Julkinen anteeksipyyntö

TosirealistiKokkolan

Pirkka-Pekka Petetelius pyytää julkisesti anteeksi saamelaisilta tekemiään loukkaavia sketsejä. Olen itsekkin hiukan yli 160 cm pitkä ja alkoholiin menevä mieshenkilö. Tunnen suurta myötätuntoa lappalaisia kohtaan ja olen esittänyt Helsingin yliopiston almanakan tekijöille virallista liputuspäivää näille loukatuille alkuperäiskansojen edustajille.

24

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      PPP = Pillu Pullo ja Pätemisentarve. TOSIrealisti on raitis, komea, urheilullisen salskea ja pitkä uros. Hän on esittänyt Saamelaisille liputuspäivää jo yli 10 vuotta sitten, heidän kansallispäivän kunniaksi 6.2. On vain muodollisuus onko se yleinen vai virallinen. Lippu nostettakoon salkoon joka tapauksessa...
      Samalla "hengenvedolla" ruotsalaisuuden päivä on lakkautettava välittömästi, saati sen liputtaminen, hah hah haaa!!!...
      JK Tiedoksi Helsingin Yliopiston almanakkatoimisto ja Suomen Senaatti...

      • Anonyymi

        Koetas olla puuttumatta edes yhteen uuteen aloitteeseen, sinä mitäänsanomaton mätäpaise. Tämä sivustohan on tarkoitettu viisaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetas olla puuttumatta edes yhteen uuteen aloitteeseen, sinä mitäänsanomaton mätäpaise. Tämä sivustohan on tarkoitettu viisaille.

        Kiitos kulta, hah hah haaa!!!...


    • Anonyymi

      Ei heru sääliä taikka myötätuntoa edelleenkään kinssille. Kokkolassa on tuhansia muitakin eläkeläisiä.

    • Anonyymi

      Petelius oli aidompi lappalainen kuin lappalaiset itse.
      Poliitikon pitää muuntautua joka suuntaan ja pestä itsensä vaikka inarin-järvessä.

    • Kyllä meni maku lopullisesti koko Peteliukseen. Ensin on Vihreä ja sitten "peruu" kaikki mukavat sketsijutut.

      Mihin hittoon tää maailma on oikeasti menossa??

      • Anonyymi

        Maailma menee kohta kaaosta siitä kerrotaan raamatussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma menee kohta kaaosta siitä kerrotaan raamatussa.

        Mikä saatanan raamattu. Heittäkää jo te perrkeleet tuo satukirja hevon vittuun. Maailma olisi ihana ja vapaa paratiisi, jos tuota perkeleellistä raamattua, ja siitä seuraavia hullu-uskonlakoja ei olisi olemassa...
        Alkakaa hyvät ihmiset elää viimeistään nyt kun on elämisen aika. Ettekö te saatanan hölmöt usko, että joku "tuonpuoleinen taivas" olisi muka olemassa. Älkää unta nähkö. Olette pelkästään maan matosten, raatokuoriaisten ja "imukärsätoukkien" ihanaa herkkuruokaa, ellei raatoanne polteta. Raatokuoriaiset ja kastemadot inhoavat tuhkaa, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä saatanan raamattu. Heittäkää jo te perrkeleet tuo satukirja hevon vittuun. Maailma olisi ihana ja vapaa paratiisi, jos tuota perkeleellistä raamattua, ja siitä seuraavia hullu-uskonlakoja ei olisi olemassa...
        Alkakaa hyvät ihmiset elää viimeistään nyt kun on elämisen aika. Ettekö te saatanan hölmöt usko, että joku "tuonpuoleinen taivas" olisi muka olemassa. Älkää unta nähkö. Olette pelkästään maan matosten, raatokuoriaisten ja "imukärsätoukkien" ihanaa herkkuruokaa, ellei raatoanne polteta. Raatokuoriaiset ja kastemadot inhoavat tuhkaa, hah hah haaa!!!...

        Eläs ny ressu..Eihän se ruumis sinne taivaaseen mee, vaan sielu sinne lentelee..etkös sää tuota tiiä??


      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Miksi ihmeessä mennä horisemaan pyytämällä anteeksi, kun on saanut hauskaa viihdettä aikaan meille katsottavaksi. Ja kaikki katsojat ymmärtävät että ei se nyt noin ole lappalaiset todellisuudessa. Äänet varmaan moni peruisi jotka olivat PPP äänestäneet, tuollaisella hauskalla viihteellä hän oli itsensä tunnetuksi tehnyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä! Miksi ihmeessä mennä horisemaan pyytämällä anteeksi, kun on saanut hauskaa viihdettä aikaan meille katsottavaksi. Ja kaikki katsojat ymmärtävät että ei se nyt noin ole lappalaiset todellisuudessa. Äänet varmaan moni peruisi jotka olivat PPP äänestäneet, tuollaisella hauskalla viihteellä hän oli itsensä tunnetuksi tehnyt.

        Heikki Kinnuselta oli hyvä mielipide iltapäivälehdessä.

        Minusta nuo sketsit ei todellakaan yhtään pilkanneet ketään.
        Tulisipa nykyäänkin samantyyppisiä huumoriohjelmia.


    • Anonyymi

      Mustalaisten on pyydettävä suomalaisilta anteeksi yli 500 vuotta jatkunutta rötöstelyä.

    • Anonyymi

      Jesajan kirjassa sanonotaan. Pidettäköön uimahallit auki iltaisin ja aamuisin naisille sekä lapsille ettei himous hallitse eikä ylenkatso kukaan toisen omaa.

      • Anonyymi

        Että peräti Jesaja on sanonut, että uimahallit ovat auki...jne


    • Anonyymi

      Vatkataanko Thai hieronnoissa oikeesti kalua ? Mitä maksaa jos näi on.

      • Anonyymi

        Kyllä vain jumalan nimeen halleluujaa, kiitos kiitos kiitos halleluuujaaaa oih nyt tulee halleluuujaaaaa halleluujaaaaaaa oih....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vain jumalan nimeen halleluujaa, kiitos kiitos kiitos halleluuujaaaa oih nyt tulee halleluuujaaaaa halleluujaaaaaaa oih....

        Ei hitto..nyt repes ihan totaalisesti :)))))


    • Anonyymi

      Job kijoittaa. Säästäkää, säästäkää sillä seuraavassa elämässä voitte tarvita itse tai antaa almuja niitä tarvitseville sillä kuponki tarjouksia ei ole joka viikko edes Sodomassa.

    • Anonyymi

      Hah. itse en ole thai hieronnoissa käynyt mutta eräs tuttavani kertoi sadalla eurolla saavan aivan ihanan hieronnan joka päättyy talouspaperin käyttöön, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Talouspaperi rulla ressulla on mukana uimahallillakin. Mitähän se siellä sillä tekee? Hirvittää ajatellakkin siellähän on pukuhuoneissa lapsiakin.

      • Anonyymi

        Juu ja talo tarjoaa ilmaiset pefletit, vessapaperit ja pesuaineet. Mitähän ne aiakkaat niillä tekee. Ihan hirvittää ajatuskin ko meilläkin on uimassa käyviä lapsia.


    • Anonyymi

      Tää maailma on sairas. Kaikesta vedetään herne nekkuun ja kaikki on viha puhetta tai rasismia nykyään. Missä ihmiset on huumori??

      Kyllä...huumori voi olla ronskiakin. Kyllä on pikkusielusta porukkaa. No vihervasemmistolta tätä voi odottaakin,en ole yllättynyt. Sentäs Aake Kalliala seisoo selkä suorana sketsien takana kuin mies jonka PPP:n kuuluisi. Meni se vähäinenkin maku miehen touhuista.

      Laitetaan netti alas,tv ohjelmat lopetetaan kokonaan ja radiot kiinni kun niistä voi tulla vihapuhetta ja joku pian pahoittaa mielensä. Siinä me sitten olemme ihmeissämme taas. Ja valtakunnan syyttäjä pimpottelee ovikelloa sitten.

      Pysähtyykö noi suvakki vihervassarit koskaan miettimään kuinka idioottimaista toi niiden touhu ylipäätänsä on nykymaailmassa???

    • Anonyymi

      Kirjoitin aiheesta omalla nimelläni Kokkola-lehteen ja se julkaistiin. Nyt olen tunnetuimpia kokkolalaisia vaikka en saanut linnankutsua tai ylennystä itsenäisyyspäivänä, hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        Mitä, eikös sinut ylennetty Presidentinlinnassa itte Kekkosen edessä ja oot ollu linnassa kunniavartiossa ja tanssittanu missejäki. Kokkolassa sinut kyllä tunnetaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe