Nahkapöksy mies

Anonyymi

Kuka tuo kummajainen joka kylillä liikuu

48

1543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihminen on samalla tavoin kuin olevinaan me muutkin kummajaiset jotka katsomme erilaisuuksia kuin lehmä uutta veräjää.

    • Anonyymi

      Onko pöksyt kummussa viuhahellu vai onko jo rasvattu sieltä mistä pitääkin tuommoisia.

    • Anonyymi

      Aina joku sekoaa ja alkaa näkymään erikoisuutena.
      Se on varmaan paikkakunnan uusi tuuliviiri, jolla on kuppa ja hiv.

      • Anonyymi

        Jostakusta keksitään tehdä syntipukki jonka niskoille kaikki sonta mitä mieleen juolahtaa onkin mukava viskata. Voi olla ihan terve juoruista huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostakusta keksitään tehdä syntipukki jonka niskoille kaikki sonta mitä mieleen juolahtaa onkin mukava viskata. Voi olla ihan terve juoruista huolimatta.

        Vieläkö lökäpöksyllä hirvijahti kesken. Kas kummaa jos on kun kaikki muut on jo lopettanut aikoja sitten. Taitaa olla lupia kevääseen asti miten muuten pukkelon maksavat jäsenet tuohon suhtautuu kun ei itse pääse metälle kun johto porras porsastelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö lökäpöksyllä hirvijahti kesken. Kas kummaa jos on kun kaikki muut on jo lopettanut aikoja sitten. Taitaa olla lupia kevääseen asti miten muuten pukkelon maksavat jäsenet tuohon suhtautuu kun ei itse pääse metälle kun johto porras porsastelee.

        Onko sinulla hyvä olo, oletko oikeasti tyytyväinen viestisi sisältöön ja siihen miten olet omasta puolestasi tuonut julki totuuden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla hyvä olo, oletko oikeasti tyytyväinen viestisi sisältöön ja siihen miten olet omasta puolestasi tuonut julki totuuden?

        Oikein olen tyytyväinen miksi pitäisi peitellä tosiasioita. Totuuden kuuleminen vaan näköjään sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein olen tyytyväinen miksi pitäisi peitellä tosiasioita. Totuuden kuuleminen vaan näköjään sattuu.

        sama mies ei tunne liikennesääntöjä autoparkikssa. missä sattuu. invapaikalla aina . mutta pitää koittaa ymmärtää tätä miestä liekkö ollut housut väärin päin jalassa w.vaaken miehen kanssa liukkailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein olen tyytyväinen miksi pitäisi peitellä tosiasioita. Totuuden kuuleminen vaan näköjään sattuu.

        On se niin mukavaa kun täällä voi nimettömästi tunnistettavia ihmisiä pilkata! Minä ainakin tykkään kovasti, kun saa itsetuntoa ylös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sama mies ei tunne liikennesääntöjä autoparkikssa. missä sattuu. invapaikalla aina . mutta pitää koittaa ymmärtää tätä miestä liekkö ollut housut väärin päin jalassa w.vaaken miehen kanssa liukkailla.

        Minkälaisella autolla ajaa?


    • Anonyymi

      ajaa aina invaparkkiin jospa sillä on invakortti tai ainakin pitäis olla suosittelen korttia maasturiin näkyviin

      • Anonyymi

        Voi olla että on jonkinlainen invakortti mutta se on varmasti saatu pään takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että on jonkinlainen invakortti mutta se on varmasti saatu pään takia.

        Täällä kirjoittelijat ovat invakortin tarpeessa pään sisällön vuoksi. Morkataan erästä herraa surutta puskista piirissä pienessä...
        Hävetkää jos olette olevinaan tervepäisiä ja viisaampia kuin morkattavanne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kirjoittelijat ovat invakortin tarpeessa pään sisällön vuoksi. Morkataan erästä herraa surutta puskista piirissä pienessä...
        Hävetkää jos olette olevinaan tervepäisiä ja viisaampia kuin morkattavanne..

        Täällä suomi24ssä saa kunniamerkkejä kirjoittaessaan törkeyksiä yksityisistä ihmisistä. Firman omistajien osingot kasvavat niinkuin ääsch-kaupassa.


      • Anonyymi

        Törkeää loukata tunnettua ja tunnistettavaa ihmistä.

        Yksityishenkilön ei tarvinne sietää loukkauksia, vaan poliisin juttusille ja kunnianloukkaus asia vireille heti.

        Varmasti loppuu kirjoittelut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Törkeää loukata tunnettua ja tunnistettavaa ihmistä.

        Yksityishenkilön ei tarvinne sietää loukkauksia, vaan poliisin juttusille ja kunnianloukkaus asia vireille heti.

        Varmasti loppuu kirjoittelut.

        Höpöhöpö, poliiseilla on tärkeämpääkin tutkittavaa, kuten salametsästys ei niitä mitkään nahkapöksyt kiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö, poliiseilla on tärkeämpääkin tutkittavaa, kuten salametsästys ei niitä mitkään nahkapöksyt kiinnosta

        Saattas poliisilla olla tosiaankii tutkitavaa montako ylimääräistä hirvee on ammuttu. Onhan siinä saattanut mennä ylivuoteisia vasoina kun itse lökäpöksy kehunut eräälle kaverille että hänen maalataan ammutut vasat liha paino 130 kiloo ei Taija vasat noin paljon painaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattas poliisilla olla tosiaankii tutkitavaa montako ylimääräistä hirvee on ammuttu. Onhan siinä saattanut mennä ylivuoteisia vasoina kun itse lökäpöksy kehunut eräälle kaverille että hänen maalataan ammutut vasat liha paino 130 kiloo ei Taija vasat noin paljon painaa.

        Tuo on mäellä ollut tapana iät ajat. Jännä homma että viimeinen lupa käytetään aina Joulun jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on mäellä ollut tapana iät ajat. Jännä homma että viimeinen lupa käytetään aina Joulun jälkeen.

        Myöpäs ampuillaakin sus kuha saahaan kuittiselta toinen lupa viime viikol saatiin se naku joka paino 33kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myöpäs ampuillaakin sus kuha saahaan kuittiselta toinen lupa viime viikol saatiin se naku joka paino 33kg

        Voi että, onpa jännää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattas poliisilla olla tosiaankii tutkitavaa montako ylimääräistä hirvee on ammuttu. Onhan siinä saattanut mennä ylivuoteisia vasoina kun itse lökäpöksy kehunut eräälle kaverille että hänen maalataan ammutut vasat liha paino 130 kiloo ei Taija vasat noin paljon painaa.

        Lyhyellä ala-astematematiikalla tulloo tuosta 65 kiloa lihhaa vassaa kohen


    • Anonyymi

      renkin lupa aina että viimeinen

    • Anonyymi

      maku renki oli metällä yksin

      • Anonyymi

        Ei se oo kepulainen, vaikka yksin metällä


      • Anonyymi

        Ei ole yksin.


      • Anonyymi

        Kuka se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka se on?

        Kuka tahansa meistä.. Samanlainen ihminen kuin muut.. Ainoa ero lienee että rohkeus riittää pukeutua muista eroavasti, arvostan suuresti sellaista Outokummussa.

        Katseita kerään minäkin, olen homo ja en peittele sitä. Miksi peittelen jos olen samanarvoinen kuin kuka hyvänsä muu..

        Nimiä täällä ei kerrota, ei ole sellainen foorumi. Yksityisyyden suoja ja siihen liittyvä lainsäädäntö tulee muuten kuvioihin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tahansa meistä.. Samanlainen ihminen kuin muut.. Ainoa ero lienee että rohkeus riittää pukeutua muista eroavasti, arvostan suuresti sellaista Outokummussa.

        Katseita kerään minäkin, olen homo ja en peittele sitä. Miksi peittelen jos olen samanarvoinen kuin kuka hyvänsä muu..

        Nimiä täällä ei kerrota, ei ole sellainen foorumi. Yksityisyyden suoja ja siihen liittyvä lainsäädäntö tulee muuten kuvioihin..

        Hyvä juuri noin ei tarvitse hävetä erilaisuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juuri noin ei tarvitse hävetä erilaisuutta

        Aivan oikein. Kyllä ihmisellä on oikeus olla oma itsensä.
        Kummallista, että jotkut haluavat lyödä puskista hiemankin erilaisia ihmisiä. Ei ihme, että kiusaamista esiintyy.


    • Anonyymi

      Hei herätkää ihmiset jo tähän aikaan, Homoseksuaalisuus ei ole rikos eikä varsinkaan sairaus. Kaikki me olemme samalla viivalla ja samanlaisia olimmepa sitten heteroita tai vaikka niitä nahkapöksyhomoja.

    • Anonyymi

      Hai.
      Se olen sitten varmasti mie.

      • Anonyymi

        Hai,Hai hjyvä veli. Oot sie tullu jo kaapistakin? No, siehän hyvä veli oot ollukin aina hieman erillainen....joskus jopa aattelit mennä töihinkin...
        Hyi sna kun väräyttää vilulla tuo sanakin...


    • Anonyymi

      Hävettää olla outokumpulainen tämän ketjun luettuani.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse hävetä. Näitä aivottomia löytyy kaikkialta.
        Valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse hävetä. Näitä aivottomia löytyy kaikkialta.
        Valitettavasti.

        Outokummussa tuntuu idiootteja riittävän enemmän kuin muualla naapurikunnissa. Ainakin suomi 24 sivuston Polvijärvi, Joensuu, Liperi, Kontiolahti sivustot on paljon siistimpiä kielenkäytössä.
        Tai sitten kaikki kertoo Outokummun asukkaiden turhautuneisuudesta ja heidän tarpeesta purkautua nimettömänä..

        Seuraan aikani kuluksi kertomiani sivustoja koska olen asunut paikkakunnilla, nykyään Joensuussa.. Hävettäisi asua Oudossa kummussa juuri paikkakunnan kielteisen ilmapiirin vuoksi, asuessani hävetti kysyttäessä kertoa missä bunkkaa...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Höpö höpö ja kaikki jotka kommentoi niinkö 2 vuotta linnaa 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö ja kaikki jotka kommentoi niinkö 2 vuotta linnaa 😂

        Taitaisi olla suomen vankilat yli puukattuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaisi olla suomen vankilat yli puukattuja.

        Hammaslahteen sopii. Jussilla ei ole tarkoitustakaan kieltää herjaavia kirjoituksia...


    • Anonyymi

      Olette kyllä säälittävää sakkia, kun julkisella foorumilla näin puhutte paskaa ihmisistä.

    • Anonyymi

      En ole nähnyt nahkahousuista miestä. Vaikka näkisin, mitä sitten, eikö hänellä ole samat oikeudet liikkua kylillä kuin muillakin.

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe