Monien suomalaisten käyttämä ilmainen suomi24.fi-sähköposti on tulossa tiensä päähän. Palvelua tarjoava Aller Media ilmoittaa lopettavansa palvelun nykymuodossaan 10.1.2020.
Palvelun käyttöä voi jatkaa maksullisena saksalaisyhtiön huomassa. Jos tätä ei tee, on postit pelastettava viimeistään tammikuun alussa.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000006312808.html
Kuka hullu nyt maksullisesta s-postista maksaisi??
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin no, ei sitä Suomi24:n sähköpostia pysty käyttämään. Sinne tulee niin jumalattomasti roskapostia, ettei sen joukosta löydä oikeaa postia.
1000 roskapostiviestiä tulee muutamassa päivässä.
Mitkään suodattimet eivät auta, jokaiselle roskapostittajalle pitäisi rakentaa esto erikseen.
Mitenkähän tämän palstan rekisteröityminen sitten toimii?- Anonyymi
Kumma kun minulle ei tule mitään roskapostia, hyvin on toiminut tarjousmainoksia vaan muutamia sieltä mistä mistä olen jotain tilannut. Maksulliseen sakemannien suomi24 tarjoamaan Mailboxin en tule siirtymään, harmittaa, hyvinhän suomen24 s-posti on pelannut kymmeniä vuosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma kun minulle ei tule mitään roskapostia, hyvin on toiminut tarjousmainoksia vaan muutamia sieltä mistä mistä olen jotain tilannut. Maksulliseen sakemannien suomi24 tarjoamaan Mailboxin en tule siirtymään, harmittaa, hyvinhän suomen24 s-posti on pelannut kymmeniä vuosia.
Kohta ei ole ainuttakaan ilmaista s-posti palvelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä itsekin olen joskus ihmetellyt, että millä sitä roskapostia niin tautisesti "pystyvät" jotkut saamaan..? Sitä toivoo toisinaan, että kun minuakin joku "muistaisi..:).
- Anonyymi
Hullulla on halvat huvit, idiootilla ilmaiset. Itse olen niin idiootti että olen käyttänyt jo 1990-luvulta saakka samaa hotmail-sähköpostia, joka on tosin nykyään joku Microsoft-sähköposti. Mutta sama ikivanha osoite toimii edelleen. Eikä maksa mitään.
en tule siirtymään maksulliseen sakujen postii enkä tule tilaamaan mitään allerin lehtiäö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541688- 141490
- 1741376
- 821373
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3011299- 181219
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98955Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61948Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347835