Alkaako sisällissota 2023?

Anonyymi

Ovatko persut valmiita sisällissotaan jos puoluetta ei tulevien eduskuntavaalien jälkeen kelpuuteta hallitukseen edes 30 kannatuksella?

Voisivatko persut päästä hallitukseen taikka pääministeripuolueeksi muuten kuin aloittamalla ja voittamalla sisällissodan?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se olisi varmasti maailman lyhin sota. Sivarit pötkisivät ensimmäisinä karkuun ja äärioikestolaiset natsit vietäisiin saunan taakse.

      • Anonyymi

        Niin no muissa puolueissa ei ole kuin naisia joilla ei ole mitään sotilaskoulutusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no muissa puolueissa ei ole kuin naisia joilla ei ole mitään sotilaskoulutusta

        Eivätkös sivarit ole viherpiiperöissä ja persuissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkös sivarit ole viherpiiperöissä ja persuissa?

        Eivät vaan sivarit ovat viherpiiperöissä, kun taas persuissa on pelkkiä hullun paperit saaneita.


    • Anonyymi

      Hakkaraisen sahalla on jo ruvettu rankentamaan puisia tankkeja. Eu rahalla.

      • Anonyymi

        Linkki?


      • Anonyymi

        Konepistoolit veistetään Pahkasian ekologisen sodankäynnin ajatuksella visakoivusta. Jos sattuisi iskemään valtava monsuunikausi, niin tämä visakoivuinen konepistooli kelluisi yli sadekauden.


    • Anonyymi

      Ei ole persut nyt koskaan yhtään ennen missään Suomen hallituksessa hallitusvastuussa ennen kuin persujen kannatus eduskuntavaaleissa ylittää tuon maagisen 50% rajan.

      Sillä ei mikään suomalainen poliittinen puolue ole nyt koskaan mitenkään valmis tekemään minkäänlaista yhteistyötä persujen kanssa.

      • Anonyymi

        Helppo homma. Meidän täytyy vain paljastaa kansalle miten muut puolueet ovat iseasiassa syyllistyneet maanpetokseen.


      • Anonyymi

        Onhan kokkarit jo kosiskelleet ja "päivi räsäset" painaa perässä niin että sahanpuru päässä lämpösenä höyryää


    • Anonyymi

      mitä jos halla-aho söisi sanansa kaikesta ja hyväksyis kaiken mitä kokoomus sanoo niin siinä olisi oiva hallitus

      hyväksyihän kesksuta kaiken mitä kokoomus vaati viimeksi

      halla-aho voisi luopua mamu rajoista ja ottaa suomeen tasan niin monta kuin kokoomus käöskee ja sitten kokoomus joustaisi halla-aholle tärkeässä asiassa, vaikkapa halla-aho saisi möäärätä suomen eu edustajasta. halla-aho meneisi itse euhun ja antaisi kokoomusken huseerata sekunda persujen kanssa suomen hallituksessa.

    • Anonyymi

      Jussi Hala-ahosta voi tulla ensimmäinen presidentti, joka on sivari.

    • Anonyymi

      "Urhesti lähtee persuin rotupuhdas lauma
      Impivaarasta nyt tänne Helsinkiin.
      Täällä ompi lämmitetty suvakkien sauna,
      jytkyretkut löylytetään tainnoksiin
      ..."

    • Anonyymi

      Sisällissota vaatii ideologian, jonka puolesta on valmis kuolemaan.

      Perussuomalaisuus ei ole mikään ideologia. Se on vain yleinen tunne siitä, että maailma kohtelee minua väärin. Ei sellaiselta pohjalta rakenneta mitään muuta kuin populistista vouhotusta.

      • Anonyymi

        Perussuomalaisuus on siis synonyymi vitutukselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaisuus on siis synonyymi vitutukselle?

        Hyvin pitkälle sitä!


    • Anonyymi

      Vihervasemmisto uskoo voittavansa sodan ilmastonmuutoksella.

    • Anonyymi

      Persut ovat jo kyselleet vihreitä miehiä apuun.

    • Anonyymi

      Pitää saada 50,1 % kannatus seuraavissa vaaleissa, muuten ei onnistu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe