Kumpi väistää Söörmarkussa!

Anonyymi

Jokohan nuo noormarkkulaiset ja pomarkkulaiset ovat oppineet, että heillä on ahlaislaisiin nähden väistämisvelvollisuus Poriin saavuttaessa, tuolla Söörmarkun liittymässä.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä mä pomarkkulaisena sen tiedän. :)
      Kiitos kuitenkin muistutuksesta!
      Samoin väistän sinua ahlaslainen, jos päätätkin ajaa Ahlaisista Pomarkun suuntaan ja mä samaan aikaan oon kääntymässä kaupungista tullessa 23:lle.

      • Anonyymi

        No hyvä, sitten ne viimeviikkoiset väärin opettajat olivat varmaankin Noormarkusta tai ehkä Kankoonpeestä.


    • Anonyymi

      Minä kun tulen Vaasan suunnasta Poriin laitan aina vakionopeuden päälle ja Noormarkusta tuleva autoilija, joka tulee kolmion takaa, väistää.
      Jos kylkeen ajaa, niin maksaa viulut.
      Minusta siihen kolmion tilalle pitäis laittaa STOP-merkki, jos se edes auttaisi ymmärtämään, miten ryömintäkaistalla ajavan autoilijan pitää toimia.

      • Anonyymi

        Lähin paikka missä voisitte käydä harjoittelemassa liittymissä ajoa lienee tuolla Nokian, Tampereen rajamailla. Kannattaa kuitenkin tutustua tieliikennelakiin ensin.
        https://www.google.fi/maps/@61.4881661,23.5844401,15.3z


      • Anonyymi

        MIKÄ on "ryömintäkaista"? Ei sinne tielle pidä tulla ryömimään. Vaikuttaa humalaiselta touhulta.
        Onkohan täällä joku lääninviisas nyt tekemässä ihan omia liikennesääntöjään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIKÄ on "ryömintäkaista"? Ei sinne tielle pidä tulla ryömimään. Vaikuttaa humalaiselta touhulta.
        Onkohan täällä joku lääninviisas nyt tekemässä ihan omia liikennesääntöjään?

        Se on sellainen kaista, kun Noormarkusta tulevat pitäisi ryömiä päätielle. Nyt ne kiilaa päätiellä ajavien eteen aiheuttaen vaaratilanteita ja eivät ymmärrä, mikä on kärkikolmio.
        Noille Noormarkun hepuille pitäis laittaa siihen kaistalle sellaisia töyssyjä, kuin on jossakin taajamissa. Hillitsisi hieman hurjastelua.


    • Anonyymi

      Se väistää joka pelkää. Ja hölmöt kuolee tai ovat lopun elämäänsä kasviksina. Ainoa toiminta on altakastelu.

    • Anonyymi

      Kun itse aloittaa keskustelun ja itse kommentoi, itse vastaa ja itse väittelee itsensä kanssa niin ei ihme jos joutuu tekemään paniikkijarrutuksia eikä sovellu liikenteen yhteispeliin, kun on niin itsenäinen työläinen Vaasan suunnalta perämetsistä.
      Niin itsenäinen, että käy vessassakin ihan itse, yksin.
      Illalla menee töiden jälkeen nukkumaan yksin ja rakastelee itsensä kanssa itsensä uneen runkrunkrunk.
      Ei saa naistakaan, kun on niin itsenäinen.

    • Anonyymi

      Minä en väistä, kun tulen Vaasasta päin.
      Tulkaa kylkeen vaan, niin maksumiehiksi joudutte.

    • Anonyymi

      Nyt sieltä Noormarkusta tullut autoilija, joka tuli kolmion takaa, ajoi skootterikuskin nurin ja skootterikuski loukkaantui vakavasta.
      Onko se niin vaikeaa oppia, että Noormarkusta tulevat, tulevat kolmion takaa ja he väistävät Vaasan tiellä liikkuvia.
      Kyllä tuli nyt vaarallinen risteys, kun tehtiin miljoonamuutokset.

    • Anonyymi

      Risteykseen pitäisi laittaa karvainen kolmio niin noormarkkulaiset pankkopojat ei uskaltaisi ajaa siitä ollenkaan.

    • Anonyymi

      Minusta pitäisi laittaa liittymiskaistalle töyssyjä tai niin iso kärkikolmio, että näkisivät sen.
      Asuuko tuolla Noormarkussa jotain vajakkeja, jotka ei tiedä liikennesääntöjä ????

      • Anonyymi

        Mersuläski ei ainakaan osaa sääntöjä, onneksi autoissa on rekisterikilpi ;)


    • Anonyymi

      Ajelin aamusella taas Poriin päin sieltä Vaasansuunnasta ja kuinka ollakkaan, yksi pakettiauto yritti väkisin tulla kylkeen kolmion takaa. No minä en väistänyt ja ajattelin, että saa tulla kylkeen, niin maksaa. Olisi vain tullut kylkeen, niin olisi saanut uutta maalia autooni ilmaiseksi.
      Jos on noin vaikeaa ymmärtää, mitä karkikolmio tarkoittaa niin kantsii pysyä pois auton ratista.

      • Anonyymi

        Kai muistit painaa kaasua lisää kun näit että joku on rampilta liittymässä tielle. Sehän on tärkeintä ettei kukaan saa tulla eteen. Se on nähty Porissa millaisia aaseja siellä liikenteessä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai muistit painaa kaasua lisää kun näit että joku on rampilta liittymässä tielle. Sehän on tärkeintä ettei kukaan saa tulla eteen. Se on nähty Porissa millaisia aaseja siellä liikenteessä on.

        Apukoululaisen kilpa-ajovietti herää aina kun joku yrittää ajaa sulavasti liikennevirtaan mukaan, minä eka ja eteen vaikka ylinopeutta.
        Risteykset tukitaan vaikka risteysalueella ei saa jonottaa vaan risteys pitäisi aina jättää avoimeksi, mutta pääasia että kukaan ei pääsi kulkemaan risteävästi vaikka se ei omaa matkantekoa mitenkään haittaisikaan, kunhan saa oltua muille haitaksi niin tulee voittajaolo, apinat.


    • Anonyymi

      Ovatkos ahlaislaiset oppineet, että heillä on väistämisvelvollisuus kaupunkiin saavuttaessa? Landepellet kun eivät ole kaupungissa toivottua kamaa.Sonnanhaju vs yves rocher.

      • Anonyymi

        Hmm, miksi Savo-Karjalan heinäkenkähikikylien asioita pohditaan Porin palstalla?


      • Anonyymi

        Ei Ahlaisissa niin paljon väkkee ole, et niil olisi oma valtatie...heh..
        Suurin osa noista Vaasan suunnasta tulevista autoilijoista ovat ties mistä pohjoisesta.


    • Anonyymi

      Minä ahlaslainen en väistä kolmion takaa tulevia autoilijoita. Tiedän liikennesäännöt, tosin kuin nuo noormarkkulaiset.

      • Anonyymi

        Sää tuut oikeelta, sun kuuluu väistää mettäläine


    • Anonyymi

      Ny mä se hokasin, hih...noormarkkulaiset tulee oikealta, niin ne luulee, et eteen saa ajaa, vaikka tullee kolmion takaa...
      hihhhiiiiiiiiii.....on pösillöö sakkia

      • Anonyymi

        No porissa moni ymmärtää stoppimerkin niin että on pakko pysähtyä ja sen jälkeen on sitten etuajo-oikeus vasemmalta tulevaan nähden vaikka sille vasemmalta tulevalle ei ole sitä stoppimerkkiä.

        Porissa on valitettavan monella aasilla kortti.


    • Anonyymi

      Miksi noormarkkulaisen naisen pieru on niin vaarallinen? Se tulee kolmion takaa. Thihi.

      • Anonyymi

        Noormarkussa on sitten tapana nukkua nenä kiinni toisen takamuksessa?


    • Anonyymi

      Tottakai pääväylää kulkeva on etuajo oikeutettu mutta onko niin mahdoton ajatus joustava liikenne käyttäytyminen, ei se sinulta ole pois kun huomaat et kiihdytyskaistalta tullaan niin älä kiihdytä ja estä, pidä vain kaasupolin paikallaan.. tietenkin ymmärrän että porilaista vit****a kun joku tulee liityntäkaistalta eteen mut eikö sen verran voi joustaa ettei kiihdytä eikä estä..

      • Anonyymi

        Mää aja kilpaa brrr-brrr, mää oo lapsen tasolla


      • Anonyymi

        Tais tämäkin herra ajatella joustavaa liikennettä, kun ajoi skootterikuskin kumoon.
        Tuli Noormarkusta ja kolmion takaa vaan skootterin kylkeen.


    • Anonyymi

      Monenmoista tarinaa on suollettu vaan vetoketjusta ei ole vielä puhuttu, liekö vakikulkijat enempi nappikansaa?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3620
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2972
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2870
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2748
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2445
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      2130
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1887
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1817
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      181
      1810
    Aihe