nyt olen majuri mutta 6.12 jälkeen ylennän itseni everstiksi eikä maksa mitään,olen tosi kova solttu kun on jämiä....olen odottanut jo lemmenjoelle ryyppäyskutsua mutta ei ole tullut.
Vastaukset 4
- Anonyymi
No vedä kuule kunnon kännit siellä äitisi rintamamiestalon yläkerran kammarissa ja soittele netitikaiuttimista Muistoja pohjolasta .
- Anonyymi
Valitse seuraavista sotilasarvoista mihinkä haluat itsesi ylentää.
kenraali
kenraaliluutnantti
kenraalimajuri
prikaatikenraali
esiupseerit
perverssi
perverssiluutnantti
majuri
komppaniaupseerit
kapteeni
yliluutnantti
luutnantti
vänrikki - Anonyymi
Ylensin itseni marsalkaksi, kun olin jo ennestään kenraali. Nimitin samalla itseni suuramiraaliksi. Myönsin sitten itselleni vapaudenristin miekoin ja jalokivin.
Menen helyt kaulassa itsenäisyyspäivän vastaanotolle presidentinlinnaan. Juon boolia ja humallun! - Anonyymi
Olen ollut saunamajuri jo lähes 30 vuotta, välillä joudun myös tampuurimajurin hommiin. Ylennyksiä on turhaa odotella, ylenantoja aina silloin tällöin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062225- 103896
- 66843
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21766Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561