Suvi Pikänen laittoi myyntiin asuntonsa Espoossa

Anonyymi

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Se on kolme kertaa isompi talo, lähes 200 neliötä" sanoo Suvi. Nykyisessä kodissa on 89 neliötä. What, kolme kertaa isompi??

    • Anonyymi

      eli siis pankki laittoi myyntiin, kun ei sopimukset päde!

    • Anonyymi

      Suvin asunto vai??? Taitaa olla miehen nimellä.
      Suvin luottotiedot ei taida olla kunnossa ....

    • Anonyymi

      Julkkispiireissä aika monen sukunimi tuntuu olevan Rakas. Eron jälkeen ne saavat entisen nimensä joka on esim Juopporenttu, Köyhävanhus, Kyttääjä, Petturi tai joku muu vastaava Ketku.

    • Anonyymi

      Kyllä on miehen asunto. Suvi muutti sinne vuokraluukustaan ja maalautti pinnat valkoisiksi😂
      Missäs muutes oranssiteppo nykyään on?

    • Anonyymi

      Teppo käy ainakin itiksessä salilla välillä myös tytär mukana.Teppo taitaa siis asua itiksessä.Suvi pääsi itiksesn luukusta pois kun Markolla luottotiedot kunnossa.

      • Anonyymi

        Suvi on samaa sarjaa kuin martiinat ja maisat. MEIDÄN asunto, MEIDÄN mökki, MEIDÄN, MEIDÄN, MEIDÄN!🤣


    • Anonyymi

      Julkkiskaunotar?? Kaunotar???

    • Anonyymi

      Meidän asunto laitetaan nyt myyntiin ja muutetaan meidän taloon...sillä tavalla mutta kiinnostaisi tietää että kenelle pankki antaa lainaa kun Meidän Suvi rakas ei taida saada lainaa .....

    • Anonyymi

      Maisa on myös pian rikas nainen kun Meidän talo ja Meidän mökki menee myyntiin ja kaikki laitetaan puoliksi kuten Meidän taloissa on tapana.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No just se sama kauneusyrittäjä ,lääketieteen opiskelija ja osa-aikainen levyjen pyörittelijä.
        Tasokas nainen siis—haittaako tuo nyt mitään,että firma teki komean konkurssin,ulkonäkö on jo nuorena pilattu oman firman puoskaroinnissa ja äö on jotakuinkin kengännumeron luokkaa.
        Julkisuudessa on pakko roikkua ,kun muutakaan ei osaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No just se sama kauneusyrittäjä ,lääketieteen opiskelija ja osa-aikainen levyjen pyörittelijä.
        Tasokas nainen siis—haittaako tuo nyt mitään,että firma teki komean konkurssin,ulkonäkö on jo nuorena pilattu oman firman puoskaroinnissa ja äö on jotakuinkin kengännumeron luokkaa.
        Julkisuudessa on pakko roikkua ,kun muutakaan ei osaa

        Oikein Ylen A-Studioon pääsi vääntelemään pilattua turpaansa ja hurskastelemaan kuinka kirjavat markkinat Suomessa on kauneusalalla,
        Unohtui ihan mainita,että on itse ollut asiaa edesauttamassa Jylhän putiikissa sekä Helsingissä että Oulussa,
        Näiden puoskareiden, Viroon lähettämien asiakkaiden ,leikkauksista saamia komplikaatioita on sitten Suomessa ,julkisella puolella jouduttu korjailemaan paljonkin.
        Nyt sitten on konkurssin myötä ilmeisesti kelkka kääntynyt ja muija kirkkain silmin on tuomitsemassa alalla olevia yrittäjiä—tekopyhyys huipussaan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein Ylen A-Studioon pääsi vääntelemään pilattua turpaansa ja hurskastelemaan kuinka kirjavat markkinat Suomessa on kauneusalalla,
        Unohtui ihan mainita,että on itse ollut asiaa edesauttamassa Jylhän putiikissa sekä Helsingissä että Oulussa,
        Näiden puoskareiden, Viroon lähettämien asiakkaiden ,leikkauksista saamia komplikaatioita on sitten Suomessa ,julkisella puolella jouduttu korjailemaan paljonkin.
        Nyt sitten on konkurssin myötä ilmeisesti kelkka kääntynyt ja muija kirkkain silmin on tuomitsemassa alalla olevia yrittäjiä—tekopyhyys huipussaan!!

        Ja suvi piikitti itsekin naamoja ilman sairaanhoitajan koulutusta. Eipä siitä kertoillu nyt telkkarissa. Vaatetus oli kyllä kuin ois ollu menossa levyjä pyörittämään eikä a-studioon. Ja pitkä tukka oli liian pitkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja suvi piikitti itsekin naamoja ilman sairaanhoitajan koulutusta. Eipä siitä kertoillu nyt telkkarissa. Vaatetus oli kyllä kuin ois ollu menossa levyjä pyörittämään eikä a-studioon. Ja pitkä tukka oli liian pitkä.

        Mauton habitus tolla itsensä lukuisilla toimenpiteillä jo nuorena pilanneella naikkosella on ollut aina.
        Kyllä ihmettelen ohjelman tuottajaakin —tais jäädä Suvin taustatutkimukset olemattomiksi,kun nimenomaan hänet oli ”asiantuntijaksi” ohjelmaan pyydetty.
        Paremmin toimi esimerkkinä kammottavan pieleen menneistä operaatioista.
        On naikkoselta tosi törkeä veto esiintyä nyt ammattitutkintoa vaatimassa,kun itse toimi aikaisemmin alalla pelkällä julkku statuksella ja mutu-tiedoilla.
        No-kun firma on mennyt alta ,kai sitä täytyy liittyä näiden törkyjulkkujen pitkään rivistöön valkopesua suorittamaan hänenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja suvi piikitti itsekin naamoja ilman sairaanhoitajan koulutusta. Eipä siitä kertoillu nyt telkkarissa. Vaatetus oli kyllä kuin ois ollu menossa levyjä pyörittämään eikä a-studioon. Ja pitkä tukka oli liian pitkä.

        Kosmetologi lukee toss A-studion lähetyksessä ammatiksi! Onko suorittanut tutkonnon, koska ja missä?? Ehkä samass opinahjossa jossa opiskeli lääkäriksi..


    • Anonyymi

      Olin Suvin kanssa yhtä aikaa samassa lounaspaikassa,
      siellä se Suvi heitteli lihapullia huuleen.

    • Anonyymi

      Aika IKEA fiilikset tuli kämpästä. Muutama tietty jostain muualta hankittu huonekalu, muutoin peruskämppä, perussisustuksella. Ei mitään personnaa koko asunnossa. Odotin enenmmän. Vähän kuin Maisan ( ja j-m kämppä (joka on siis statisti koko kämppä asiassa) kämppä tyyliä.
      Tuntuu, että että julkkis bimbot leveilevät "meidän kämpällä" ja minun sillä ja tällä, ja kuitenkin nimet pimeänä TAI tulot vuodessa muutaman tonnin. Samaa sakkia sanon minä: Maisat ja Suvit ja muut "meidän kämpän" nolot omistajat...
      Ps. Mitä lukee kauppakirjoissa. Ei lue Suvi tai Maisa ;). Mutta MEIDÄN on tärkeä sana...

      • Anonyymi

        Tääkin muija tehtailee lapsia kulloisenkin kumppaninsa kanssa suhteen sinetiksi.
        Näin ne kuvittelee turvaavansa tulevaisuutensa.
        Noihin muovibimboihin mieltyneen ilmeisen yksinkertaiset miekkoset on kuitenkin aina melko vaihtelunhaluisia ja uusia nuoria ponttoonitissejä tulee markkinoille liukuhihnalta,vaarana on,että nää liukenee helposti etsimään uutta lelua leikittäväksi—työstä käy näiden pitäminen tyytyväisenä elämän rahoittajana.
        Suvikin mielellään olisi lääkäri,toimitusjohtaja,mutta kun ei kyvyt ja äly riitä kouluttautumisen niin muija on keksinyt lähteä opiskelemaan media-alalle- hih!


    • Anonyymi

      Onko Pikänen lähtöisin Vipelistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe