Komea herrasmies, kaipaatko seuralaista?

Anonyymi

Etsin komeaa, kypsää ja luotettavaa herrasmiestä joka kaipaa ehkä vain irtiottoa arjesta, kerran tai useammin.
Itse olen upea, tumma ja tulinen, villi ja seikkailunhaluinen nuori daami :)
Toivon yhteydenottoa Instagramin yks.viestillä: d_a_t_e_j
jossa toiveet, kuvat ja viestit voi vaihtua luotettavasti puolin ja toisin.
tai vaihtoehtoisesti säpo: [email protected]
Olisi mahtava löytää just se oikea jonka kanssa synkkaa mutta tunteet ja muu elämä voidaan pitää erillään.
Jos kiinnostuit, ole ehdottomasti yhteydessä! et tule pettymään :)

6

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä ongelma on laittaa paikkakunta? Sais varmaan paremmin seuraa,ei jaksa turhaan kirjoitella ku ei tiedä minne päin olis menoa.

    • Joo jos satut olemaan 09 niin laita viestiä sivuston postiin.

    • Anonyymi

      Haluat siis että mies maksaa sulle seurasta ja seksistä , mitäs välii sillä komeudella on eikö ruma mies kelpaa. Sama raha se rumalla miehellä on joka maksaa sulle perseesi hinkkaamisesta.

    • Anonyymi

      Olen vanhempi nainen ja haluaisin löytää myöskin komean herrasmiehet, joka vuorostaan tyydyttäisi minun tarpeita. Olisin valmis maksamaan siitä. Miehellä ei saa olla mitään estoja ja kriittisyyttä naisen kehoa ja ulkonäköä kohtaan. Pitää pystyä myös nuolemaan kunnolla. Mistä tällaisia voisi löytää?

      • Anonyymi

        Saisi olla supliikki, noin 30.v, lihaksikas, raamikas, vähärasvainen, voisi ulkonäöllisesti muistuttaa Alexander Stbbia tai ehkä tummempikin versio hänestä.


      • Täällä ois 1 mies tarjolla..en ole komea kun stubb,en ole lihaksikas kun stallonne,mutta nuolen kun lassie..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2013
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1712
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1650
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1608
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1448
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1403
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1207
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1203
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      43
      1123
    Aihe