Tässä exukm bitop ja kiima miestenväliseen jatkuva. Aina tekee mieli ja seisoo jatkuvasti. Naisen kanssa oli ongelmia seksissä (erosta yli10v) miesten kanssa seisoo ja kestää hyvin. Naiset jääneet kokonaan pois seksistä aikoja sitten. Miesten välinen on mukava mutkatonta antoisaa seksiä. Siitä tulee miehekäs olo testosteroni kohoaa ja virkistyy muutenkin. Ois kiva kuulla muilta kokemuksia kommentteja varsinkin vanhemmilta miehiltä ja eronneilta. Myös kiinnostus ja tapaamispaikat täälläpäin tervetulleita! M182/80/18/5
60exukm k-häme
23
146
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla myös sama juttu, miehen kanssa seisoo paremmin eikä tarvitse jännittää, ehkä jutun idea juuri onkin tuo kun ei tarvitse jännittää kestääkö erektio.
- Anonyymi
Moi. Haluutko nussia mua suuhun. jkl lähellä. Auto on. 60v ex ukm
- Anonyymi
Mulle kelpaisi vanhempi top mies! Tuollainen 20v ikäero vain piristäisi toimintaa. Ja kun olet vielä varsin miehekkäin mitoin oleva niin aina parempi. Pusseja tarvis tyhjennellä aina välillä. Se todellakin vaikuttaa arkiseen jaksamiseen isosti. Mutta ennenkaikkea jos kaverina luotettava rehti tuttu. Tampere vaan aika kaukana sieltä
- Anonyymi
Kun löytyiskin tommonen iso topkaveri
- Anonyymi
olipa ihana kommentti täällä vanhempi mies odottaa että saisin kullisi suuhun ja perääni alasti nauttisin kuin sinä myös tulethan luokseni tyydyttämään minua mies riihimäeltä odotan
- Anonyymi
tahtoisin kokeilla suonikasta kaluasi. missä voisi tavata? olen 50 ja ukm
- Anonyymi
tule minun kotiini nauttimaan alasti miesten kesken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule minun kotiini nauttimaan alasti miesten kesken
Missä oot? Sopiiko päivällä?
Missä on tuo k-häme? Kiinnostunut 41v
- Anonyymi
Minulla sama juttu, olen. 60v kiinostus naisiin vähentynyt, miesten kanssa nautin ja kovetun hyvin, olen Btm .
- Anonyymi
sinä 60 v tulisitko minulle kylään täällä mies odottaa sinua riihimäellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluutko
panna 13v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin voisin käydä kylässä 66v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin voisin käydä kylässä 66v
sinä 66 v mies odottaa sinua kylään tule nauttimaan kanssani nuolen kyllä kullisi toimintakuntoon odotan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinä 66 v mies odottaa sinua kylään tule nauttimaan kanssani nuolen kyllä kullisi toimintakuntoon odotan
Mull vähän pienehkö, haittaako
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mull vähän pienehkö, haittaako
ei haittaa kyllä pienpikin saadaan seisomaan panisitko minua peräreikään odotan kulli pystyssä sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei haittaa kyllä pienpikin saadaan seisomaan panisitko minua peräreikään odotan kulli pystyssä sinua
66v vain käsin ja suihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
66v vain käsin ja suihin
tule sitten runkataan ja otetaan suu panot oletko tähän valmis mies riihimäeltä odotan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule sitten runkataan ja otetaan suu panot oletko tähän valmis mies riihimäeltä odotan
Missä voistais olla 66v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä voistais olla 66v
minun kotona asun yksin saisimme olla rauhassa alasti nuolla vaikka useamman kerran
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minun kotona asun yksin saisimme olla rauhassa alasti nuolla vaikka useamman kerran
missä oot? voisin tulla perjantaina käymään. oon 50v ukm ja hml
- Anonyymi
Saispa kalua suuhun. Kiimaselta ukm. Mä 60v ex ukm. Jyväskylän läheltä.
- Anonyymi
Löytyisipä Tampereeltakin tuollainen top-seniori 66v miehelle...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969