Nightwish 100 parhaan joukossa

Anonyymi

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Komea sijoitus vahvassa seurassa.

    • Anonyymi

      Täytyy postata Lontoon ja Nykin pörsseihin.

    • Anonyymi

      Toivottavasti yllättävä arvostus ei nouse hattuun ja jalat pysyvät lattiassa.:)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Todella "asiantuntevia" toimittajia jos joku PIMPPI yhtye on ykkösenä.

      Onhan nyt "Päiväkodin pihalla" parempi biisi kuin The greatest show on earth.

      Voi hyvää päivää...

      Brouhahahahahahhahahahahaaa!

    • Anonyymi

      Tuo listaus on aika ällö, kun taitaa sopia korkeintaan 10 siedettävää teosta. Joten Naitwisss mahtuu tai siis voittaa kahden albumin voimin.

      Merkittävämpi listaus onkin sitten jo Soundin Loudwire listaus jossa Nightwish komeilee upeasti Wish I Had an Angel Videon kera. Kerrassaan upeata, näin ne maailmalla noterataan, mmmm.

      • Anonyymi

        Jos Tarja-ajan jälkeinen Nightwishikin noteerattaisiin jossain. Luulisi, että Floor jo viimein kantaisi yhtyettä eteenpäin, mutta ei. Uusia biisejä odotellessa.


    • Anonyymi

      Hah, kävin läpi tuota toimittaja poruhkaa joka on tuon listan tehnyt. Suurimmaaksi osaksi jotain ihme hipstereita joille PMMP ja Maustetytöt on kova juttu. Sitten on taas toimittajia metallipuolelta jotka digga deathmetallia tai jotain muuta ihme rääkymistä. Ylivoimaisesti suurin osa pyörii omassa pienessä kuplassaan jonne Nightwish on liian monipuolista ja vaativaa matskua. Ei tuolla poruhkalla ole mitään potentiaalia tehdä yhtään mitään listoja yhtään mistään, hyvä jos pystyvät tekemään ostoslistaa maitokauppareissulle.

      • Anonyymi

        Niinpä. Suomalaisten musiikkitoimittjien taso ei päätä huimaa.

        Häviävät ammattitaidottomuudessa jopa Rolling Stonen vastaaville


    • Anonyymi

      Koko albumin kokonaisuudesta kyse. Eihän edes Tarjan Nightwishiä jaksanut kuunnella koko levyä kokonaan. Aina joku paska biisi seassa; dead child's poem, tai se kappale, jossa fake-intiaani jollottaa... :D CMX ja Amorphis ainakin ihan ansaitusti edellä.

      • Anonyymi

        joo en kanssa kuuntelis mitään Nightwissyä, jos jaksaa yleensäkään kuunnella tuollaista masennusmusaa kuin CMX. Tuntuu jotenkin monipersoonallishäiriöiseltä touhulta tuollainen sekoitus. Pysyttelet vaan ihanteissasi ihan suosiolla ja sitten hiljakseen alat vieroittaa itsesi feikki-inkkari musan juurille kun otat haasteen vastaan. Ei se niin vaikeata ole. Aluksi tuntuu vaan silleen :)


    • Anonyymi

      Äänestyksen Valitse oma suosikkisi ehdotuksista olen kuullut vain Nightwishin ja Von Hertzen Brothersin kiekot. Kuulemistani mielikkini on Endless Forms Most Beautiful. Autuaasti pihalla olen Suomen musiikkielämästä, kun en tunnista edes suurinta osaa esittäjistä.:)

      • Anonyymi

        No kuule et menetä juurikaan mitään. Siksikin helppo äänestää kun sopivasti on kolme NW-teosta ja niistäkin voi valita mieleisensä.
        Myönnän pitäväni Battle Beastistä ja Hertzenistä joo, mutta ei ne olekkaan mieleisimpiä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe