Joskus riittää vain pieni hetki, vain yksi katse. Ja et koskaan voi enää unohtaa häntä. Joitakin ihmisiä näet jatkuvasti, päivittäin ja he eivät herätä sinussa sen ihmeellisimpiä tuntemuksia, eivät jätä muistojälkeä sydämeesi. Ja joku ihminen, vaikka olemalla vain pienen hetken elämässäsi jättää sydämeesi ikuisen jäljen.
Pieni hetki, etkä voi unohtaa
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaipaus kyllä loppuu kun et näe, siihen voi kulua vuosiakin. Välinpitämätön olet lopulta!
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Ihmiset, jotka jättävät jäljen sydämeeni, eivät koskaan unohdu. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Ihmiset, jotka jättävät jäljen sydämeeni, eivät koskaan unohdu. Ap
Samaa mieltä, oikeassa olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta voiko tuntematon jättää jäljen sydämeen? Ehkä voi, tai ainakin jotain sen tapaista kuitenkin. Minun onneton tarinani ei selviä koskaan.
N->M
- Anonyymi
Unelmia ei ole tehty unohdettaviksi...
- Anonyymi
Merkitykselliset ihmiset jättävät jäljen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merkitykselliset ihmiset jättävät jäljen!
Jäljen, jolle tulemme antamaan merkityksen.
- Anonyymi
Näin kävi vaikka sen ihmeempää siitä ei syntynytkään 😄
Sinne jäi hän sydämeen perkeleen mies - Anonyymi
..ja joskus siitä pienestä hetkestä kumpuaa jopa elämääkin suurempi tarina <3
- Anonyymi
Joitakin kasvoja ja tärkeitä sanoja ei unohda koskaan.
- Anonyymi
Näin on..
niinhän se on, pienet hetket tärkeät, ne mieleen jäävät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011233Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 371609
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510