ei kannata ostaa

tosi surkee

mä kuuntelin ton cd:n siinä ei ole kun toi yksi hittikappale,mitä ne radiossa soittaa.muuten se on aika tasa paksua pehmo punkkia!en tykkää!!ja tosi pahasti johtaa muuten harhaan toi radiossa soinut kappale(kuuntele ennen kun ostat) ; ))

17

942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kärpänen

      mun mielestä levy oli tosi hyvä, ja suosittelen sitä kaikille. Hittejä olisi moneksi asti. ostakaa.

      • Brendon2

        mun mielestä se on ainaki tosi hyvä levy. gd:n paras tai toiseksi paras....vaikee sanoo. se Jesus of Suburbia rock-ooppera on varsinki tosi mahtava.


    • Laydee-J

      Pehmopunkia.. Ja sinäkö odotit samanlaista secunda kamaa kuin tuo Boulevard on? Muu kama uudella levyllä, lukuunottamatta muutamaa biisiä, on aikalailla samantapaista kuin se ns. vanha GD. Punkrockia. BOBD johtaa pahasti harhaan, se kun on sellasta MTV:n mässäily-musiikkia. Mikäli yhtään vanhemmasta GD:stä diggailee ni suosittelen uuttakin levyä.

    • Jepari

      Sekin riippuu niin siitä, mihin kappaleessa kiinnittää eniten huomiota. Muhun ainakin iskee Green Dayn sanotukset.. tai jos otetaan esimerkki Blud. of Broken Dreams, jonka kaikki on varmasti kuullut, niin sen sanotukset ainakin koskee muhn tosi henkilökohtasesti. Sitten toinenbiisi, Holiday, jonka myöskin alkaa suurin piirtein kaikki olla kuullut, siinä on myös tosi hyvät sanat, vaikkakaan ei ihan niin mua henkilökohtasesti koskettavat, kun en ole sodan jaloissa elänyt..

      Oletanpa, että tarkotat siis American Idiotia, kun et sanonut, mistä levystä on kyse.

      Ja mä tykkään itse henkilökohtasesti Billie Joen äänestä. Ja GD:t osaa soittaa. Paskempiakin bändejä on tavattu, vaikkei Tré välttämättä ole niin monipuolinen rumpali kun vaikka Blink-182:n Travis.. Ja siitä Billie Joen laulusta, niin kuuntele joku vanhempi biisi, niin ainakin paljon paremmin pysyy nuotissa nykyään, ja kun vertaa muutenkin uudempia biisejä vanhempiin, niin okei, periaatteessa ääni on pysynyt samana, mutta eri biisien väliset sävyerot on kasvanut. Ja ne ihkaekat biisit on tyyliin kolme sointua BANG BANG BANG ja silleen. Ja kuuntelepa vaikka vanoista kunnon klassikkolegendabiiseistä Basket Case. Siinä Billie Joen ääni hakee nuottia paikoittain aika kaukaakin.

      Mitä tässä selittämään. American Idiot on hyvä levy, mutta vanhemmat vaan valtaa alaa, kun niissä on niitä legendaarisia biisejä.. Vaikkei American Idiot kyllä GD:n paras levy olekaan, mutta hyvä se on.

    • Tulzu

      Kyseessä siis oli American Idiot-levy (?). Mun omasta mielestä se levy on mun levykokoelmien paras (tai yks parhaist). Vaik kaikil on oma mielipide asioist. En vaan ymmärrä mitä sä sitä täällä tilität.. Ihmiset ostaa levyn jos haluu ja sä et voi tietää mikä on toisten mielipide siit levyst. Et siinä sulle..

    • Mie

      En ala väitteleen.Kaikki tykkää sellasesta musiikista ku tykkäät.:)

    • M'K

      oon oikeesti tosi pahoil mut en voi ruveta valehteleen!! Green Dayn levy kannattaa todellaki ostaa! sen kaikki kappaleet on siinä hyviä!!

      • diastole

        Kyllä, jepari puhuu asiaa, ei voi muuta sanoa :)


    • AntoinettePapillon

      Siis ei oo totta. Muka surkee levy??? ja paskat.
      Miten joku voi sanoo lähivuosien PARASTA kauppoihin ilmestynyttä levyä huonoks??? en tajuu,enenen....no okei.mielipiteitä saa ja pitääkin olla,ja tää oli mun mielipide.jos jotain ees kiinnosti....:I

    • amerikan idiootti

      American idiot on paras levy mitä mulla on ikinä ollu! eikä se oo mitään pehmopunkkia...

    • M<

      Siis mitä?
      Mitä sä tuut tänne tilittää?
      Mun mielest se on kyl paras levy mitä oon kuullu aikohin!(siis puhutaan American Idiot levystä?)
      noh... kuunteleppa vanhempaa kappaletta: Basket Case siinä on sitä jotain todella hyvää!
      Ja sitäpaitsi Blub. of Broken Dream:ssista saa ihan väärän kuvan! se ei oo yhtää niitten tyylistä mutta kuitenki ihan hyvä kappale...
      Niin ja kun puhuin et "paras levy aikoihi" niin en tarkottanu et niitte paras levy....vaan paras levy aikoihin mitä oon kuullu kaikista cd.stä..
      Eli: American Idio -levyl on kaikki kappaleet hyviä! (hieman huonompi on Are We Thw Waiting..)
      Niin ja... jos et tykkää nii elä sitte valheessa!

    • Suutuksissaan

      Siis, GD RULES! Ellet tienny.. ja levyt on parhaita koko universumissa. Siis, jotkut tykkää jotkut ei, anna meijän tykätä. Ei sun tarvi tykätä. Eli, mene muualle jos pitää hyvää punk pändiä siin haukkua prkle.

      • insomniac

        Blvd. of broken dreams ei muuten ollut ensimmäinen sinkku joka julkaistiin AI:lta. Ensimmäinen oli American Idiot. Sitä ei vain soitettu Suomen radioissa. MTV:llä se video kyllä soi monta kertaa päivässä. Jokaisella levyllä on erilaisia biisejä, siksi julkaistaan erilaisia sinkkuja. Eikä niiden tehtävänä ole minun mielestäni ole edustaa levyä tyylin puolesta.

        Ja ihan tiedoksi; GD ei ole punkkia. Verratkaa Green Dayta vaikka Sex Pistolsiin joka on oikeaa punkkia.


      • d>p

        ...sananvapaudesta? olen samaa mieltä kun kirjottaja, eikä teidän kannata siitä välittää kun ei se teihin vaikuta! saahan täällä kai mielipiteensä ilmaista kunhan selittää gdstä.


      • risupää
        d>p kirjoitti:

        ...sananvapaudesta? olen samaa mieltä kun kirjottaja, eikä teidän kannata siitä välittää kun ei se teihin vaikuta! saahan täällä kai mielipiteensä ilmaista kunhan selittää gdstä.

        mielpiteitä saa olla toisesta ääripäästä toiseen....antaa niitten jotka ei GD:stä niin tykkää myös ilmaista mielipiteensä...ei niistä voi kiistellä. Siitähän sitä keskustelua syntyy.! ;)


      • gdfan
        insomniac kirjoitti:

        Blvd. of broken dreams ei muuten ollut ensimmäinen sinkku joka julkaistiin AI:lta. Ensimmäinen oli American Idiot. Sitä ei vain soitettu Suomen radioissa. MTV:llä se video kyllä soi monta kertaa päivässä. Jokaisella levyllä on erilaisia biisejä, siksi julkaistaan erilaisia sinkkuja. Eikä niiden tehtävänä ole minun mielestäni ole edustaa levyä tyylin puolesta.

        Ja ihan tiedoksi; GD ei ole punkkia. Verratkaa Green Dayta vaikka Sex Pistolsiin joka on oikeaa punkkia.

        Kyl American Idiot biisii ollaan soitettu suomen radiost pari kertaa... Sillo ku en ees tienny koko bändistä (olin tuolloin siis ERITTÄIN tyhmä).

        Mun mielest ne kaikki levyt on hyvii.

        No, mä en ainakaa voi verrata GD:tä SP:hen ku en oo kuullu Sex Pistolssii... No kyl GD:n pitäis punkkii olla jos kaikis haastiksis mainitaan et se on punkbändi ni kai se on.


    • Punk-Rock

      osta green dayn kaikki muut cd ne on tosi hyviä!
      ja niin on kyllä tämäki! :P :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4176
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2179
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1684
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1380
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1258
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1174
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe