Pimeällä koheltaminen

Anonyymi

Auto oli ajaa päälle Maanantaina pyörätien jatkeella klo 17. Oli pimeää(katuvalot oli) ja huonot olosuhteet. Minulla oli pyörässä valot. Auto kääntyi tilanteessa joten pyörällä ajaenkin oli etuajo-oikeus. Silmälasini rupsi huurtumaan ja huomio oli vasemmalle josta tuljoita minun piti tilanteessa väistää. Muut oli kääntyviä. Vasemmalta ei tullut ketään , mutta oli paljon autoja muualla. Autoilijoiden ei pitäisi koheltaa kun on huonot olosuhteet.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajan pyörätietä suoraan tasaisella nopeudella. Ohitseni menee auto, jonka kuljettaja aikoo kääntyä seuraavassa risteyksessä pyörätien yli.

      Jostain syystä autoilijalle tulee yhä uudelleen yllätyksenä se, että risteyksessä jatkan edelleen suoraan samalla tasaisella nopeudella.

      Ei voi ymmärtää, voi vain yrittää varoa ja pysyä hengissä.

    • Anonyymi

      Ei pitäisi ei, mutta kun niitä koheltajia ja asennevammaisia jotka eivät piittaa muiden turvallisuudesta, valitettavasti löytyy.

    • Anonyymi

      Aina täytyy meidän pyöräilijöiden muistaa se, että me kärsimme eniten jos auto meitä kolhii. Älkäämme pitäkö kiinni oikeudestamme ellemme tiedä autoilijan pitävän kiinni velvollisuudestaan.
      Käytämme tietysti pimeällä ja hämärässä valoja eteen valkeaa ja taakse punaista, emme himmeää tuikkua vaan reilusti valaisevaa. Suuntaamme valon niin ettemme häikäise vastaan ajavaa pyöräilijää, jota valitettavasti kaikki eivät tee.

      • Anonyymi

        Juu-u, näin on ja autoilijoiden pitää muistaa, että päälle ajoa ei ole sallittu.


    • Anonyymi

      Aloittajana sinun olisi hyvä muistaa, että pyöräilijällä ei ole etuajo-oikeutta vaan autoilijalla on väistämisvelvollisuus, mikäli ymmärrät niiden eron.

    • Anonyymi

      Polkupyöräilijoiden taytyy muistaa ettei alleajo ole toivottavaa.

    • Anonyymi

      Odottavat risteyksessä vaikken ole menossa sinne, pysähtelevät suojatielle, vaikka ajan tien suuntaisesti rinnan pyörätiellä, kyllä välillä tuntuu ettei aivoja ole ollenkaan joillain autoilijoilla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      65
      1458
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1299
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1142
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      117
      1092
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      26
      891
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      775
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      51
      664
    8. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      614
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      88
      608
    10. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      607
    Aihe