huomaa että minun ja Tepon välisiä keskusteluja tai minun viestejäni on poistettu tältä ja Euroopan Unioni-palstalta.
Minä en ole vaatinut niitä poistettavaksi.Herää kysymys ovatko Klasuteppoilpohuhhuhit niin ämmiä etteivät kestä kritiikkiä vaikka itse haukkuvat muita vai onko ylläpito sitten katsonut jotkut heidän vastauksensa liian sivistymättömiksi. Veikkaan ensimmäistä.
Silloin tällöin
4
183
Vastaukset
- LJH-computers
Minä en vain ole huomannut? Onkos sinulla todisteita, että ylipäätään keskusteluita on käyty?
Jos ei, niin sitten voit mennä takaisin sinne mistä tulitkin, eli suomeksi perseestä :)- Baikal 12/70
"Onkos sinulla todisteita, että ylipäätään keskusteluita on käyty?"
kyllä ovat Klasuteppoilpot kysymyksenasettelunsa oppineet. - Teppo.
Baikal 12/70 kirjoitti:
"Onkos sinulla todisteita, että ylipäätään keskusteluita on käyty?"
kyllä ovat Klasuteppoilpot kysymyksenasettelunsa oppineet.ai oletko sinä L.J.H? osoita mulle keskustelu jossa on keskutstellu pitkään ko nimimerkin kanssa? on niin helppo panetella, kappas vain kun tämä sinut herätti.
on muuten tässä uudessa 9500 mallin kommunikaattorissa vähän liian lähellä näppäimet toisiaan joten voi tulla kirjoitusvirheitä.
Onkos sala-agenttwja näkynyt? jos olisin nähnyt asian vaivannäön arvoiseksi olisin voinut kenties kopioida keskustelun.
Mutta laitetaanpa pari esimerkkiä.
A)Klasun 24:n kirjoitus VSL:n merkitys suomalaisille.Palstan kirjoittajat varmaan muistavat sen,poistettu miksi?Onko täällä kenties henkilöitä jotka asuvat lasitalossa ja heittelevät kiviä.
B)Euroopan Unioni palstalle kirjoitin muutaman kuukausi sitten kirjoitukset Teppo-vitsejä ja ymmärrystä Tepolle. Ne pyyhkiytyivät pois hyvin nopeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 656305
- 635689
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1314768- 613967
- 143855
- 363277
- 693041
- 602884
- 772679
- 481995