Onko täällä miestä joka haluaa naista enemmän

Anonyymi

Onko täällä sis miehiä, jotka haluavat enemmän yhdyntää kun runkkaamista? Taitaa olla stereootypiaa, että runkkaaminen tuntuu paremmalta kuin seksi naisen kanssa? Olisi mukava löytää mies, joka nauttii enemmän yhdynnästä kuin omasta kädestä... Minä naisena en saa tyydytystä omasta kädestä, mies osaa tyydyttää minut paremmin.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan meitä.....toki naisen voi tyydyttää vielä paremmin muuten kuin munalla...jos kiinnostaa hyvät orgasmit ja ajatus luistaa yhdessä,niin kirjoittele.

    • Sinähän luet kuin kirjasta minun ajatuksia-sillä olen samaa mieltä.kyllä se luonnon pillu on parasta !!!!!

    • Anonyymi

      Pitäisiköhän minun vaihtaa miestä kun ei kerran pillu innosta :/ Kyllä hän tyydyttää minut sormin mutta en kuulemma osaa tyydyttää häntä, pillukin on niin löysä kuulemma että parempi vaan vetää käteen :( Suuseksikään ei kiinnosta...

      • Anonyymi

        Kumpaa suuseksi ei kiinnosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaa suuseksi ei kiinnosta?

        Minö kyllä haluaisin imeä kullia mutta miehellä lopahtaa. En kuulemma osaa tehdä sitä oikein eikä se "tunnu miltään"... Mies ei nuole koskaan minua vaikka se tuntuisi ihanalta :( olen pyytänyt mutta ei nuole. Ei kuulemma mitään estettä ole mutta en tiedä miksi hän ei halua :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minö kyllä haluaisin imeä kullia mutta miehellä lopahtaa. En kuulemma osaa tehdä sitä oikein eikä se "tunnu miltään"... Mies ei nuole koskaan minua vaikka se tuntuisi ihanalta :( olen pyytänyt mutta ei nuole. Ei kuulemma mitään estettä ole mutta en tiedä miksi hän ei halua :(

        Voisitko ajatella seuraanne bi miehen joka nuolis sun molempia reikiä ja imisi mieheltäsikin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minö kyllä haluaisin imeä kullia mutta miehellä lopahtaa. En kuulemma osaa tehdä sitä oikein eikä se "tunnu miltään"... Mies ei nuole koskaan minua vaikka se tuntuisi ihanalta :( olen pyytänyt mutta ei nuole. Ei kuulemma mitään estettä ole mutta en tiedä miksi hän ei halua :(

        Laita nyt hyvä nainen meiliä,loppuu toi sun riutuminen.tuu nuollettaa itsesi ja jne... Nimimerkki eteen ja tämän firman meili aloitetaan sieltä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ehdottomasti käteenveto parempaa kuin pillu!

    • Mikään ei ole sen ihanampaa kuin nuolla naista aina isoon orgasmiin asti siinä nautintoa, jos haluat ota yhteyttä

    • Naisen tekemä handjob tuottaa mulle ainakin parhaan mahdollisen orgasmin....siis jos osaa ja haluaa panostaa pitkittämiseen ;) Seksi yleisesti on kivaa, mutta aina välillä oma kiva on vaan omaa kivaa. Sit tietysti jos nainen ei tee mitään seksin eteen, niin runkkaamisen määrä kyllä ajan myötä kasvaa. Kuka nyt jaksaa aina samalla työmaalle, jossa pitää leimata kortti ja tehdä kaikki työt.

      • Anonyymi

        Mutta osaako se nainen? Naisena on aika epävarma olo noissa käsihommissa, ei kai siinä voi mitenkään saada aikaiseksi samaa tuntumaa kuin mies itse?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta osaako se nainen? Naisena on aika epävarma olo noissa käsihommissa, ei kai siinä voi mitenkään saada aikaiseksi samaa tuntumaa kuin mies itse?

        Huomenta! Kannattaa kokeilla ajan kanssa, otat jotain liukastetta ja käsittelet kullia kokonaisvaltaisesti. Ei siis pelkkä runkkausliikettä (ylös alas), vaan hyväilet palleja ja välilihaa. Käytä koko käsivarsia liutellen kullin päältä, sitten runkkausta hitaasti korkkiruuvi liikkeellä. Pitkiä liikkeitä, vaihtelet tahtia, lopetat ajoissa runkkaamisen ja jatkat pallien jne hyväilyä. Eli, pitkität (edgetät) orgasmin tulemista. Itselläni kiimaa lisää se, että saan hyväillä tissejä paidan alta ja leggareiden / pikkareiden läpi tunnustella pillua. Tota kun jaksat hyvän tovin, niin mies saa lopuksi sellaisen orgasmin et morjens. Ja spermaa tulee varmasti normaalia enemmän ;) Kannattaa rohkeasti kokeilla, kyllä sä näet kun mies nauttii sun käsittelystä.


    • Anonyymi

      hei.olen mies 70vkyllä pillu on kiinnosvampi kuin omallä kädellä runkkaaminen ,rakastelemme naisystävän kanssa 5-6kertaaviikossa ,tänään taas nautimme seksistä ihanaa.tykkäämme hyväillä ennen ja jälkeen rakastelun .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6123
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3705
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1445
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1438
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1355
    Aihe