Kerran kun oltiin naisystävän kanssa hotellin yökerhossa, naistani tanssitti mies joka vaikutti ihan mukavalta minunkin mielestä.
Illan päätteeksi siinä kun juteltiin niin kävi ilmi että miehellä olisi kotiinsa pitkähkö matka ja joutuisi menemään taksilla.
Sanoin sitten että voisithan tulla nukkumaan meidän hotellihuoneeseen, niin ei tarvitse kallista taksikyytiä ottaa.
Naisystäväni hyväksyi ehdotuksen ja mies sanoi että jos kerran mahtuu niin voi hän tulla.
Nukkumaan ruvettiin sitten niin että naiseni oli keskellä ja me miehet reunoilla parisängyllä.
Vaatetuksena nukkumaan ruvetessa oli miehillä alushousut, naisellani pikkuhousut ja rintsikat.
Sitten kun heräsin niin naiseni ja se mies vielä nukkuivat, mutta ihmettelin kun naisellani ei ollut rintsikoita päällä ja kun kurkkasin peiton alle niin ei ollut pikkuhousujakaan.
Minuun iski mustasukkaisuus, olikohan tuossa tilanteessa aiheellista?
Aiheetta mustasukkainen?
12
604
Vastaukset
Mustasukkaisuus on aina katalaa ja molempien voimia jäytävää, olipa se ns. aiheellista tai aiheetonta.
Tässä tapauksessa on luultava, että jos naisesi ei ole suorastaan ponnahtanut vieraan kanssa, luultavasti ovat ainakin hypeltäneet.- Anonyymi
Parempi provo seuraavalla kerralla sitten.
- Anonyymi
Tämä on kyllä ihan tosi tarina.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on kyllä ihan tosi tarina.
Ei mitään syytä epäillä sitä provoksi. Palstalla vain liikkuu muutama alaikäinen, joilla on hyvin kapea kokemuspohja. Mitä he eivät ole kokeneet, heidän on mahdoton uskoa, että sellaista olisi edes olemassa.
Firdawsi kirjoitti:
Ei mitään syytä epäillä sitä provoksi. Palstalla vain liikkuu muutama alaikäinen, joilla on hyvin kapea kokemuspohja. Mitä he eivät ole kokeneet, heidän on mahdoton uskoa, että sellaista olisi edes olemassa.
Lasten moitteita provoista olen lukenut ainakin, kun kerroin opiskelutoveristani, joka kutsui minut useamminkin kahville ja näytti samalla ja onanoi kauniin vittunsa, kun kerroin naapurin rouvasta, joka lähetti kuvan suloisista elimistään ja tarjoutui vielä kuvattavaksi, ja kun kerroin, miten vaimoni oli ilostuttanut miellyttäviä miehiä avaamalla heille sukupuolielimiään katseltavaksi.
Ovatpa lapset ja lapsenmieliset nimittäneet minua kaikkiaankin trolliksi, koska eivät tunnista tietoa ja tieteellistä ajattelua. Hyvin tavallisia ovat väitteet, että olisin sama henkilö kuin se ja se nimimerkki. Nämä lienevät jo osittain aikuisempien henkilöiden, mutta pahoin harhaisten tuotetta. Yhtään tyylistä päätellen vanhempaa henkilöä en ole tavannut, lukuun ottamatta yhtä.
Kaikkkia provoväitteitä en edes muista, mutta niitä on ollut todella monia. Minusta tavallisia asioita, tosin miellyttäviä, joita taatusti muutkin ovat kokeneet, mutta palstan lapset eivät. 🌹👀
- Anonyymi
Aloitus on ihmeellinen vielä itse ehdotit että mies tulisi teidän kanssanne nukkumaan. Moni olisi tuosta ollut mustasukkainen. Minä en ainakaan haluamasi että joku toinen nainen nukkuisi minun ja mieheni kanssa. Onko vähän niin ettet osaa sanoa ei et osaa pitää puoliasi.
En yhtään ihmettele että aamulla koit näyn nähdessäsi mustasukkaisuutta. Moni olisi varmaan jo ollut tanssista. - Anonyymi
No ei ollut mitään aihetta, ihan pikkuseikkoja tuollaiset ;)
- Anonyymi
Naisesi vaikuttaa heitukalta ei muuta kuin vaihtoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisesi vaikuttaa heitukalta ei muuta kuin vaihtoon.
😂😂😂
- Anonyymi
Jos nainen haluaa 3:nnen miehen teidän sänkyyn, oli vaikka huppelissakin, niin hälytyskellojen pitäisi soida ja lujaa, varsinkin kun naisesi oli alasti. Naisena sanoisin, että en luottaisi tuollaiseen naiseen pätkääkään.
- Anonyymi
Tämä on totta. On naisia joihin kukaan terve ei luota ja noista tapahtumista pitäisi jo nähdä tulevaisuus.
- Anonyymi
Oletteko viime aikoina kutsuneet vieraita sänkyynne?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279