko loppuelämäni, mutta kiusata minua ei saa!!!!!
Mies halusi sänkyyni vain ennen avioliittoamme
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174416
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261354Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 114944
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171914
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18871