Kuka hullu nyt maksullisesta s-postista maksaisi??

Anonyymi

Monien suomalaisten käyttämä ilmainen suomi24.fi-sähköposti on tulossa tiensä päähän. Palvelua tarjoava Aller Media ilmoittaa lopettavansa palvelun nykymuodossaan 10.1.2020.
Palvelun käyttöä voi jatkaa maksullisena saksalaisyhtiön huomassa. Jos tätä ei tee, on postit pelastettava viimeistään tammikuun alussa.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000006312808.html

6

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin no, ei sitä Suomi24:n sähköpostia pysty käyttämään. Sinne tulee niin jumalattomasti roskapostia, ettei sen joukosta löydä oikeaa postia.
      1000 roskapostiviestiä tulee muutamassa päivässä.
      Mitkään suodattimet eivät auta, jokaiselle roskapostittajalle pitäisi rakentaa esto erikseen.
      Mitenkähän tämän palstan rekisteröityminen sitten toimii?

• Anonyymi

Kumma kun minulle ei tule mitään roskapostia, hyvin on toiminut tarjousmainoksia vaan muutamia sieltä mistä mistä olen jotain tilannut. Maksulliseen sakemannien suomi24 tarjoamaan Mailboxin en tule siirtymään, harmittaa, hyvinhän suomen24 s-posti on pelannut kymmeniä vuosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumma kun minulle ei tule mitään roskapostia, hyvin on toiminut tarjousmainoksia vaan muutamia sieltä mistä mistä olen jotain tilannut. Maksulliseen sakemannien suomi24 tarjoamaan Mailboxin en tule siirtymään, harmittaa, hyvinhän suomen24 s-posti on pelannut kymmeniä vuosia.

Kohta ei ole ainuttakaan ilmaista s-posti palvelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä itsekin olen joskus ihmetellyt, että millä sitä roskapostia niin tautisesti "pystyvät" jotkut saamaan..? Sitä toivoo toisinaan, että kun minuakin joku "muistaisi..:).

• Anonyymi

Hullulla on halvat huvit, idiootilla ilmaiset. Itse olen niin idiootti että olen käyttänyt jo 1990-luvulta saakka samaa hotmail-sähköpostia, joka on tosin nykyään joku Microsoft-sähköposti. Mutta sama ikivanha osoite toimii edelleen. Eikä maksa mitään.

• en tule siirtymään maksulliseen sakujen postii enkä tule tilaamaan mitään allerin lehtiäö

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1298
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      157
      1242
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1115
    4. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      55
      1109
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      103
      1087
    6. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      56
      873
    7. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      863
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      51
      787
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      75
      785
    10. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      785
    Aihe