Perussuomalaiset polttavat sillat ympäriltään

Anonyymi

Perussuomalaiset ennustavat Rinteen hallitukselle lyhyttä ikää ja haaveilevat pääministeripuolueen asemasta. Tällä menolla kuitenkin Perussuomalaisten hallitusvastuu jää pelkäksi haavekuvaksi, sillä puolue itse tuhoaa itseltään mahdollisuuden siihen riitautumalla mahdollisten hallituskumppaneiden kanssa käymällä viestintuojan (poliisi) kimppuun.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006312123.html

Ei liene Kepussa tämän jälkeen mitään haluja persujen suuntaan. Eikä lie muillakaan.

Rinteen hallitus siis jatkakoon hyvin alkanutta työtään.

44

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mitä sä täällä teet sitten? Miks sä änget meidän läheisyyteen? Sulle on sanottu monta kertaa että me ei haluta olla sun kanssa missää tekemisissä.

      • Anonyymi

        Liian vaikea aihe Suvakologian tontulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian vaikea aihe Suvakologian tontulle?

        Suomen laki on näköjään sulle llian vaikee äärivassari vajakki. Sä oot järjestyshäiriö.


      • Anonyymi

        Miks sä homo änget meidän läheisyyteen kokoajan? Onko sull ajoku pakkomielle aivovamma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian vaikea aihe Suvakologian tontulle?

        Ei näyttänyt sillat palaneen tarpeeks tehokkaasti kun janoatte noin "keskustelua."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks sä homo änget meidän läheisyyteen kokoajan? Onko sull ajoku pakkomielle aivovamma?

        Persujen maskulliininen uho, ruokoton olemus, vanhan viinan ja käyneen kaalisopan paha haju ja heikko yleistieto sekä -kunto on kuule aivan vastustamaton kompinaatio yhtistelmä toiselle valkoiselle en varmaa oo homo miehelle.

        Normi heterot lähtevät homon vierestä sohvalta kirkuen karkuun jättäen jopa sipsi pussin siihen homon syötäväksi, mutta kun persu homo avo liitto ikoni Sepastian vedetään aina vaan vielä viideksi minuutiksi sänkyyn, niin kyllä se kertoo karua kieltään perus suomalaisesta homo läheisyys ja hali hali pusi pusi hellyyvven tarpeesta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen maskulliininen uho, ruokoton olemus, vanhan viinan ja käyneen kaalisopan paha haju ja heikko yleistieto sekä -kunto on kuule aivan vastustamaton kompinaatio yhtistelmä toiselle valkoiselle en varmaa oo homo miehelle.

        Normi heterot lähtevät homon vierestä sohvalta kirkuen karkuun jättäen jopa sipsi pussin siihen homon syötäväksi, mutta kun persu homo avo liitto ikoni Sepastian vedetään aina vaan vielä viideksi minuutiksi sänkyyn, niin kyllä se kertoo karua kieltään perus suomalaisesta homo läheisyys ja hali hali pusi pusi hellyyvven tarpeesta...

        Sitä perussuomalaista parempaa homostelua?

        https://www.iltalehti.fi/iltv-paivarinta-klipit/a/d7757ec6-c47c-4a63-b6dd-ee1c7df1182d


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen maskulliininen uho, ruokoton olemus, vanhan viinan ja käyneen kaalisopan paha haju ja heikko yleistieto sekä -kunto on kuule aivan vastustamaton kompinaatio yhtistelmä toiselle valkoiselle en varmaa oo homo miehelle.

        Normi heterot lähtevät homon vierestä sohvalta kirkuen karkuun jättäen jopa sipsi pussin siihen homon syötäväksi, mutta kun persu homo avo liitto ikoni Sepastian vedetään aina vaan vielä viideksi minuutiksi sänkyyn, niin kyllä se kertoo karua kieltään perus suomalaisesta homo läheisyys ja hali hali pusi pusi hellyyvven tarpeesta...

        Oot siis suvakki joka vastustaa homoja. Just. Etkö huomaa mitään ristiriitaa tuossa suvakismissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot siis suvakki joka vastustaa homoja. Just. Etkö huomaa mitään ristiriitaa tuossa suvakismissa?

        Et siis osannut lukea. Taaskaan ;D

        "Persujen maskulliininen uho, ruokoton olemus, vanhan viinan ja käyneen kaalisopan paha haju ja heikko yleistieto sekä -kunto on kuule aivan vastustamaton kompinaatio yhtistelmä toiselle valkoiselle en varmaa oo homo miehelle."

        Miten tuosta et ymmärrä persujen animaalisen lumovoiman salaisuutta? Sellaisen miehen hyväksyminen on oikeaa suvakismia ja oikeaa isän mallisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen maskulliininen uho, ruokoton olemus, vanhan viinan ja käyneen kaalisopan paha haju ja heikko yleistieto sekä -kunto on kuule aivan vastustamaton kompinaatio yhtistelmä toiselle valkoiselle en varmaa oo homo miehelle.

        Normi heterot lähtevät homon vierestä sohvalta kirkuen karkuun jättäen jopa sipsi pussin siihen homon syötäväksi, mutta kun persu homo avo liitto ikoni Sepastian vedetään aina vaan vielä viideksi minuutiksi sänkyyn, niin kyllä se kertoo karua kieltään perus suomalaisesta homo läheisyys ja hali hali pusi pusi hellyyvven tarpeesta...

        Mitä tää tyyppi aikoo meille kertoa?


    • Päätöshän oli poliisin, ainakin Ohisalon kommentin mukaan . . .

      • Anonyymi

        Nimenomaan. No eikös viranomaisella ole täysi oikeus keskeyttää ja kuten ovat vielä ilmaisseet osittain nuo palautukset, koska EIT vaatii Suomelta selvitystä tapahtuneesta? Eikö poliisin päätös ole pikemminkin viisas siinä mielessä, että jos toiminnassa/toimintatavoissa on tapahtunut jotakin sellaista, mikä altistaa tutkinnassa tai tutkinnasta mahdollisesti aiheutuneisiin virheratkaisuihin, niin ei tehdä mitään ennenkuin selviää, mitä pitää korjata ettei tulisi lisää sanomista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. No eikös viranomaisella ole täysi oikeus keskeyttää ja kuten ovat vielä ilmaisseet osittain nuo palautukset, koska EIT vaatii Suomelta selvitystä tapahtuneesta? Eikö poliisin päätös ole pikemminkin viisas siinä mielessä, että jos toiminnassa/toimintatavoissa on tapahtunut jotakin sellaista, mikä altistaa tutkinnassa tai tutkinnasta mahdollisesti aiheutuneisiin virheratkaisuihin, niin ei tehdä mitään ennenkuin selviää, mitä pitää korjata ettei tulisi lisää sanomista?

        Mutta tuota päätöstä saa ja pitääkin arvostella, kuten myös tuota EIT;n outoa päätöstä.


      • Anonyymi
        Chaizzer kirjoitti:

        Mutta tuota päätöstä saa ja pitääkin arvostella, kuten myös tuota EIT;n outoa päätöstä.

        Päätökset voivat olla sinun näkökulmastasi arvosteltavia, mutta EIT on tuomioistuin ja sen päätöksistä arvostelu korkeimpana tuomioistuimena voidaan tulkita pullikoimiseksi tuomiovaltaa vastaan. Ehkäpä fiksut ja viisaat tekevät asiat toivotulla tavalla ja homma selviää sillä. Pöllöt änkyröivät vastaan ja saavat sakot.

        Itse en edelleenkään lähtisi kyseenalaistamaan poliisin päätöstä viranomaisena. Vai epäiletkö korruptoitunutta poliisia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päätökset voivat olla sinun näkökulmastasi arvosteltavia, mutta EIT on tuomioistuin ja sen päätöksistä arvostelu korkeimpana tuomioistuimena voidaan tulkita pullikoimiseksi tuomiovaltaa vastaan. Ehkäpä fiksut ja viisaat tekevät asiat toivotulla tavalla ja homma selviää sillä. Pöllöt änkyröivät vastaan ja saavat sakot.

        Itse en edelleenkään lähtisi kyseenalaistamaan poliisin päätöstä viranomaisena. Vai epäiletkö korruptoitunutta poliisia?

        Siksi Suomi ja suomalaiset ovat euroopassa ns. naamalle astuttavia, me emme puolusta riittävän ponnekkaasti kantojamme. Lähtökohtaisesti suomalainen käyttäytyy anteeksipyytäen ja ottaa vastaan kaiken paskan jota niskaan heitetään. EIT;n uskottavuutta ja arvostusta nimenomaan rassaavat huo arveluttavat päätökset.
        Se ei ole fiksuutta ja viisautta alistua mielivaltaan, itsenäisen maan - ei kenenkään mielivaltaan, olkoot sen instanssin nimi mikä tahansa.

        Korruptoitunut poliisi ? Ei tähän liity korruptio mitenkään, vaan ainoastaan "liiallinen" kohteliaisuus, joka helposti tulkitaan syyllisyydeksi.


      • Anonyymi
        Chaizzer kirjoitti:

        Siksi Suomi ja suomalaiset ovat euroopassa ns. naamalle astuttavia, me emme puolusta riittävän ponnekkaasti kantojamme. Lähtökohtaisesti suomalainen käyttäytyy anteeksipyytäen ja ottaa vastaan kaiken paskan jota niskaan heitetään. EIT;n uskottavuutta ja arvostusta nimenomaan rassaavat huo arveluttavat päätökset.
        Se ei ole fiksuutta ja viisautta alistua mielivaltaan, itsenäisen maan - ei kenenkään mielivaltaan, olkoot sen instanssin nimi mikä tahansa.

        Korruptoitunut poliisi ? Ei tähän liity korruptio mitenkään, vaan ainoastaan "liiallinen" kohteliaisuus, joka helposti tulkitaan syyllisyydeksi.

        Mitä mielivaltaa EIT on nyt juuri kyseisessä tapauksessa kohdistanut Suomea kohtaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mielivaltaa EIT on nyt juuri kyseisessä tapauksessa kohdistanut Suomea kohtaan?

        ?????


      • Anonyymi
        Chaizzer kirjoitti:

        ?????

        Vastaa vaan. Itsehän sinä nostit mielivaltaisuuden tapetille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa vaan. Itsehän sinä nostit mielivaltaisuuden tapetille.

        Tuo päätös ! Siitähän puhe oli.


      • Anonyymi

        Ohisalolla ei ole mitään omia mielipiteitä hän on pelkkä kansainvälisten järjestöjen sätkynukke. Hallitusmyyrä


      • Anonyymi
        Chaizzer kirjoitti:

        Siksi Suomi ja suomalaiset ovat euroopassa ns. naamalle astuttavia, me emme puolusta riittävän ponnekkaasti kantojamme. Lähtökohtaisesti suomalainen käyttäytyy anteeksipyytäen ja ottaa vastaan kaiken paskan jota niskaan heitetään. EIT;n uskottavuutta ja arvostusta nimenomaan rassaavat huo arveluttavat päätökset.
        Se ei ole fiksuutta ja viisautta alistua mielivaltaan, itsenäisen maan - ei kenenkään mielivaltaan, olkoot sen instanssin nimi mikä tahansa.

        Korruptoitunut poliisi ? Ei tähän liity korruptio mitenkään, vaan ainoastaan "liiallinen" kohteliaisuus, joka helposti tulkitaan syyllisyydeksi.

        Persuille (mm. Halla-aho) tuomioistuinten päätökset korkeinta oikeutta myöten ovat "vain joidenkin henkilöiden mielipiteitä". Oikein rehvastellaan (Turtiainen), että tuomiot ovat "tässä joukossa" (= persut) vain sulkia hattuun.
        Persuilla ei ole minkäänlaista lain kunnioitusta osoittavaa moraalia!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Persuille (mm. Halla-aho) tuomioistuinten päätökset korkeinta oikeutta myöten ovat "vain joidenkin henkilöiden mielipiteitä". Oikein rehvastellaan (Turtiainen), että tuomiot ovat "tässä joukossa" (= persut) vain sulkia hattuun.
        Persuilla ei ole minkäänlaista lain kunnioitusta osoittavaa moraalia!

        ?????


    • Anonyymi

      Persut naulaa itsensä oppositioarkkuun. Hauskaa, ettei ne tunnu itse ymmärtävän sitä.

      • Anonyymi

        Mutta mistäs sulle turvapaikka?


      • Anonyymi

        Ei voi sinunkaan hokemaasi kovinkaan ymmärrystä osoittavana pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mistäs sulle turvapaikka?

        Der Scheisserin vaimikäsenyoli hikisestä kainalosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mistäs sulle turvapaikka?

        Suvakologian tonttuna olet aivan liian yksinkertainen antamaan järkevää vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvakologian tonttuna olet aivan liian yksinkertainen antamaan järkevää vastausta.

        Onneksi täällä on Mestarit ja dosentit neuvomassa tonttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvakologian tonttuna olet aivan liian yksinkertainen antamaan järkevää vastausta.

        Hahah. itsehän et hoe kokoajan vaan samaa ja lällättele niinku joku sketsihahmo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi täällä on Mestarit ja dosentit neuvomassa tonttuja.

        Sinähän niitä neuvoja eniten näytät kaipaavan kommari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän niitä neuvoja eniten näytät kaipaavan kommari

        Älä lapsi hyvä ala kommareita huutelemaan ennenkuin äitisi päästään sut ensikertaa helmoistaan äänestämään.

        Äiti Venäjä siis.


    • Anonyymi

      Persut ovat taas tehneet itsestään pellejä. Eivät ilmeisesti ymmärrä lukemaansa. Tai eivät osaa lukea. Mistä ovat tulleet siihen tulokseen, että Ohisalo muka olisi keskeyttänyt palautukset? Ainakin kaikissa medioissa sanottiin, että poliisi keskeytti. Valehtelet persut taas tarkoituksella?

      • Anonyymi

        Mitä se neiti ulisee täällä? Sua nolompaa otusta saa ettiä


      • Anonyymi

        Eihän täällä kukaan ole väittänyt Ohisalon keskeyttäneen, vaan poliisin.


    • Anonyymi

      Miten persut voisivat olla hallituksessa, kun eivät osaa muuta kuin viha-/valepuhetta?

      • Anonyymi

        Just, tollaisten omien sanojen keksiminen on kyllä tosi aikuista.


    • Anonyymi

      Persut ei osaa edes matematiikkaa. Sen todisti persujen varjobudjetti. Jättäkää persut ne tärkeät asiat, kuten budjetit, ulkopolitiikka ja koulutus- työllisyysasiat viisaammille. T3ille riittää hyvin nylkytys maahanmuutosta, joka tapahtui 2015 teidän olessa hallituksessa.

      • Anonyymi

        Yhyy yhyy. Eikös se vika ole sitten Demareiden johtamassa koululaitoksessa jos suomalaiset eivät osaa matematiikaa?


    • Anonyymi

      On suuri ihme, jos Rinteen hallitus pysyy vuottakaan pystyssä. Niin pöyristyttämän ajattelemattomia ministerien ulostulot lausuntoineen ovat suomalaisille ihmisille. Jokainen huomaa hallituksen elävän omassa haihattelumaailmassaan.

      • Anonyymi

        Kylläpä populismi jyrää. Nyt Kokoomus laittoi lupauksen, jossa Rinteen hallituksen malli kalpenee rinnalla. Porvarimallia, kuinka eläkeläisten tuloja kasvatetaan.

        https://www.is.fi/politiikka/art-2000006313748.html

        Erikoisinta tässä eläkeläisten tulojen "kasvattamisessa" on vain se, että Kokoomus olisi antamassa tämän miljardiveroalen kaikille tasaveroalena siten, että todellisuudessa suurituloisimmat hyötyisivät taas euromääräisesti kaikkein eniten ja pullanmurut jäisivät pienituloisille ja eläkeläisille.

        Enää jää jäljelle kysymys, että millä tuo miljardin aukko valtion varoissa oikein sitten täytetään? Leikkurin viuhuvan äänen voi jo aistia.....


    • Anonyymi

      Kokoomus ottaa taas työttömiltä. Leikkuria pukkaa! Persut myös ajaa oikeistopolitiikkaa. Olette varmaan huomanneet Halla-ahon kiiman Kokoomuksen kanssa samaan hallitukseen. Kylmää kyytiä tiedossa palkansaajille ja köyhille!

      • Anonyymi

        Ensin oikeisto arvostelee Rinteen hallitusta lupauksistaan. Sitten oikeisto esittää itse vielä hurjempia lupauksia, mutta kun katsoo miten ne vielä suuremmat lupaukset olisi aikomus toteuttaa, niin taas on suunnitelmissa koira haudattuna. Varsinkin Kokoomuksella.


    • Anonyymi

      Persut ja kokoomus on hengenvaarallinen yhdistelmä. Toivottavasti meillä ei ole tarpeeksi tolloja noita äänestämään!

    • Anonyymi

      Huonoilla silloilla ei tee mitään t:hiihtäjä 47 härmästä

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe