Täytyy taas ylentää itsensä 6.12

Anonyymi

nyt olen majuri mutta 6.12 jälkeen ylennän itseni everstiksi eikä maksa mitään,olen tosi kova solttu kun on jämiä....olen odottanut jo lemmenjoelle ryyppäyskutsua mutta ei ole tullut.

4

701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No vedä kuule kunnon kännit siellä äitisi rintamamiestalon yläkerran kammarissa ja soittele netitikaiuttimista Muistoja pohjolasta .

• Anonyymi

Valitse seuraavista sotilasarvoista mihinkä haluat itsesi ylentää.

kenraali
      kenraaliluutnantti
      kenraalimajuri
      prikaatikenraali

esiupseerit

perverssi
      perverssiluutnantti
      majuri

komppaniaupseerit

kapteeni
      yliluutnantti
      luutnantti
      vänrikki

• Anonyymi

Ylensin itseni marsalkaksi, kun olin jo ennestään kenraali. Nimitin samalla itseni suuramiraaliksi. Myönsin sitten itselleni vapaudenristin miekoin ja jalokivin.

Menen helyt kaulassa itsenäisyyspäivän vastaanotolle presidentinlinnaan. Juon boolia ja humallun!

• Anonyymi

Olen ollut saunamajuri jo lähes 30 vuotta, välillä joudun myös tampuurimajurin hommiin. Ylennyksiä on turhaa odotella, ylenantoja aina silloin tällöin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      37
      3038
    2. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      190
      1856
    3. Pidätkö kaivattuasi

Haluttavana? Miksi erityisesti?
      Ikävä
      70
      1263
    4. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      45
      1232
    5. Mitä antaisit nainen ensimmäiseksi?

Kaipaamallesi miehelle.
      Ikävä
      83
      1168
    6. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      103
      1135
    7. Koirahyökkäys filpuntiellä.

Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu
      Pori
      112
      1058
    8. Tiedätkö mikä mulle

On vaikeaa?
      Ikävä
      44
      1020
    9. Helpottaisi paljon

jos saisin tietää miten sulla menee.
      Ikävä
      54
      961
    10. Paavi on kuollut

Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill
      70 plus
      144
      955
    Aihe