Paras IM-keikka

Horn

Oma listani TOP 5:
1. World Piece Tour -83 (paras keikka ikinä kaikilla kriteereillä)
2. Seventh Tour of the Sevent tour -88 (miinuksena Brucen leveälahkeiset nahkahousut ;_))
3. Fear of the Dark -92(ensimmäinen täysi sali)
4. World Slavery Tour -84 ( Bruce pölli järkkärin koppalakin)
5. Brave New Tour -99, Ruisrock ( eka ulkokeikka-toimii ! ! !)
X-Tourin keikkaa Kultsalla en valitettasti nähnyt, kommentteja siitä!
-H-

4

581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nicko mcaivo

      Ed hunter tour oli hyvä.. give me ed,till im dead paska.

    • Eddie80

      liian pieni paikka noin "isolle" bändille. Toki ymmärrän, että Maiden ei olisi vetänyt jäähallia täyteen tuolloin, mutta tunnelmasta oli havaittavissa, ikään kuin, lievää turhautumista bändin suunnalta.
      Itse olin ihan fiiliksissä kuitenkin koska tuo oli ensimmäinen kerta kun bändin näin livenä. Joten pienen analysoinnin jälkeen oli pakko antaa mennä... \,,/

      Tuon keikan jälkeen näin Maidenin Blazen kanssa vielä Nummirockissa -96 ja Virtual XI levyn tiimoilta jäähallissa Helsingissä -98.

      Tuo jäähalli keikka on omalla tavallaan paras keikka jonka olen bändiltä nähnyt.
      Lämppärinä oli saksan oma powermetal-ylpeys Helloween joka oli mielestäni hyvä valinta. Helloween heitti soundillisesti hyvän keikan, vaikkei bändi ilmeisesti ollut tuohon aikaan keskenään oikein väleissä. Sen verran välinpitämätöntä oli esiintyminen. Mutta bändin klassikot kuulostivat hienoilta livenä, vaikka itse tietysti mieluummin kuulisin ne Kisken laulamana. ;)

      Illan pääaktilla tuntui olevan teknisiä ongelmia enemmän kuin omiksi tarpeiksi. Blaze tuntui olevan todella v*ttuuntunut, kun monitoreista ei ilmeisesti kuulunut kunnolla mitään. Mutta toisaalta tuo taisi saada miehen myös esiintymään normaalia agressiivisemmin, joka oli todella hyvä asia. Blazen esiintymistyyli on paljon agressiivisempi kuin Brucen, joten se todellakin korostui tuolla keikalla ja sitä oli hieno katsella!!

      Sanoisin, että energisin keikka jonka olen bändiltä nähnyt.

      Tämän jälkeen vuonna -99 nähty keikka Bruce Dickinsonin kanssa oli tietty luku sinänsä...
      Ihmispalosireeni oli tehnyt paluun ja sen kyllä huomasi. Heti keikan aluksi tehtiin selväksi, että nyt vedetään taas vanhaan malliin korkealta ja kovaa, kun keikan aloitti Aces High.
      Sehän oli tietysti koko keikka yhtä juhlaa, kun pääsi seuraamaan hevikuninkaan karsimaattista esiintymistä.
      Eniten tuolla keikalla yllätti, että esim. Clansman kuulostaa varsin hyvältä Brucen laulamana.

      Kappas... kirjoitteluni on alkanut rönsyilemään miten sattuu, mutta menköön... :D

      Edward the Great

      Up The Irons!!!!

    • jouker

      ...oli kylla -00 ruisrockissa. Loistava keikka kaikinpuolin silti=)

      • KaamosMaster

        2003 Areenassa on ollut ainoa ja paras. Vittu ku asuis etelässä ni ois helpompi käydä keikoilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe