Vaimo vieraan pantavana!

Anonyymi

Voisin kuvitella miehenä, että olisi vaikea katsoa sivusta, jos toinen mies työntyisi vaimooni.. miten nainen sen kokee, kun oma mies on vieressä ja vierasta tavaraa saa sisään? Luulisi, että ennemmin tai myöhemmin tästä tulee ongelmia, vai voiko tosiaan olla noin avointa..

43

7608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kukaan täysjärkinen Jaa vaimoaan muille jotta järki hoi elä jätä.
      Huonosti käy niin saa ainakin kaikenmaailman taudit tuolla menolla hohoijaa

• Anonyymi

Olen mies Järvenpäästä.
        Meillä on kaksi miestä asumassa viikot ja vaimoa pannaan kimpassa kaikki yhtäaikaa.
        Jokainen käyttää vaimoa omassa huoneessaan ja rakastelee hänen kanssaan rauhassa.
        Kummallakin miehellä on puolisot kotona ja vaimoni on heidän pano ja rakastelu kumppani arkipäivisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen mies Järvenpäästä.
        Meillä on kaksi miestä asumassa viikot ja vaimoa pannaan kimpassa kaikki yhtäaikaa.
        Jokainen käyttää vaimoa omassa huoneessaan ja rakastelee hänen kanssaan rauhassa.
        Kummallakin miehellä on puolisot kotona ja vaimoni on heidän pano ja rakastelu kumppani arkipäivisin.

Saanko mäkin naida sun vaimo. Oon nuori mies Järvenpäästä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen mies Järvenpäästä.

Moi, kivaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen mies Järvenpäästä.

Meillä on edelleen samat miehet vuokralla viikolla.
        Seksi vaimoni kanssa on normalisoitunut eikä enää ole outoa kun vaimo joko menee miehen huoneeseen tai panee olohuoneen sängyllä jonkun kanssa.
        Alastomuus on lisääntynyt kun vaimoni menee panon jälkeen pillun pesuun panokaverinsa kanssa..
        Välillä pannaan kimpassa mutta enempi nykyään kuitenkin kaksistaan jokainen haluaa vaimoani panna.

• Anonyymi

Kaikki ei vaan osaa ajatella järkevästi...

• Anonyymi

Olemme harrastaneet kolmansia jo vuosia jos asiat yhdessä sovittu niin kaikki hyvin. Eka kerran muistan vieläkin hyvin kun miehellä seisoi kalu jääykkänä ja kiima neste valui. Vaimo jalat levitettynä kiihottunut valmis vieraalle kullille. Tunne skaala vaihteli itselläni tosi paljon kun näin vierestä vieraan kullin painuvan vaimon märkään pilluun ja vaimon syvä henkäys kullin painuessa kokonaan sisään. Aloin kuiteski nauttii näkemästä.

• Anonyymi

Olen toisen naisen pannut asuntoautossa parkki metsässä oleva aukio , piti nuolla ensin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen toisen naisen pannut asuntoautossa parkki metsässä oleva aukio , piti nuolla ensin :)

Siinäpä tuli jälleen eunukin päiväuni buuaahaa 😂

• Anonyymi

Olet siis päästäsi vialla oleva aasi ja akkas sairas jakorasia huora

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marja reissulla panin ensin vaimoa kun toi marjoja autolle, jonkin ajan päästä sen työkaverin emäntä Siiri toi marjoja sain houkuteltua sisälle ja vähän hyväilin pelkäs että eukko tulee sanoin vasta lähti tyhjän sankon kanssa, antoi mielellään vain housut nikkoihin ja takaapäin pöytää vasten, piti vaan niin suurta ääntä ajattelin että paljastutaan, heti kun reilunkokoisia rintoja puristelin alkoi ulvonta ja kostui kunnolla, nosti housut ja sanoi antaa olla sisässä tavaran niin ei hierry kävellessä.
        Siiri onkin aika kiimanen on naitattanut useasti kun mies ei ole kotona, minua ei haittaa saadaan kumpikin hullutella miten halutaan.

• Anonyymi

Mitä eroa tuossa on siihen että sinä tapaisit naisen joka on eronnut? Tietäisit että hän on harrastanut seksiä ja nauttinut siitä. Tietäisit että toinen mies on lauennut spermaa hänen sisäänsä ja nyt sinä uitat omaa kulliasi samassa kolossa.

Tai, jos nainen ei olisikaan eronnut, vaan hän pettäisi miestään sinun kanssasi. Siellä samassa kolossa uittaisit kulliasi, kun nainen kertoisi että harrasti seksiä miehensä kanssa edellisiltana.

Mitä eroa noissa tilanteissa on siihen että kaikki olette samassa tilassa rakastelemassa?

Se on kumma että väität että luulet että ennemmin tai myöhemmin tuosta tulee ongelmia, mutta et osaa perustella että mistä syistä niitä muka tulee. Äläkä nyt selitä että ongelmien aiheuttaja on ryhmäseksi. Kaikille ei ryhmäseksi sovi. Sinulle se ei sovi. Muille sopii. Ei kukaan pakota sinua harrastamaan ryhmäseksiä, eikä sinulla ole siitä kokemusta, joten miksi yrität väittää että muilla on, tai että muut tulevat kohtaamaan joskus ongelmia, kun heillä ei niitä ole.

• Anonyymi

On se hienoa kun muijasta tehdään yleinen jakorasia No ainakin nämä sonnit nauraa selän takana miten tyhmä ukko on muijalla.. Ja niin nauran minäkin.
        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

• Anonyymi kirjoitti:

On se hienoa kun muijasta tehdään yleinen jakorasia No ainakin nämä sonnit nauraa selän takana miten tyhmä ukko on muijalla.. Ja niin nauran minäkin.
        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Moni nauraa myös sun tyhmyyttäsi. Sinä tosin taidat nauttia tyhmyydestäsi.

• Anonyymi
        kajsa-68 kirjoitti:

Moni nauraa myös sun tyhmyyttäsi. Sinä tosin taidat nauttia tyhmyydestäsi.

Niinhän te tyhmät teette niin kuin sinäkin sekasikiö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän te tyhmät teette niin kuin sinäkin sekasikiö

Vastauksesta päätellen olet jäänyt 4 vuotiaan tasolle mutta eipä ollut edes yllätys.

• Mieheni haave oli panna minua muiden miesten kanssa.
      Nyt hän saa katsoa ja osallistua jos haluaa.
      Mies haluaa usein miehiä sänkyymme eikä minullakaan ole mitään sitä vastaan.
      Ölen pannut kaikkien mieheni kaverien kanssa ja myös useiden työkavereiden kanssa.

• Anonyymi

Profiili on täytynyt pistää pois käytöstä. Siinäpä henkilö, johon voi aina luottaa.

Vai miten?

• Anonyymi kirjoitti:

Profiili on täytynyt pistää pois käytöstä. Siinäpä henkilö, johon voi aina luottaa.

Vai miten?

Ihan vain sen takia poistettu kun tuota s-postia ei saa jakaa,.........

• Anonyymi kirjoitti:

Vai miten?

Onneksi tuo yksi älykääpiö saa jakaa kaikkien osoitteet 😆😆😆

• Kiitos kun jaat postini🤭🤭🤭

• Anonyymi
        ram64 kirjoitti:

Ihan vain sen takia poistettu kun tuota s-postia ei saa jakaa,.........

Luotettavuutesi merkkinä myönnät jatkuvasti rikkovasi tuota(kin) sääntöä.

• Anonyymi

Ei kiinnosta sun haiseva juustokulli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai miten?

Ja joka kirjoittaa "panioita" HHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!!

• Anonyymi

Olen mies ja mielestäni naisilla on täysi oikeus nauttia elämästä myös kimppaseksistä ja parinvaihdosta.
        Ainakin omalle vaimolle tämä on sallittua ja myös toteutettu vaimoni ehdoilla.
        Yksin en pysty kimppaa toteuttamaan joten apu on tervetullutta.
        Dildot ei vastaa aitoa kullia.

• Oma mies haluaa katsoa ja käsitellä rintojani samalla kun hänen kaveri nuolee pilkuani. Lopulta pyydän että panevat kimpassa.

• Anonyymi

Tahtoisin katsella kun vanhempi
      yli kuuskymppinen iso kaluinen mies panisi kolmivitosta naistani. Muija voihkisi kun sais paksua ja pitkää kyrpää. Tietenkin kondomilla

• Anonyymi

Tuohon järjestyy.. ootteko missäpäin?

• Anonyymi

Meillä mies alkoi puhumaan että haluaisi vain katsoa kun olen vieraan miehen kanssa.
      No pitkään mietin ja lopulta suostuin, olihan se vähän erikoinen tilanne kun mies vaan katsoi ja runkkasi. Olin vähän hämilläni kuinka mies voi olla niin innoissaan. Sattui kyllä ihan mukava mies jonka itse valitsin mutta ainoana kriteerinä oli että pitää isompi kuin omalla miehellä.
      N28v

• Anonyymi

Muista kuitenkin vaikka miehesi on sulle täysin alistuva nauttien aisurina olon nöyryytyksestä niin hän kuitenkin rakastaa sinua.

• Anonyymi

Mä oon tulossa lisämieheksi 😉

• Anonyymi

Minustakin on äärimmäisen kiihottavaa kun vaimoa nai vieras mies. Minä haluan myös että vieraalla on isompi kuin minulla. Mitä isompi sen parempi. Minä haluan myös että vieras nai paljaalla.

• Anonyymi

Täällä iso ja paksukaluinen mies joka tulee naimaan vaimoa paljaalla....

• Anonyymi

Tuohon tilanteeseen voi päätyä hyvinkin tuttujen pariskuntien kesken.
      Meillä on pitkäaikainen ystävyyssuhde toisn pariskunnan kanssa ja erään yhteisen lavatanssikerran jälkeen jotenkin vain päädyimme autossa pariutuman - minä ja naapurin rouva takapenkillä, vaimoni toisen miehen kanssa etupenkillä.
      Naisilla samanlaiset mutta eri väriset kevyet kesämekot niin että rinnat sai hyvin esiin. Heidän mökillään sitten votkapaukkujen säestyksellä heitettiin päälimmäiset vaatteet pois ja päädyttiin rakastelemaan ristiin.
      Eipä olla kaduttu sitä "pelinavausta". Aluksi itsekin keskityin vain naapurin rouvaan, mutta nyttemmin nautin myös siitä, kun näen mitä vaimolleni tapahtuu. En aikaisemmin ollut edes kunnolla katsellut hänen pilluaan, mutta nyt seisokkiani lisää kun näen miten sitä sormeillaan ja varsinkin jos näen kuinka kyrpä uppoaa sinne. Kaikkein kiihottavinta se on jossain matkanvarrella tansseista kun poiketaan metsän puolelle ja vaimo siinä lähellä selällään nätissä kesämekossaan valittaen vittu täynnä kyrpää. Edelliskerrasta onkin jo miltei kaksi vuotta, mutta tulevana kesänä taas lavatansseihin - ja toivon mukaan pääsen panemaan naapurin rouvaa. Kai se olisi mahdollista talvisaikaankin, mutta jotenkin tämä on kesäjutuksi jäänyt.

• Anonyymi

VITTU ET OOTTE URPOJA RUNKKAREITA KAIKKI

• Anonyymi

Tyttöystävä kertoi, että haluaisi harrastaa seksiä taitavan isolla varustetun miehen kanssa. Muakin kiihottaa ajatus isosta kalusta tyttöystävän pillussa. Löytyisikö täältä isokaluista kokenutta miestä kuka panisi tyttöystävääni?

• Anonyymi

Missäpäin olette?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäpäin olette?

Pirkanmaa

• Anonyymi

Olisinkohan taas se ainoa nainen, joka kirjoittaa tähän avaukseen ? Minua kiihottaa, kun näen mieheni katselevan, tunnustan sen ihan kirkkain silmin. Olen tehnyt tuota jo vuosia ja en edes haluaisi olla vieraan miehen kanssa, jos mieheni ei katselisi.

• Anonyymi

Etpä taida olla ainoa,minulla sama juttu.
      En edes suostuisi vieraalle jos mieheni ei ole mukana. Eikä harrastukselle ole pois meidän keskinäisestä petipuuhista vaan olen aktiivisempi kun saan vakkareiltani kunnon käsittelyn. Ja pakko todeta että mieheni rakastelee mutta vieraat panee aika rajustikkin.
      Se on niin erilaista.
      En olis koskaan uskonut sitä että mua nai kukaan vieras,niin hyvällä pohjalla suhteeni on mieheeni.
      Ei sitä hetkeä oikeestaan edes haettu,se vaan tuli ,ja se oli menoa.
      Eka kerta oli vaikeaa,oli aivan hirveää morkkista ottaa vaatteita pois ja näyttää vieraalle miehelle pilluni.
      Mutta kun se hetki läheni,olin käsittämättömässä kiimassa.
      Valuin kiimaa niin että pikkuhousut oli epämiellyttävät jalassa ja mieheni totesi että tuoksun pillulle.
      Se tunne silloin kun tanssin nuoren komean miehen kanssa sai sydämmen läpättämään ,se oli outo tunne ,ei rakkautta vaan himoa,kiimaa.
      Ja kun vielä paljastui että olen saamassa ekan kimppa kokemuksen ,oli pääni räjähtää.
      Sitten se matka meidän mökille,eka kädet pikkareiden alla ja ne suudelmat.
      Katselin peilistä miestäni ja hänen ilmeitä,se turvallisuuden tunne ,uskalsin antautua miehille.
      Ja tosiaan ,miehet tyydyttävät itseensä nuoruuden innolla minuun. Se oli jotain uutta.
      Uusia vieraita miehiä ei ole ollut vaan ne kaksi kaverusta naivat minua silloin tällöin.
      Jännää sekin että mieheni kyselee multa milloin haluan taas.
      Ovulaation aikana yleensä.
      Niin ,,ikäni 36v .

• Anonyymi

Mun mies kiihottuu kun mua on pantu.
      Ihastuin pomooni joka mua vanhempi.
      Annoin sille työpöydän reunalla autossa metsässä kotona ja pomon kotona.
      . Mieheni kiihotti valtavasti nai liukkailla. Myös siitä kiihottui kun kerroin hierojien annoin tehdä orgguja mulle

• Anonyymi

Meillä on tapahtunut tätä jo vuosia, minusta on vain kiihottavaa. Vaki mies on ollut.

• Anonyymi

Kiihottaa todellakin kun tietää että vaimoa on naitu.

Ketjusta on poistettu 123 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      72
      4184
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3075
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3020
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      392
      2105
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1206
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1024
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1012
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe