Kuseni haisee väkevän makealla voiko olla diabetestöä kun muita diabetes oireita ei ole
Voiko olla diabetes
7
129
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kun joulu on tulossa.
Maista, niin ne teki ennekin. Sokeri ei haise. Mene lääkäriin.
- Anonyymi
Jos virtsassa on makea haju, on syytä mennä lääkärille. Diaetes on vakava sairaus jolla ei pidä leikkiä. On muitakin syitä virtsan outoon hajuun, mutta parasta tarkistuttaa.
Kakkostyypin diabeteksen oireet ovat salakavalat ja jäävät helposti huomaamatta.Makea haju voi johtua esimerkiksi ketoneista mutta glukoosi on hajutonta. Ylipäätänsä sairauksien arvuuttelu netissä on typerää.
- Anonyymi
Eipä taida olla diabetestä, varsinkaan kun ei ole muita oireita. Virtsa voi haista aivan miltä tahansa sen mukaan mitä on syönyt. Minullakin virtsa haisee villasukalta parsan syönni jälkeen.
Diabetes on helppo varmistaa jo alkuvaiheessa. Mitataan sormenpäästä veritipasta verensokeri 10-11 h paaston jälkeen (voi tehdä terveyskeskuksessa hoitajalla tai vaikkapa kaverilla jos hänellä on mittari). Jo siitä näkee onko sokeriarvot koholla.- Anonyymi
Kuulostaa sukupuolitaudilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa sukupuolitaudilta.
Kokemuksestako tiedät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273583- 412429
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362254Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72037Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381479
- 1271292
- 131259
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591250Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451245