60exukm k-häme

Anonyymi

Tässä exukm bitop ja kiima miestenväliseen jatkuva. Aina tekee mieli ja seisoo jatkuvasti. Naisen kanssa oli ongelmia seksissä (erosta yli10v) miesten kanssa seisoo ja kestää hyvin. Naiset jääneet kokonaan pois seksistä aikoja sitten. Miesten välinen on mukava mutkatonta antoisaa seksiä. Siitä tulee miehekäs olo testosteroni kohoaa ja virkistyy muutenkin. Ois kiva kuulla muilta kokemuksia kommentteja varsinkin vanhemmilta miehiltä ja eronneilta. Myös kiinnostus ja tapaamispaikat täälläpäin tervetulleita! M182/80/18/5

23

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla myös sama juttu, miehen kanssa seisoo paremmin eikä tarvitse jännittää, ehkä jutun idea juuri onkin tuo kun ei tarvitse jännittää kestääkö erektio.

    • Anonyymi

      Moi. Haluutko nussia mua suuhun. jkl lähellä. Auto on. 60v ex ukm

    • Anonyymi

      Mulle kelpaisi vanhempi top mies! Tuollainen 20v ikäero vain piristäisi toimintaa. Ja kun olet vielä varsin miehekkäin mitoin oleva niin aina parempi. Pusseja tarvis tyhjennellä aina välillä. Se todellakin vaikuttaa arkiseen jaksamiseen isosti. Mutta ennenkaikkea jos kaverina luotettava rehti tuttu. Tampere vaan aika kaukana sieltä

    • Anonyymi

      Kun löytyiskin tommonen iso topkaveri

    • Anonyymi

      olipa ihana kommentti täällä vanhempi mies odottaa että saisin kullisi suuhun ja perääni alasti nauttisin kuin sinä myös tulethan luokseni tyydyttämään minua mies riihimäeltä odotan

    • Anonyymi

      tahtoisin kokeilla suonikasta kaluasi. missä voisi tavata? olen 50 ja ukm

      • Anonyymi

        tule minun kotiini nauttimaan alasti miesten kesken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule minun kotiini nauttimaan alasti miesten kesken

        Missä oot? Sopiiko päivällä?


    • Missä on tuo k-häme? Kiinnostunut 41v

    • Anonyymi

      Minulla sama juttu, olen. 60v kiinostus naisiin vähentynyt, miesten kanssa nautin ja kovetun hyvin, olen Btm .

      • Anonyymi

        sinä 60 v tulisitko minulle kylään täällä mies odottaa sinua riihimäellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinä 60 v tulisitko minulle kylään täällä mies odottaa sinua riihimäellä

        Haluutko
        panna 13v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinä 60 v tulisitko minulle kylään täällä mies odottaa sinua riihimäellä

        Mäkin voisin käydä kylässä 66v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin voisin käydä kylässä 66v

        sinä 66 v mies odottaa sinua kylään tule nauttimaan kanssani nuolen kyllä kullisi toimintakuntoon odotan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinä 66 v mies odottaa sinua kylään tule nauttimaan kanssani nuolen kyllä kullisi toimintakuntoon odotan

        Mull vähän pienehkö, haittaako


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mull vähän pienehkö, haittaako

        ei haittaa kyllä pienpikin saadaan seisomaan panisitko minua peräreikään odotan kulli pystyssä sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei haittaa kyllä pienpikin saadaan seisomaan panisitko minua peräreikään odotan kulli pystyssä sinua

        66v vain käsin ja suihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        66v vain käsin ja suihin

        tule sitten runkataan ja otetaan suu panot oletko tähän valmis mies riihimäeltä odotan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule sitten runkataan ja otetaan suu panot oletko tähän valmis mies riihimäeltä odotan

        Missä voistais olla 66v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä voistais olla 66v

        minun kotona asun yksin saisimme olla rauhassa alasti nuolla vaikka useamman kerran


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minun kotona asun yksin saisimme olla rauhassa alasti nuolla vaikka useamman kerran

        missä oot? voisin tulla perjantaina käymään. oon 50v ukm ja hml


    • Anonyymi

      Saispa kalua suuhun. Kiimaselta ukm. Mä 60v ex ukm. Jyväskylän läheltä.

    • Anonyymi

      Löytyisipä Tampereeltakin tuollainen top-seniori 66v miehelle...

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe