Onko minkälaisia kokemuksia Q katsastuksesta Joensuussa viimeaikoina ?
Q Katsastus Joensuu
22
127
Vastaukset
- Anonyymi
hyvin kuu ukot katasti nissanin. sanovat jotta hyvä on nissanissa vakonopeusturistin ja sumutusvalot. kehuvat nissanii. sanovat jotta tuolla on hyvä ohitella pylpyröissä ja rinnakkain ajella. ja löivät leiman paperiin. suuttukohan vihanen setä kun kirjutin pitseen ennen ja sanaa?
- Anonyymi
Onkohan Myllytie 3 Utrassa miten mukava paikka asua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan Myllytie 3 Utrassa miten mukava paikka asua?
On mukava. Jos sulla on Nissani kun siellä pitää ajaa vakionopeudenturistin koko ajan pohjassa. Muuten Utran kovikset tulee ja sumuttaa. Siinä voi tulla sitten kakitus.
- Anonyymi
Kävin kyseisessä katsastuspaikassa vuosia sitten, mutta kun uusittivat terveitä osia autostani käyntini loppui siihen.
- Anonyymi
Minulle siellä sanovat että vakionopeustäristin on epävireessä. Nin minua harmitti, että kävin sitten kakilla pylpyrässä ja menin kovalla vauhilla Boldaanian näkötornille ja kerroin tämän kaiken perhoselle. Onneksi perhonen muistutti, niin kävin laittamassa hätäsumutusvilkut päälle.
- Anonyymi
Mitä saissia täällä kirjoitellaan.Jos ette osaa huoltaa autojanne kuntoon ennen katsastusta niin menkää jalan..Nykyihmiset on niin ketkuja, kun yritetään omatkin ongelmat sysätä muiden niskaan.Siellä se peilissä katsoo syyllinen.Ottakaa vastuu itsestänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä saissia täällä kirjoitellaan.Jos ette osaa huoltaa autojanne kuntoon ennen katsastusta niin menkää jalan..Nykyihmiset on niin ketkuja, kun yritetään omatkin ongelmat sysätä muiden niskaan.Siellä se peilissä katsoo syyllinen.Ottakaa vastuu itsestänne.
tai ostakaa nissani ja menkää ylpyröihin ohittelemaan ja rinnakkain ajlemaan. sumutusvalot kannattaa olla päällä kun ylpyrässä ohittelee
- Anonyymi
Laittakaa katsastuksen uusintanäyttö ilmaiseksi, kuten eräällä paikkakunnalla, niin ei tarvitse syitä keksiä ja töitä riittää.
- Anonyymi
Jarruletkut olivat pyrkineet ei mennyt läpi.sanoin katsastus miehelle että päässäsi on aivot on pykineet.vaihdoin asemaa piti vaihtaa letkut myös toisella asemalla.outoa että juoksutetaan jarrut toimivat hyvin.
- Anonyymi
Katsastan aina Q katsastuksessa.
Syy on se että, se mursi kartellihinnoittelun ja toimii yhtä hyvin kuin
mikä muu tahansa katsastuspaikka.
Alussa minulle väitettiin että siellä tehdään eniten hylkäyksiä, johon
totesin että toki hylkäyksetkin tapahtuvat siellä missä kaikkia autot katsas-
tetaan, koska muilla asemilla ei ollut enää asiakkaita.
Vain pakon edessä ovat muut joutuneet alentamaan hinnoitteluaan.- Anonyymi
On kai terapiaa, että potilaiden annetaan
järkilataamossa kirjoitella tänne nissanlässyjään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kai terapiaa, että potilaiden annetaan
järkilataamossa kirjoitella tänne nissanlässyjään.Elä oo moinaankaan. Nissanista tätä kirjottelen kun pistin tuohon pylpyrään parkkiin ja laitoin hätävilkut päälle. 27:n lapsen yksinhuoltajatytsy on mulla nimittäin kyydissä van sitä rupesi kakattamaan niin se meni tuohonmpylpyrän keskelle kakille. Minä jäin outtamaan Nissaniin ja turvasyistä pidän hätävilkut päällä. Tästä kakituksesta kun selvitään niin lähetään samoin tein vakionopeustursutin päällä kohti Bogolian näkötornia. Siellä on kärpäsentoukkia ja mnenään niitä sinne kahtommaan.
- Anonyymi
Pitäisi kieltää suljetulle osastolle tietokoneiden jakelu, vaikuttaa siltä, kun näitä tekstejä lukee. Tennispallo voisi olla hyvä millä voisi aloittaa, etteivät loukkaa itseään.
- Anonyymi
Nissanissa on onneksi ajotietokone niin siltä voipi naputella vaikka näitä kirjotuksia. Pitää vain kirjottamisen ajaksi panna vakionopeusturautin poisa päältä. Van voipi sillon kirjotella kun on tuo Kimmelistä löytyny 54n lapsen yksinhuoltaja tytsy kakila tuossa pylpyrässä niin nyt ei vakionopeustäristintä ees tarvihe. Isot kakit tytsy tekee niin hyvin kerkiää kirjotella tässä. Mutta on hätävilkut päällä tietysti on. Tästä lähetään sitten Bogoottien näköhormiin kahtomaan kärpäsiä.
- Anonyymi
Tänään näin erään Nissanin ajavan ihan sääntöjen mukaan liikenneympyrässä. Ei ollut sumuvalot päällä ja tuskin oli vakionopeudensäädinkään. Myöskään kakilla ei käynyt siinä ympyrässä.
Olikohan auto varastettu?- Anonyymi
oisit polliisit soittanu. ei ollu oiva ajossa se nissani. sillon pittää eppäillä heti jos ei nissani ylpyrässä ohittele ja sumutusvalot ou päällä. mutta kakkii ei sua ylpyröihin. rinnakkain ylpyrässä ajaissa saattaa männä nissanin pyörät kakkaan. ei ou mukavoo se sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oisit polliisit soittanu. ei ollu oiva ajossa se nissani. sillon pittää eppäillä heti jos ei nissani ylpyrässä ohittele ja sumutusvalot ou päällä. mutta kakkii ei sua ylpyröihin. rinnakkain ylpyrässä ajaissa saattaa männä nissanin pyörät kakkaan. ei ou mukavoo se sitten
Nooh...itse asiassa KAIKKI näkemäni Nissanit ajavat samalla tavalla. Olisitko itse jonkinlainen... "poikkeus"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nooh...itse asiassa KAIKKI näkemäni Nissanit ajavat samalla tavalla. Olisitko itse jonkinlainen... "poikkeus"?
sinä out jonniillainen revisionisti. et ymmärrä nissanismismin kuluma kivilöitä ja peri uatteita. minä oun kuule aito nissanisti. jopahan perustaja jäsen. on yks ainoo tapa ajjaa oikein nissanilla. se on ohitella liikenne ylpyröissä sumutusvalot piällä. käyttäin tietysti vakonopeuspiristintä. kaikki muu on harha uskosuutta. ja kerettiläisyyttä
- Anonyymi
Järkilataamolla on paikka kaikille niille jotka antavat kusettaa itseään
kartellihinnoittelulle jota ei tarvitse Joensuusta kaukaakaan hakea.
Q-katsastus mursi tämän hinnoittelun ja ansaitsee asiakkuuteni.
Toivon mukaan ei minun tarvitse tuonnimmaisessakaan riisikupilla
kuljeskella.- Anonyymi
Tuo "riisikuppi" on nyt vain sellainen lallal-laa-juttu, jolla köyhä, halvimman etsiskelijä ei-riisikupilla tännimmäisessäkään kurvaileva saa hiukan edes valoa kurjaan elämäänsä.
Riisikuppeja on ollut ja tulee olemaankin vielä sinun hivuttauduttua sinne tuonnemmaksi. Ovat hyviä autoja, oli sinun ja baariseurasi sitten mitä mieltä hyvänsä.
Nim. Ei-riisikupilla ajava - Anonyymi
Niin juu, joensuussahan on tutkitusti suomen halvimmat katsastukset. Tulevat kuulemma pitkienkin matkojen takaa joensuuhun katsastamaan autojaan...
- Anonyymi
Jäi mainitsematta syvä osanottoni punaista mattoa heiluttavalle kilpailevan
entisen kartellin johtajalle.
Kyrsisihän se itse ketäkin tämän kartellin kuperkeikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244636- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483095- 542667
- 512599
- 2052597
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522328
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081529