Vassujen pj ehdotteli, jotta kaikille halukkaille valtio maksaisi lähestulkoon kokonaan auton muuttamiseksi etanoli- tai biokaasukäyttöiseksi - nimenomaan heille kyllä ei ole varaa sähköautoon. En ole mikään vassujen kannattaja, mutta noilla energialähteillä autoilu tekisi suomesta vähemmän päästelevät. Käsittääkseni sähköllä ei pitkälle ajella ja lataus kestää moninkertaisesti esim kaasutankkauksenajan. Luulen, ettei kovinkaan monet työpaikat ole valmiita investoimaan latauspisteisiin. Sittenhän pitäisi perustaa kaasun, etanolin, bensan sekä dieselin jakelupisteet myöskin työpaikalle, se tasa-arvo nääs!
Lapin ukko
Vassujen ehdotus
3
55
Vastaukset
- Anonyymi
Vassut ja sossuthan lupailevat ihan mitä sattuu, jotta saataisiin köyhä kansa äänestämään ja nostamaan kannatusta. Rinne on lupaillut Lii´lle tunnin junan Turkuun ensimmäisenä ja Li nyt vuorostaan jakaa houkuttimia kansalle.
Kyllä pieni kannustin autojen muutoksiin on paljon parempi kuin sähköautojen hankinnan tukeminen tonneilla/auto.
Etanolia saa monin paikoin eikä kaasutankkausasemakaan ole harvinaisuus. Kummatkaan eivät lisää jo nyt olevaa sähköpulaa. Olemme tosi kaukana energiaomavaraisuudesta sähkönkin suhteen ellei koko raskasta teollisuutta ajeta alas niinkuin vihreät tavallaan yrittävät vaikeuttamalla kaikkea toimeliaisuutta. - Anonyymi
Ihme ettei ilmaisia taksiseteleitä kaikille punikeille.
Täälläkään ei vasemmistoa kannateta, mutta olisin valmis heti muuttamaan auton flexfuel-malliksi ilman tukia tai tukien kanssa, se vaan ei ole mahdollista vielä. Jostain syystä muutossarjoja ei ole saatavilla TSI/TFSI moottoreihin vielä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt363326Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441646Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32989- 59963
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48729