Älkää vastatko yleisesti niihin viestiryppäisiin, joissa
On teidän mielestänne enimmäkseen turhaa tietoa, ja jotka ovat pitkiä,
Koska ne tulevat uudelleen esiin ja on parempi, että ne unohdettaisiin kokonaan,
Mihin viesteihin vastata
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen pannut merkille tällaisen seikan näissä 'keskusteluissa', että aina kun joku tekee aloituksen jostakin aiheesta, niin joku alkaa suoltaa pitkät litaniat Raamatusta.
Minkälaista keskustelua se tuollainen luennoiminen on, jossa itse aloituksen aihe hämärtyy pitkien pokloomien seurauksena.
Kun keskustelun olisi oltava mieltä avaavaa ja perspektiiviä laajentavaa, niin olisi suotavaa, että kukin keskusteluun osallistuva kertoisi omin sanoin lyhyen mielipiteensä asiasta, eikä sivutolkulla copypasteisi Raamattua.Joku tehtailee ongelma-aloituksia säännöllisin väliajoin. On ongelmia srk:ssa, vaimo tai mies temppuilee, kissa on hukassa ...? Kyllä erottaa sellaiset aloitukset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591180
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4561146- 1701053
- 58831
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132827Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681