En osaa runkata

Anonyymi

Hei. Olen 14v poika Jyväskylästä enkä osaa runkata. Voisiko joku kertoa miten tämä toimenpide tehdään. Muna stondiksessa noin 13cm normaali noin 8cm. Enkä oo siis ikinä lukuisista yrityksistä huolimatta saanut orgasmia. Oon yrittäny veivata mut ei vaan oo tullu. APUAAAAAA... AUTTAKAA HÄDÄSSÄ.

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onkoha youtubes opetusvideoita?

    • Anonyymi

      Odota pari vuotta

    • Anonyymi

      Tapista kiinni, ala vispaamaan, älä kuitenkaan kovaa ettei nahka repeä liian kovasta vauhdista! Kun meinaa lasti lentää, lopeta hetkeksi ja aloita pian uudestaan! Älä päästä vanhempia huoneeseen kun toimenpide on käynnissä. Käytä apuna vaikka aikuisviihdettä vaikka et sitä saisi vielä katsoa. Hauskoja masturbointi hetkiä!

    • Anonyymi

      Rauhassa omaan tahtiin kun vanhemmat eivät ole kotona ota täysi rentoutuminen ennen sessiota

    • Anonyymi

      Kannattaa opetella runkkaamaan. Kiihottavaa aikuisviihdettä näytölle ja siitä se lähtee. Mikäli kiinni jäänti ei kiinnosta niin valitse aika ja paikka siten että saat kaikessa rauhassa masturboida ja voit katsoa filmit äänen kera. Aloittelevana runkkarina ei turhaan kannata hienostella minkään keskeytyksien kanssa vaan full drive päälle ja antaa mällin lentää silloin kun tuntuu että tulossa ollaan.
      Cummin home on hieno ja hyödyllinen harrastus!

      • Anonyymi

        Toi on selkee provo jonkun äijän laittama.


    • Anonyymi

      Kyllä omakätinen kullinkäsittely kannattaa opetella jo nuorena. Siitä on hyötyä myöhemmässä elämässä!

      • Anonyymi

        Kyllähän jokainen oppii käsityöt, mutta kun se pitäisi yhdistää aivotoimintaan, niin siinä alkaa ongelmat. Aloittajallakin on siinä vika, ettei aivot ole mukana touhussa. Fantasiat on a ja o myös itsetyydyksessä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1342
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe