Mikä tekee miehestä vetävän?

Anonyymi

hän on miehekkäästi cool,
arvostaa naisia,
on herrasmies,
on kerrallaan yhden naisen mies ja
on seksikäs omassa itsevarmuudessaan,
jossa ei ole tippaakaan itsekorostusta.
Kaikki lipevät naistennaurattajat ei ole cool.

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta

    • Anonyymi

      Ei puhu existä, ei käy huorilla, huomioi oman naisensa ja ja ja ja
      Ei ole olemassa?

      • No tuskin kukaan existään puhuu, tai käy huorissa jos on nainen josta välittää, itse en oo koskaan käyny, kun ei ole ollut tarvetta. Jokainen mies huomioi sen oman naisensa ja on kohtelias ja näyttää sen että välittää. Oikeasti en tiedä minkälaisia ne "muut" miehet on. puhun vain omasta puolestani ja siitä minkälainen mä oon.


    • Iltasanomien mukaan, kun mies käyttää Sauvage Parfumia, niin monelta daamilta (seuralaiselta) lähtee "pöksyt" jalasta tosi nopeasti.

      • Anonyymi

        Kirjaan tämän ylös punaiseen muistikirjaani👌🏼


    • Anonyymi

      Osaa kuunnella, on kiinnostunut naisen ajatuksista ja elämästä, empaattinen. Näkee omat virheensä, eikä syyllistä naista. Vastuuntuntoinen. Hallitsee päihteidenkäyttönsä. Huumorintajuinen, mutta osaa nauraa myös itselleen. Ei kai vaan liikaa vaadittu? 🤔

      • Anonyymi

        Missä tuollaisia? Pikemminkin harvinaisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tuollaisia? Pikemminkin harvinaisia!

        Taidan kuolla vanhuuteen, ennen kuin löytyy. En kyllä enää etsikään, kun en kestä enempiä pettymyksiä 😉


    • Anonyymi

      Mää oon ain siunannu et mää en ole naine. Niil on kamalast ain ongelmii .Millo on mikäki paikka rempallas ja kerra kuukaures ne o täysi hallittemattomis. Maailma syrjis niit ain jollai tappaa.
      Millo on pal pienempi palkka mu muil ja aseme huonomipi jok suhtees ja toisinas joutus kävelemmää viel maha pystys.
      Eik noiti geenikkää ole yhtäläise ku miehil. Meet vanhetaa arvokkaas ja meitil miehil sentäs auttas kuivil pysymisee parisuhe,mut nasil ei sekkää ku geeni o semmottis ku on. Kyl mu kamalast sääliks käy noitii naisii ,mu se takkii ne si varsi onki hettassii ku ovatte hiukka tommottis siipirkkossii.

      https://yle.fi/uutiset/3-11072959

      • Anonyymi

        Olipas kivasti kirjoitettu 😄 Toivottavasti ymmärrät naisia muuallakin, kuin vain täällä palstoilla 😄👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas kivasti kirjoitettu 😄 Toivottavasti ymmärrät naisia muuallakin, kuin vain täällä palstoilla 😄👍

        Tosin tuosta arvokkaasti vanhenemisesta olen eri mieltä! 😄


    • Anonyymi

      Aitous on aina kiinnostavaa. On oma itsensä. Huomioi muut kanssaihmiset. Ahneus, pinnallinen ajattelutapa, oman edun tavoittelu ei ole miehekästä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      125
      2761
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      484
      2507
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      102
      1877
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      79
      1651
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      46
      1309
    6. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      66
      1307
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      88
      1230
    8. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1155
    9. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1116
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      92
      1086
    Aihe