Vassujen pj ehdotteli, jotta kaikille halukkaille valtio maksaisi lähestulkoon kokonaan auton muuttamiseksi etanoli- tai biokaasukäyttöiseksi - nimenomaan heille kyllä ei ole varaa sähköautoon. En ole mikään vassujen kannattaja, mutta noilla energialähteillä autoilu tekisi suomesta vähemmän päästelevät. Käsittääkseni sähköllä ei pitkälle ajella ja lataus kestää moninkertaisesti esim kaasutankkauksenajan. Luulen, ettei kovinkaan monet työpaikat ole valmiita investoimaan latauspisteisiin. Sittenhän pitäisi perustaa kaasun, etanolin, bensan sekä dieselin jakelupisteet myöskin työpaikalle, se tasa-arvo nääs!
Lapin ukko
Vassujen ehdotus
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vassut ja sossuthan lupailevat ihan mitä sattuu, jotta saataisiin köyhä kansa äänestämään ja nostamaan kannatusta. Rinne on lupaillut Lii´lle tunnin junan Turkuun ensimmäisenä ja Li nyt vuorostaan jakaa houkuttimia kansalle.
Kyllä pieni kannustin autojen muutoksiin on paljon parempi kuin sähköautojen hankinnan tukeminen tonneilla/auto.
Etanolia saa monin paikoin eikä kaasutankkausasemakaan ole harvinaisuus. Kummatkaan eivät lisää jo nyt olevaa sähköpulaa. Olemme tosi kaukana energiaomavaraisuudesta sähkönkin suhteen ellei koko raskasta teollisuutta ajeta alas niinkuin vihreät tavallaan yrittävät vaikeuttamalla kaikkea toimeliaisuutta. - Anonyymi
Ihme ettei ilmaisia taksiseteleitä kaikille punikeille.
Täälläkään ei vasemmistoa kannateta, mutta olisin valmis heti muuttamaan auton flexfuel-malliksi ilman tukia tai tukien kanssa, se vaan ei ole mahdollista vielä. Jostain syystä muutossarjoja ei ole saatavilla TSI/TFSI moottoreihin vielä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2161808Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse521117Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi13920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74900Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 45780
- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752