Vaimo vieraan pantavana!

Anonyymi

Voisin kuvitella miehenä, että olisi vaikea katsoa sivusta, jos toinen mies työntyisi vaimooni.. miten nainen sen kokee, kun oma mies on vieressä ja vierasta tavaraa saa sisään? Luulisi, että ennemmin tai myöhemmin tästä tulee ongelmia, vai voiko tosiaan olla noin avointa..

62

8912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kukaan täysjärkinen Jaa vaimoaan muille jotta järki hoi elä jätä.
      Huonosti käy niin saa ainakin kaikenmaailman taudit tuolla menolla hohoijaa

• Anonyymi

Olen mies Järvenpäästä.
        Meillä on kaksi miestä asumassa viikot ja vaimoa pannaan kimpassa kaikki yhtäaikaa.
        Jokainen käyttää vaimoa omassa huoneessaan ja rakastelee hänen kanssaan rauhassa.
        Kummallakin miehellä on puolisot kotona ja vaimoni on heidän pano ja rakastelu kumppani arkipäivisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen mies Järvenpäästä.
        Meillä on kaksi miestä asumassa viikot ja vaimoa pannaan kimpassa kaikki yhtäaikaa.
        Jokainen käyttää vaimoa omassa huoneessaan ja rakastelee hänen kanssaan rauhassa.
        Kummallakin miehellä on puolisot kotona ja vaimoni on heidän pano ja rakastelu kumppani arkipäivisin.

Saanko mäkin naida sun vaimo. Oon nuori mies Järvenpäästä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen mies Järvenpäästä.

Moi, kivaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen mies Järvenpäästä.

Meillä on edelleen samat miehet vuokralla viikolla.
        Seksi vaimoni kanssa on normalisoitunut eikä enää ole outoa kun vaimo joko menee miehen huoneeseen tai panee olohuoneen sängyllä jonkun kanssa.
        Alastomuus on lisääntynyt kun vaimoni menee panon jälkeen pillun pesuun panokaverinsa kanssa..
        Välillä pannaan kimpassa mutta enempi nykyään kuitenkin kaksistaan jokainen haluaa vaimoani panna.

• Anonyymi

Kaikki ei vaan osaa ajatella järkevästi...

• Anonyymi

Olemme harrastaneet kolmansia jo vuosia jos asiat yhdessä sovittu niin kaikki hyvin. Eka kerran muistan vieläkin hyvin kun miehellä seisoi kalu jääykkänä ja kiima neste valui. Vaimo jalat levitettynä kiihottunut valmis vieraalle kullille. Tunne skaala vaihteli itselläni tosi paljon kun näin vierestä vieraan kullin painuvan vaimon märkään pilluun ja vaimon syvä henkäys kullin painuessa kokonaan sisään. Aloin kuiteski nauttii näkemästä.

• Anonyymi

Olen toisen naisen pannut asuntoautossa parkki metsässä oleva aukio , piti nuolla ensin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen toisen naisen pannut asuntoautossa parkki metsässä oleva aukio , piti nuolla ensin :)

Siinäpä tuli jälleen eunukin päiväuni buuaahaa 😂

• Anonyymi

Olet siis päästäsi vialla oleva aasi ja akkas sairas jakorasia huora

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marja reissulla panin ensin vaimoa kun toi marjoja autolle, jonkin ajan päästä sen työkaverin emäntä Siiri toi marjoja sain houkuteltua sisälle ja vähän hyväilin pelkäs että eukko tulee sanoin vasta lähti tyhjän sankon kanssa, antoi mielellään vain housut nikkoihin ja takaapäin pöytää vasten, piti vaan niin suurta ääntä ajattelin että paljastutaan, heti kun reilunkokoisia rintoja puristelin alkoi ulvonta ja kostui kunnolla, nosti housut ja sanoi antaa olla sisässä tavaran niin ei hierry kävellessä.
        Siiri onkin aika kiimanen on naitattanut useasti kun mies ei ole kotona, minua ei haittaa saadaan kumpikin hullutella miten halutaan.

• Anonyymi

Mitä eroa tuossa on siihen että sinä tapaisit naisen joka on eronnut? Tietäisit että hän on harrastanut seksiä ja nauttinut siitä. Tietäisit että toinen mies on lauennut spermaa hänen sisäänsä ja nyt sinä uitat omaa kulliasi samassa kolossa.

Tai, jos nainen ei olisikaan eronnut, vaan hän pettäisi miestään sinun kanssasi. Siellä samassa kolossa uittaisit kulliasi, kun nainen kertoisi että harrasti seksiä miehensä kanssa edellisiltana.

Mitä eroa noissa tilanteissa on siihen että kaikki olette samassa tilassa rakastelemassa?

Se on kumma että väität että luulet että ennemmin tai myöhemmin tuosta tulee ongelmia, mutta et osaa perustella että mistä syistä niitä muka tulee. Äläkä nyt selitä että ongelmien aiheuttaja on ryhmäseksi. Kaikille ei ryhmäseksi sovi. Sinulle se ei sovi. Muille sopii. Ei kukaan pakota sinua harrastamaan ryhmäseksiä, eikä sinulla ole siitä kokemusta, joten miksi yrität väittää että muilla on, tai että muut tulevat kohtaamaan joskus ongelmia, kun heillä ei niitä ole.

• Anonyymi

On se hienoa kun muijasta tehdään yleinen jakorasia No ainakin nämä sonnit nauraa selän takana miten tyhmä ukko on muijalla.. Ja niin nauran minäkin.
        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

• Anonyymi kirjoitti:

On se hienoa kun muijasta tehdään yleinen jakorasia No ainakin nämä sonnit nauraa selän takana miten tyhmä ukko on muijalla.. Ja niin nauran minäkin.
        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Moni nauraa myös sun tyhmyyttäsi. Sinä tosin taidat nauttia tyhmyydestäsi.

• Anonyymi
        kajsa-68 kirjoitti:

Moni nauraa myös sun tyhmyyttäsi. Sinä tosin taidat nauttia tyhmyydestäsi.

Niinhän te tyhmät teette niin kuin sinäkin sekasikiö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän te tyhmät teette niin kuin sinäkin sekasikiö

Vastauksesta päätellen olet jäänyt 4 vuotiaan tasolle mutta eipä ollut edes yllätys.

• Mieheni haave oli panna minua muiden miesten kanssa.
      Nyt hän saa katsoa ja osallistua jos haluaa.
      Mies haluaa usein miehiä sänkyymme eikä minullakaan ole mitään sitä vastaan.
      Ölen pannut kaikkien mieheni kaverien kanssa ja myös useiden työkavereiden kanssa.

• Anonyymi

Profiili on täytynyt pistää pois käytöstä. Siinäpä henkilö, johon voi aina luottaa.

Vai miten?

• Anonyymi kirjoitti:

Profiili on täytynyt pistää pois käytöstä. Siinäpä henkilö, johon voi aina luottaa.

Vai miten?

Ihan vain sen takia poistettu kun tuota s-postia ei saa jakaa,.........

• Anonyymi kirjoitti:

Vai miten?

Onneksi tuo yksi älykääpiö saa jakaa kaikkien osoitteet 😆😆😆

• Kiitos kun jaat postini🤭🤭🤭

• Anonyymi
        ram64 kirjoitti:

Ihan vain sen takia poistettu kun tuota s-postia ei saa jakaa,.........

Luotettavuutesi merkkinä myönnät jatkuvasti rikkovasi tuota(kin) sääntöä.

• Anonyymi

Ei kiinnosta sun haiseva juustokulli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai miten?

Ja joka kirjoittaa "panioita" HHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!!

• Anonyymi

Olen mies ja mielestäni naisilla on täysi oikeus nauttia elämästä myös kimppaseksistä ja parinvaihdosta.
        Ainakin omalle vaimolle tämä on sallittua ja myös toteutettu vaimoni ehdoilla.
        Yksin en pysty kimppaa toteuttamaan joten apu on tervetullutta.
        Dildot ei vastaa aitoa kullia.

• Oma mies haluaa katsoa ja käsitellä rintojani samalla kun hänen kaveri nuolee pilkuani. Lopulta pyydän että panevat kimpassa.

• Anonyymi

Tahtoisin katsella kun vanhempi
      yli kuuskymppinen iso kaluinen mies panisi kolmivitosta naistani. Muija voihkisi kun sais paksua ja pitkää kyrpää. Tietenkin kondomilla

• Anonyymi

Tuohon järjestyy.. ootteko missäpäin?

• Anonyymi

Meillä mies alkoi puhumaan että haluaisi vain katsoa kun olen vieraan miehen kanssa.
      No pitkään mietin ja lopulta suostuin, olihan se vähän erikoinen tilanne kun mies vaan katsoi ja runkkasi. Olin vähän hämilläni kuinka mies voi olla niin innoissaan. Sattui kyllä ihan mukava mies jonka itse valitsin mutta ainoana kriteerinä oli että pitää isompi kuin omalla miehellä.
      N28v

• Anonyymi

Muista kuitenkin vaikka miehesi on sulle täysin alistuva nauttien aisurina olon nöyryytyksestä niin hän kuitenkin rakastaa sinua.

• Anonyymi

Mä oon tulossa lisämieheksi 😉

• Anonyymi

Minustakin on äärimmäisen kiihottavaa kun vaimoa nai vieras mies. Minä haluan myös että vieraalla on isompi kuin minulla. Mitä isompi sen parempi. Minä haluan myös että vieras nai paljaalla.

• Anonyymi

Täällä iso ja paksukaluinen mies joka tulee naimaan vaimoa paljaalla....

• Anonyymi

Tuo on vaan niin tosi kuin tosi voi olla, sitä tunneta on tosi vaikea edes kertoa, kun saadaa tosi häijy mies kotiin.
        Tämä on asia minkä kanssa pitää olla sinut itsensä kanssa,kun annat ,vieraalle miehelle kaikki oikeudet vaimosi suhtee, että saa ottaa,tehdä vaimolle mitähaluaa.
        Me saimme useide kavereitte järjestämänä, tosi häijy iso riski jopa tosi ilkee,säälimättömä miehen.Tämä mies oli menneisyydessää ollut,vankila kierteessä.
        Kylläkin jotain tälläistä,oli salainen ajatuksemme.
        Voin totee se ensimmäine yö minkä tää mies oli meillä
        vaimon kanssa vieras huoneessa, mun ajatukseni oli aivan hirveät,mitä kaikkee joudui kuulemaa kun tää mies otti vaimo käsittelyysä, Oli jotai uskomatonta,minkä tuntee sain,kun vaimoo tämä mies rääkkäsi kuritti hakkasi pani nussi kui hullu.
        Se oli jo jotain ihan mieletöntä,kuinka tää mies riisu repi vaatteita vaimolta.
        Vaimo oli mustelmilla,tisseitä oli purtu imetty kaula, reisistää mustelmilla veri naarmuilla,vitun häpylihat törkee turvoksissa,kuin clitoris.
        Vaimo oli myös imeny kiimasena tän miehen kaulan fritsuille oli imeny nuollu miehen kyrpää,siis oikeesti mies nussi suuhun myös vaimoo.
        Voin totee tää on jotai uskomatonta,minkä tunteen saa kokea tästä kaikesta.Se on aivsn sama mitä toiset ajattelee,mutta meille tämä on tärkeetä,niin vaimolle kui minullekki.

• Anonyymi

Tuohon tilanteeseen voi päätyä hyvinkin tuttujen pariskuntien kesken.
      Meillä on pitkäaikainen ystävyyssuhde toisn pariskunnan kanssa ja erään yhteisen lavatanssikerran jälkeen jotenkin vain päädyimme autossa pariutuman - minä ja naapurin rouva takapenkillä, vaimoni toisen miehen kanssa etupenkillä.
      Naisilla samanlaiset mutta eri väriset kevyet kesämekot niin että rinnat sai hyvin esiin. Heidän mökillään sitten votkapaukkujen säestyksellä heitettiin päälimmäiset vaatteet pois ja päädyttiin rakastelemaan ristiin.
      Eipä olla kaduttu sitä "pelinavausta". Aluksi itsekin keskityin vain naapurin rouvaan, mutta nyttemmin nautin myös siitä, kun näen mitä vaimolleni tapahtuu. En aikaisemmin ollut edes kunnolla katsellut hänen pilluaan, mutta nyt seisokkiani lisää kun näen miten sitä sormeillaan ja varsinkin jos näen kuinka kyrpä uppoaa sinne. Kaikkein kiihottavinta se on jossain matkanvarrella tansseista kun poiketaan metsän puolelle ja vaimo siinä lähellä selällään nätissä kesämekossaan valittaen vittu täynnä kyrpää. Edelliskerrasta onkin jo miltei kaksi vuotta, mutta tulevana kesänä taas lavatansseihin - ja toivon mukaan pääsen panemaan naapurin rouvaa. Kai se olisi mahdollista talvisaikaankin, mutta jotenkin tämä on kesäjutuksi jäänyt.

• Anonyymi

VITTU ET OOTTE URPOJA RUNKKAREITA KAIKKI

• Anonyymi

Tyttöystävä kertoi, että haluaisi harrastaa seksiä taitavan isolla varustetun miehen kanssa. Muakin kiihottaa ajatus isosta kalusta tyttöystävän pillussa. Löytyisikö täältä isokaluista kokenutta miestä kuka panisi tyttöystävääni?

• Anonyymi

Missäpäin olette?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäpäin olette?

Pirkanmaa

• Anonyymi

Olisinkohan taas se ainoa nainen, joka kirjoittaa tähän avaukseen ? Minua kiihottaa, kun näen mieheni katselevan, tunnustan sen ihan kirkkain silmin. Olen tehnyt tuota jo vuosia ja en edes haluaisi olla vieraan miehen kanssa, jos mieheni ei katselisi.

• Anonyymi

Etpä taida olla ainoa,minulla sama juttu.
      En edes suostuisi vieraalle jos mieheni ei ole mukana. Eikä harrastukselle ole pois meidän keskinäisestä petipuuhista vaan olen aktiivisempi kun saan vakkareiltani kunnon käsittelyn. Ja pakko todeta että mieheni rakastelee mutta vieraat panee aika rajustikkin.
      Se on niin erilaista.
      En olis koskaan uskonut sitä että mua nai kukaan vieras,niin hyvällä pohjalla suhteeni on mieheeni.
      Ei sitä hetkeä oikeestaan edes haettu,se vaan tuli ,ja se oli menoa.
      Eka kerta oli vaikeaa,oli aivan hirveää morkkista ottaa vaatteita pois ja näyttää vieraalle miehelle pilluni.
      Mutta kun se hetki läheni,olin käsittämättömässä kiimassa.
      Valuin kiimaa niin että pikkuhousut oli epämiellyttävät jalassa ja mieheni totesi että tuoksun pillulle.
      Se tunne silloin kun tanssin nuoren komean miehen kanssa sai sydämmen läpättämään ,se oli outo tunne ,ei rakkautta vaan himoa,kiimaa.
      Ja kun vielä paljastui että olen saamassa ekan kimppa kokemuksen ,oli pääni räjähtää.
      Sitten se matka meidän mökille,eka kädet pikkareiden alla ja ne suudelmat.
      Katselin peilistä miestäni ja hänen ilmeitä,se turvallisuuden tunne ,uskalsin antautua miehille.
      Ja tosiaan ,miehet tyydyttävät itseensä nuoruuden innolla minuun. Se oli jotain uutta.
      Uusia vieraita miehiä ei ole ollut vaan ne kaksi kaverusta naivat minua silloin tällöin.
      Jännää sekin että mieheni kyselee multa milloin haluan taas.
      Ovulaation aikana yleensä.
      Niin ,,ikäni 36v .

• Anonyymi

36v hyvä ikä, entä jos vieras panee paksuksi, miten miehesi suhtautuisi?

• Anonyymi

Mun mies kiihottuu kun mua on pantu.
      Ihastuin pomooni joka mua vanhempi.
      Annoin sille työpöydän reunalla autossa metsässä kotona ja pomon kotona.
      . Mieheni kiihotti valtavasti nai liukkailla. Myös siitä kiihottui kun kerroin hierojien annoin tehdä orgguja mulle

• Anonyymi

Meillä on tapahtunut tätä jo vuosia, minusta on vain kiihottavaa. Vaki mies on ollut.

• Anonyymi

Kiihottaa todellakin kun tietää että vaimoa on naitu.

• Anonyymi

Vaimoni lähti naiskaverinsa kanssa risteilylle . Vaimoni kertoi kotiintultuaan mitä laivalla tapahtui ja näin hän aloitti . Kun olimme laivalla ja hytissä niin lähdimme ravintolaan zyömään ja myös otimme muutaman paukun, kun ilta sitten koitti istuimme ravintolassa ja joimme paukkuja no humalaanhan se meni , jossain vaiheessa ystäväni ei näkynyt missään no päätin jatkaa ottamistani . Siihen ilmestyi kaksi vanhempaa miestä juttelemaan ja tarjoamaan minulle paukkuja . Jossain välissä tajusin kun olin kahden miehen välissä kävelemässä heidän hyttiinsä ja kun pääsimme sinne niin siellä oli vielä kaksi miestä lisää , miehet tarjosivat paukkuja ja jonkin ajankuluttua he alkoivat riisumaan minua , estelin kyllä mutta ei siitä ollut mitään apua ja kohta olin selälleni hytin sängyssä ja mies työntämässä kaluaan sisääni . Hän nai minua ja kun sai niin toinen mies asettui tilalle , yritin kyllä sanoa heille etten käytä ehkäisyä mutta ei siitä ollut apua vaan naivat minua paljaalla sen kyllä tajusin . Kun kaikki olivat naineet minua jotkut kaksikin kertaa sillä laskin että kuusi kertaa minua siinä naitiin . Sen jälkeen he laittoivat hameen sekä paidan päälleni ja kaksi miestä lähtivät viemään minua hyttiini , sinne päästyämme he laittoivat minut sänkyyn ja kiittivät pillusta , olin niin humalassa että nukahdin ja aamulla kun heräsin hirveään rapulaan huomasi kyllä että , rintaliivit , pöksyt sekä kengät puuttuivat en tiennyt missä hytissä olen ollut mutta muistin jotenkin mitä oli tapahtunut elikä minua oli naitu useamman miehen toimesta ja varmaankin paljaalla ja koitin pilluani niin se oli vielä limainen . Mietin miten kauan aikaa on kun kuukautiset loppuivat ja sain 12 päivää niin että on mahdollista että naivat minut raskaaksi . Siihen päättyi vaimoni kertomus , vaimoni on 37 vuotias eikä hyvin voi olla paksuna mutta aika näyttää .

• Anonyymi

Vaimo lähtee kohta porauslautalla kavereiden kanssa kohti Tukholmaa. Saa nähdä mitä tapahtuu. Luulen siellä kynnetään muutakin kuin merta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimo lähtee kohta porauslautalla kavereiden kanssa kohti Tukholmaa. Saa nähdä mitä tapahtuu. Luulen siellä kynnetään muutakin kuin merta.

Pitäähän vaimosi sormuksen sormessa ja antaa vieraan naida paljaalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se saa vieraan taatusti kovaksi kuin kivi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on kyllä aviomiehen nähtävä, siinä kyllä hänelläkin seisoo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimot lähettää useammin laivalle. Minä sain kaksi viikkoa joka aamu ja ilta vaimon laivareissun jälkeen. Molempina iltoina oli ollut eri mies. Seksielämää ei piristä mikään muu paremmin kuin vieras kyrpä vaimon vitussa.

• Anonyymi

Oli niitä panomiehiä vielä varmasti enemmänkin. Vielä päälle talutettu hyttiin kun on aivan sikakunnossa, sukkahousut päältä revittynä avojaloin hiukset sekaisin ja meikit sotkussa. Kyllä se sperma valui pitkin reisiäkin aamulla ryppyinen hame spermatahtoissa. Aamulla hytissä haisee nussittu vittu mihin sekoittuu kohta vessasta oksennuksen ja krapulapaskan haju. Vittu vieläkin turvoksissa ja käveleminenkin on vaikeaa.

• Anonyymi

Aloimme seurustelemaan 17 vuotiaina ja silloin vielä, työttökaverini oli hieman ujohko alastomuuden suhteen mutta kun ensimmäisen kerran hän suostui sekasaunaan jossa oltiin alasti kerroin hännelle että se kun vieraat näkevät hänet alastomana kiihottaa minua todella paljon. Aluksi hän ei oikein uskonut mutta keskusteltuamme jonkin aikaa hän uskoi asian.

• Anonyymi

Tuosta se alkaa. Meillä muutaman sekasaunan jälkeen vaimo kiimoissaan rupesi kyselemään:
        -Haluaisitko, että muut naivat minua. Voin antaa, jos haluat.
        Tottakai halusin. Tuosta eteenpäin vaimo on antanut yhdelle ja kimpassa 20 vuoden ajan. Vierailijoita on riittänyt.

• Anonyymi

Kyllä se kiihottaa ihan hemmetisti kun näkee miten vaimo on niin kiimassa että oikein pyytää ja anelee vierasta miestä sisäänsä.Vieraalla kulli ihan kovana ja kiima tippoja valuu jo kullin päästä.Oma vaimo ottaa vieraalta suihin ja samalla minä nuolen kiimasta turvonnutta klittaa.Ei mee kauan kun vieras nostaa vaimoni kontalleen sängyn päälle ja tylntää ison ynpärileikatun mulkkunsa vaimoni pilluun.Vaimo voihkii kun pillussa tekee niin hyvää.Ei mene kovinkaan kauan kun vieras karjaisee että nyt tulee.Vaimo koittaa estellä ja sanoo että ei spermaa sisälle kun ei ole ehkäisyä.Mutta vieras tarttuu vaimon lanteista kiinni ja puskee kullin niin syvälle kuin saa ja laukeaa siihen.Näen miten vieras työntää vielä kerran rajusti sisään ja näen miehen katsovan minuun päin.Samalla hän tekee pientä nussimis liikettä tiedän miten sperma ryöppyää ihan vaimon kohdun suulle.Vaimo mongertaa ja voihkii kun laukeaa yhdessä vieraan kanssa.Itellä siinä kulli tanassa ja käsken vaimon tulla ottamaan suihin.Vaimo tulee ja kerkeä kolme työntöä tehä ihan nieluun asti vaimon suussa kun alan pumpata spermaa.Vedän kullin ulos vaimon suusta ja ruikin spermat hänen naamalle.Nyt ootellaan onko vaimolla pulla uunissa.Vaimo vonkaa päivittäin vierasta miestä.

• Anonyymi

Mahtava kokemus teillä, ehkä tosiaan vieras laittoi nyt pullan uuniin, mitäs tuumaisit?

• Anonyymi

Kerran vaimoani on pantu, siis vieraan toimesta. Varattu mies oli ja pani paljaalla kun vaimo auliisti antoi ja minä katselin. Kun mies oli siemenensä pilluun ruiskaissut tuli heti mieleen tuo raskauden mahdollisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerran vaimoani on pantu, siis vieraan toimesta. Varattu mies oli ja pani paljaalla kun vaimo auliisti antoi ja minä katselin. Kun mies oli siemenensä pilluun ruiskaissut tuli heti mieleen tuo raskauden mahdollisuus.

Todella kiihottavaa kun vaimo antoi nuorempana muutaman kerran varmojen päivien aikaan vieraan laueta pilluun ilman mitään ehkäisyä. Kukaan mies ei epäröinyt hetkeäkään vaikka vaimo sanoi ettei sillä ole mitään ehkäisyä. Päinvastoin. Miehet oikein varmistivat lastin menevän pillun perukoille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtava kokemus teillä, ehkä tosiaan vieras laittoi nyt pullan uuniin, mitäs tuumaisit?

Jotenkin ois äärettömän kiihottavaa jos vaimolla olisi vieraan miehen pulla uunissa.Ite nussin kyllä tuon jälkeen vaimoani useamman kerran päivässä.Vaimolla kiima koko ajan päällä ja vonkaa uusintaa tuon vieraan kans.Olen yrittänyt nussia tuota kiimaa pois mutta ei tunnu tehoavan..Huomenna on tulossa toinen vieras mies panemaan vaimoa niin että sais helpotusta kiimaansa.Tämä mies on perheellinen mies jonka oma vaimo ei anna pillua kuin todella harvoin.Tämä mies on minulta kärttänyt moneen kertaan aiemmin että haluaisi päästä pukille vaimoni kanssa.Tiedän että tällä miehellä myös kookas ympärileikattu kulli.Vaimoni haluaa nyt koko ajan seksiä tai sitten minä tyydytän häntä dildolla.Jo useamman päivän ollut kuin kissa pistoksissa.Vaimo ottaa nyt suihinkin minulta kun ensin sai vieraalta kullia myös suihin.Luulen että vaimolla saattaa tosiaan olla vieraan pulla uunissa kun on koko ajan niin kiimassa.Kyllähän se vieras mies antoi lastinsa useamman kerran vaimon ahnaaseen pilluun.Kyllä ei vaimo miettinyt enää ehkäisyä sen jälkeen kun vieras mies antoi siementä eka kerran.

• Anonyymi

Olisi ihanaa nuolla vaimon karvaista pillua toisen miehen spermoista puhtaaksi!

• Anonyymi

Villi veikkaus narsistinen tapa alistaa miestä osoittaa että tarvitsee vierasta munaa kun oma mies ei osaa tyydyttää

• Anonyymi

Villi veikkaus ettet ole käyttänyt aikaasi suomenkielen opetteluun vieläkään?

Ketjusta on poistettu 123 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      86
      5407
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3612
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3189
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      203
      2116
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1931
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      33
      1864
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1823
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1714
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1673
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19