Mua raivostuttaa turha provoilu. Femmarit eivät kaihda mitään keinoja ketjun muiden osallistujien kusettamisessa.
Fokusoituisivat todellakin pakkoprostituution ja ihmiskaupan ongelmakohtiin. Mutta ehei, kun isi ei ole huomioinut näitä pikkuprinsessoja eikä kukaan muukaan ole ollut vakuuttunut näiden feminoiden älyllisestä ylivertaisuudesta, käydään peitset tanassa pyhää sotaa kaikkia vastaan joka liikkuu enkä usko näiden feministojen älykkyyteen.
Nyt on tullut vallalle oikein kusetuksien kusetus, muka välitetään toisista naisista ja naiskaupasta.
Ihmisoikeuksien riisto on vakava yhteiskunnallinen epäkohta siihen on suhtauduttava vakavasti.
Mutta minua ei vakuuta kun puhutaan vakavasta yteikunnallisesta ongelmasta, käytetään tuollaisia lapsellisia ilmaisuja kuin:Ärr! Jaips! Jepujee!Yök!j.n.e.
Puuhataan feministi puoluetta, mutta mulla ainakin usko menee vaikka arvon feminoilla olisi viisi akateemista loppututkintoa, jos puhe on tuollaista batman kieltä. grush! jqasqwer ja tätä rataa järjen jättiläiset!
Turha provoilu raivostuttaa
27
1279
Vastaukset
- Yksi mies
itsesi oheisilla kirjoituksilla.
PS. Ihan turha laittaa tähän perään vastine: "Siellä taitaa olla munat sarjassa".
Ei ole.- Wanda
Ja sinä häpäiset miessukukuntaa urputtamalla täällä. Täytyy olla helvetinmoinen viha sulla.
Mielenkiinnolla odotan jos tulee seksiostoa kieltävä laki voimaan.
Saa olla kaikilla raja asemilla tiukennettu kontrolli, että pystytään kaikki " idän Euroopankiertäjät kollaamaan".
Loppuu teiltäkin sairailta " miehen nyhveröiltä" ja telaketju femmareilta vihankohteet.
Tulee ihana puhtoinen moraalinen Suomi missä rehottaa itämafiosoille tuottoisa ihmiskauppa ja prostituutio.
Niin ja femmarit voivat suojella näitä "tyttörassukoita" kun kaikki svetlanathan ovat akateemisesti koulutettuja ja niitähän uskotaan sinisin silmin. - jusupoff
yksi "mies"
- Wanda
Kuulehan sinä jolla on vako umpeen ommeltu en tiedä kumpiko on? Onko eturessu vai takaressu umpeen kursittu. En puhu mistään munasarjoista, mutta vaihda säkin levyä ja hanki elämä.
- Wanda
jusupoff kirjoitti:
yksi "mies"
Taidat olla Georgialaisesta tanssiryhmästä karannut hermafrodiitti.
- Alle
Sähän olet ihan mielipuoli? Eikö sulla ole muuta tekemsitä kun valittaa täällä?
Nii ja sun oma kielenkäyttös on niin kamalaa kiroilua ja öykkärikieltä, että! Oletko edes nainen?- Wanda
Mulla on muutakin tekemistä. Mutta kun mulla on joutavaa aikaa minä kirjoittelen tälle palstalle niinkuin moni muukin kirjoittelee.
Ja mitä kielenkäyttöön tulee, niin metsä vastaa kuin huudetaan. Voisi moni tällä palstalla vakituisesti vieraileva mennä itseensä ja myös miettiä omaa kielenkäyttöänsä.
Ja sitten mua raivostuttaa noi radikaalifemmarit jotka ovat niin täynnä sitä omaa erinomaisuuttaan, että pitää työntää nokkansa aikuisten ihmisten harjoittamaan seksibisnekseen. - Wanda
Vai että epäilet olenko minä nainen.??
Noh tällä palstalla ei saa mainostaa eikä myydä mitään, mutta toisia kanavia myöten jos tavoitat minut voit tulla toteamaan kumpaa sukupuolta olen, tietysti kohtuullista korvausta vastaan. Ai niin hohhoijaa! Femmareiden lempi huudahdus suomi24.n keskustelupalstoilla. Hohhoijaa!!
Hohhoijaa onhan mulla múutakin tekemsitä, enkä mä ole valittanut. - Alle
Wanda kirjoitti:
Vai että epäilet olenko minä nainen.??
Noh tällä palstalla ei saa mainostaa eikä myydä mitään, mutta toisia kanavia myöten jos tavoitat minut voit tulla toteamaan kumpaa sukupuolta olen, tietysti kohtuullista korvausta vastaan. Ai niin hohhoijaa! Femmareiden lempi huudahdus suomi24.n keskustelupalstoilla. Hohhoijaa!!
Hohhoijaa onhan mulla múutakin tekemsitä, enkä mä ole valittanut.Miks sitten kuulostat vanhalta puliveivari-äijältä? Olet ainoa joka kiroilee jatkuvalla syötöllä.. Ei naismaista.
- Wanda
Alle kirjoitti:
Miks sitten kuulostat vanhalta puliveivari-äijältä? Olet ainoa joka kiroilee jatkuvalla syötöllä.. Ei naismaista.
Painu takaisin sinne mistä olet tullutkin eli femmari palstalle!
Eihän kiroilu kaunista ole, mutta niille jotka asiallisesti kommentoivat puolesta ja vastaan olen kommentoinut myös asiallisesti.
Sinulla on selektiivinen ketjun kommenttien luku ja tulkinta.
Feminismi ja tasa arvo pyrkimykset ovat täysin perusteltuja asioita ja feministi palstalla on joillakin vakituisilla kirjoittajilla asiallisiakin kannanottoja.
Mutta "vanhalla horolla" iskee aika ajoittain piru mertaan, kun on joitakin itseänsä täynnä olevia keskustelijoita, jotka omalla näsäviisailla ja toisiin keskustelijoihin alentuvasti suhtautuvilla kommenteilla saavat aikaan feminismiä kohtaan tuntemani vastenmielisyyden.
En tunne femisimiä uhaksi enkä liioin prostituution vastaisia mielipiteitä. Elämme vapaassa maassa ja jokaisella olkoon oikeus mielipiteisiinsä.
Olen myös vieraillut suomi24.n muilla keskustelupalstoilla ja olen huomannut, että en ole ainoa kiroilija. Eihän se kiroilu fiksua ole
mutta kun on samat jotka jauhaa samaa niin välillä kärähtää käämi jokainen saa tietenkin viettää niin paljon aikaansa kun huvittaa koneen äärellä, minä en ole mikään määräämään ihmisten ajankäytöstä.
No niin tässä nyt tämä mielipide tällä kertaa.
- global touch
"Ihmisoikeuksien riisto on vakava yhteiskunnallinen epäkohta siihen on suhtauduttava vakavasti."
Femmarit syyllistyy tähän jatkuvasti. He pyrkivät ajamaan lainsäädäntöä, joka käytännössä kieltäisi vapaan ammantin harjoittamisen. Itärajalla rajaviranomaiset nöyryyttävät suomeen tulevia turisteja "säilöön ottamisella". Mistähän nämä rajapellet oikein käskynsä saavat, kun väittävät laillisesti maahan tulevia naismatkailijoita kauppatavaraksi. Ruotsalaiset ja venäläiset pitävät todella törkeänä tällaista mielivaltaista vapaudenriistoa. Femmarit ovat ilmeisesti onnistuneet huijaamaan rauhallisia rajaviranomaisia? - Varaventtiili
Kun Wandalle tulee noin kovasti paineita, niin pitää ne jossakin purkaa....suurimmat...täällä.
Oletko juonut niin paljon alkoholia, että jutut ovat alkaneet kuulostaa miesmäisiltä? Nyrkkiä pöytään ja kättä vääntämään ääni käheänä.
Sun pitää vaan kestää kritiikkiä eikä syytellä muita niin kovasti. Tämä palsta on tarkoitettu muillekin. Kun virka menee liikaa päähän, niin on loman paikka ja poiste.- Wanda
Eihän se sovi seksityöntekijän käyttää välillä voimakkaampaa kieltä. Aikoinaan sanottiin että usein käynti optikolla riittää.
Varaventtiilille voisin suositella vierailua feministipalstalla. Siellä käytetään välillä hyvinkin roisia kieltä, samoin muillakin osastoilla tuuletellaan rajusti.
Minä kun välillä räväytän selkokieltä peliin niin eikös se olekin mukava toisista muodostaa stereotypioita prostituoiduista.
Miten mukavaa onkin kuvitella että Wanda on rapajuoppo ja muutenkin elämän murjoma laitapuolen kulkija.
Ähäkuttti mä en käytä juurikaan alkoholia ja lomailenkin riittävästi.
Kohta on kevätloman paikka, saatte lomaa Wandasta.
Paineet mä puran lenkkipolulla ja rentoutumalla taiteiden parissa. Sullakin on valikoiva ketjujenluku. Olen minä pyörtänytkin sanomisiani ja pyytänyt anteeksi joiltakin ketjulaisilta kun
olen mielestäni mennyt liiallisuuksiin.
Mutta mun ininä on todella pientä kun vertaa femmari palstoja, siellä sitä varsinaista kädenvääntöä on ja selätystä.
Oletkos sinä varaventtiili palstan sheriffi.Eikö täällä suomi24.n palstoilla saa käydä vapaasti.
Mä olen tuonut seksi työntekijän näkökulman asiaan.
Mua on kyllä saanut solvata kaikki radikaalifemmarit, kiihkouskovaiset ja muut huorakammoiset.Minä olen välillä lyönyt nyrkkiä pöytään, koska olen havaitsevani tiukan fundamentalistisen ajattelun valtaavan alaa.
Minä kestän kritiikkiä kiitos vaan, mutta periaatteessa olen lähtenyt taistelun tielle.
Seksin ostokieltoa puuhaava laki on ensimmäinen askel fundamentalismin portaissa.
Jos päästetään äärifemmareita valtaan niin seuraavaksi ruvetaan kontrolloimaan ja säännöstelemään koko aikuisviihde alaa.
Eroti ikka alalla on paljon työllistäviä yrittäjiä.
Aikuis viihde alaa onkin jo vaikeutettu kun lehdistä on poistettu viihdepuhelin linjat.
No ennustajathan eivät huijaa ketään, nehän saavat vapaasti ilmoitella.
Sensuuri tulee lisääntymään kaikilla aloilla, voi sanoa kuin ostos TV:ssä, eikä tässä vielä kaikki,
olemme matkalla kohti holhous ja kontrolli yhteiskuntaa.
Mulla ei ole virka noussut päähän eikä mitkään aineetkaan.
Olen vaan ollut vastataistelijana kun täällä ei näköjään provoilijoiden terrorismiin puututa.
Sehän se sitten onkin mielenkiintoisa keskustelu kun täällä kaikki samanhenkiset saavat vapaasti
urputtaa.
P.S.minun työni edellyttää naisellista otetta. Jos mä täällä kiroilen kun rantajätkä niin mä en näytä metsurilta enkä ole miesmäinen.
Telaketju femmari look ei ole miesten mieleen.
Olen oikolukenut kirjoitukseni eikä kirjoituksessani ole yhtään kirosanaa.
Ähäkutti! Siitäs saitte mitä tilasitte! Tilasitte hirveän kiroavan vuodatuksen voi harmi prostituution vastustajat nyt saatte nuolla näppejänne. - Wandalle
Wanda kirjoitti:
Eihän se sovi seksityöntekijän käyttää välillä voimakkaampaa kieltä. Aikoinaan sanottiin että usein käynti optikolla riittää.
Varaventtiilille voisin suositella vierailua feministipalstalla. Siellä käytetään välillä hyvinkin roisia kieltä, samoin muillakin osastoilla tuuletellaan rajusti.
Minä kun välillä räväytän selkokieltä peliin niin eikös se olekin mukava toisista muodostaa stereotypioita prostituoiduista.
Miten mukavaa onkin kuvitella että Wanda on rapajuoppo ja muutenkin elämän murjoma laitapuolen kulkija.
Ähäkuttti mä en käytä juurikaan alkoholia ja lomailenkin riittävästi.
Kohta on kevätloman paikka, saatte lomaa Wandasta.
Paineet mä puran lenkkipolulla ja rentoutumalla taiteiden parissa. Sullakin on valikoiva ketjujenluku. Olen minä pyörtänytkin sanomisiani ja pyytänyt anteeksi joiltakin ketjulaisilta kun
olen mielestäni mennyt liiallisuuksiin.
Mutta mun ininä on todella pientä kun vertaa femmari palstoja, siellä sitä varsinaista kädenvääntöä on ja selätystä.
Oletkos sinä varaventtiili palstan sheriffi.Eikö täällä suomi24.n palstoilla saa käydä vapaasti.
Mä olen tuonut seksi työntekijän näkökulman asiaan.
Mua on kyllä saanut solvata kaikki radikaalifemmarit, kiihkouskovaiset ja muut huorakammoiset.Minä olen välillä lyönyt nyrkkiä pöytään, koska olen havaitsevani tiukan fundamentalistisen ajattelun valtaavan alaa.
Minä kestän kritiikkiä kiitos vaan, mutta periaatteessa olen lähtenyt taistelun tielle.
Seksin ostokieltoa puuhaava laki on ensimmäinen askel fundamentalismin portaissa.
Jos päästetään äärifemmareita valtaan niin seuraavaksi ruvetaan kontrolloimaan ja säännöstelemään koko aikuisviihde alaa.
Eroti ikka alalla on paljon työllistäviä yrittäjiä.
Aikuis viihde alaa onkin jo vaikeutettu kun lehdistä on poistettu viihdepuhelin linjat.
No ennustajathan eivät huijaa ketään, nehän saavat vapaasti ilmoitella.
Sensuuri tulee lisääntymään kaikilla aloilla, voi sanoa kuin ostos TV:ssä, eikä tässä vielä kaikki,
olemme matkalla kohti holhous ja kontrolli yhteiskuntaa.
Mulla ei ole virka noussut päähän eikä mitkään aineetkaan.
Olen vaan ollut vastataistelijana kun täällä ei näköjään provoilijoiden terrorismiin puututa.
Sehän se sitten onkin mielenkiintoisa keskustelu kun täällä kaikki samanhenkiset saavat vapaasti
urputtaa.
P.S.minun työni edellyttää naisellista otetta. Jos mä täällä kiroilen kun rantajätkä niin mä en näytä metsurilta enkä ole miesmäinen.
Telaketju femmari look ei ole miesten mieleen.
Olen oikolukenut kirjoitukseni eikä kirjoituksessani ole yhtään kirosanaa.
Ähäkutti! Siitäs saitte mitä tilasitte! Tilasitte hirveän kiroavan vuodatuksen voi harmi prostituution vastustajat nyt saatte nuolla näppejänne.Luurityöntekijänä, 7 vuoden kokemuksella, olen huomannut kiireenä töissä, että puhelut eivät ole vähentyneet laisinkaan. Äläpäs puhu sellaista mistä et tiedä. Tämä on faktaa tietoa.
Miehet soittavat ja ovat aivan ihania, useimmat. KIva jutella heidän kanssa kaikesta mahdollisesta.
- reiska
Ole nyt jo ihmisiksi:)
- vastaus
Ihan ensiksi totean sinulle, että en tuomitse ilotyttötoimintaa. Se on varmasti paikallaan ja eräänlaista terapeuttista työtä. Mutta sinulla ei näytä kovin paljon asiakkaita olevan, koska niin tiuhaan ehdit tänne kirjoitella! Minua huvittaa tuo sinun erittäin runsas sivistyssanojen käyttö. Eihän siinä mitään, jos tietää niiden tarkoituksen ja osaa vieläpä sijoittaa ne oikeaan kohtaan, niin mikäs siinä!
Terveisin Hyvin kouluttautunut, ihan oikealla työllä
(tarkoittaa, että voin ammattini sanoa ihan kasvotusten kenelle vaan) elantonsa ansaitseva, ei niin raivoisa ja sisältä ehyt eli: ONNELLINEN NAINEN
PS. Menestystä ja kaikkea hyvää liiketoiminnallesi!- Jussi
(kuten Wanda) esittäytyy vieraalle ihmiselle:
"Päivää! Olen huora - kaikkien halukkaiden maksullinen panomatto."
Ylevää? - wanda
Kuulepas sinä näsäviisas femakko! Oletko sinä 24 t. Vorokaudessa töissä? Mikä sinä ole mittaamaaan kuka on mitenkin korkealle kouluttautunut.
Mäkin voin silmästä silmään sanoa koulutukseni ja työni mitä teen.
Sinunlasisillasi femakoilla on aikaa kahlata täälläkin palstalla.Vielä tiheämpääm kuin mitä minä teen. Ja ai jai kun se ottaa päähän, jos joku seksityöläinen onkin älykäs ja ajattelee omilla aivoillainsa.
kyllä äidin pikkufemmreita v*ttaa.
Mietin,miten ehyt sä nyt mahdat ollakaan.???
Sisältä ehyen ei tarvitse todistella täällä.
Minua huvittaa tuo femakoiden palava selättämisen halu. Ja sä kyynisesti yrität selvittää että sua huvittaa sivistyssanojen käyttö.
Ah tuota femakoiden halua muodostaa strereotypioita. Ja voi sitä pettymyksen määrää kun joku on rakkauden amattilainen joka ei ole ihan pösilö.
P.S. Ihan oikeata työtä mäkin teen ja veroja maksan ja osaltani kannan korttani kekoon.
P.S. "Minä olen banaanini maksanut".
Niin että mene sinä vaan elantoasi ansaitsemaan,niin ansaitsen minäkin. Eikös sua ole miehet duunanneet riitävästi.? Kas kun kunnon pano on erittäin terapeuttista! - Wanda
Jussi kirjoitti:
(kuten Wanda) esittäytyy vieraalle ihmiselle:
"Päivää! Olen huora - kaikkien halukkaiden maksullinen panomatto."
Ylevää?Minä olen varmaan veroeuroillani sinunkin tietokeneesi ja terapiasi maksanut.
- Jussi
wanda kirjoitti:
Kuulepas sinä näsäviisas femakko! Oletko sinä 24 t. Vorokaudessa töissä? Mikä sinä ole mittaamaaan kuka on mitenkin korkealle kouluttautunut.
Sinunlasisillasi femakoilla on aikaa kahlata täälläkin palstalla.Vielä tiheämpääm kuin mitä minä teen. Ja ai jai kun se ottaa päähän, jos joku seksityöläinen onkin älykäs ja ajattelee omilla aivoillainsa.
Minua huvittaa tuo femakoiden palava selättämisen halu. Ja sä kyynisesti yrität selvittää että sua huvittaa sivistyssanojen käyttö.
Ah tuota femakoiden halua muodostaa strereotypioita. Ja voi sitä pettymyksen määrää kun joku on rakkauden amattilainen joka ei ole ihan pösilö.
P.S. Ihan oikeata työtä mäkin teen ja veroja maksan ja osaltani kannan korttani kekoon.
Niin että mene sinä vaan elantoasi ansaitsemaan,niin ansaitsen minäkin. Eikös sua ole miehet duunanneet riitävästi.? Kas kun kunnon pano on erittäin terapeuttista!//Minua huvittaa tuo femakoiden palava selättämisen halu.//
selättää rahalla jokainen halukas munallinen. YÄK - oksettaa! - Onnellinen nainen
wanda kirjoitti:
Niin että mene sinä vaan elantoasi ansaitsemaan,niin ansaitsen minäkin. Eikös sua ole miehet duunanneet riitävästi.? Kas kun kunnon pano on erittäin terapeuttista!nyt suorastaan naurattaa!!! Ihan totta! Mutta enpä viitsi sinuun tämän enempää vaivautua. Pidä harhakuvitelmas ja lillu omassa sisäisessä näköjään raivoisassa maailmassa.
Ps. Jos haluat vaikuttaa kouluttautuneelta ja sivistyneeltä, jätä tuo sivistyssanojen liika viljely (kun et niitä oikeaoppisesti hallitse) ja keskity kirjoitusvirheiden korjaamisen. Jo pelkästään niillä voit vaikuttaa paljon, paljon älykkäämmältä! Voin antaa sinulle opetusta, olen itse 6 laudaturin ylioppilas, tosin vuodelta 1980, mutta kuitenkin.
Älä käy arvuuttelemaan muiden seksielämää kun et onnellisesta, tyydyttävästä seksielämästä mitään ymmärrä. Annahan "sutin" heilua vaan ; ))
Terveisin edelleen se Onnellinen nainen - Wanda
Onnellinen nainen kirjoitti:
nyt suorastaan naurattaa!!! Ihan totta! Mutta enpä viitsi sinuun tämän enempää vaivautua. Pidä harhakuvitelmas ja lillu omassa sisäisessä näköjään raivoisassa maailmassa.
Ps. Jos haluat vaikuttaa kouluttautuneelta ja sivistyneeltä, jätä tuo sivistyssanojen liika viljely (kun et niitä oikeaoppisesti hallitse) ja keskity kirjoitusvirheiden korjaamisen. Jo pelkästään niillä voit vaikuttaa paljon, paljon älykkäämmältä! Voin antaa sinulle opetusta, olen itse 6 laudaturin ylioppilas, tosin vuodelta 1980, mutta kuitenkin.
Älä käy arvuuttelemaan muiden seksielämää kun et onnellisesta, tyydyttävästä seksielämästä mitään ymmärrä. Annahan "sutin" heilua vaan ; ))
Terveisin edelleen se Onnellinen nainenEi se mitään todista ettetkö olisi henkisesti epätasapainossa vaikka sulla noita laudaattureita onkin. Onhan niitä tohtoreitakin siltojen alla.
Äläpä enää vaivaudukaan!MENE NUSSUTTELEMAAN! Sairashan sinä rassukka olet! Mene opettamaan oikeinkirjoitusta jonnekin, mihin pääset. Vitut minä sinun laudaattatureistasi välitän.
onkos niistä ollut sulle hyötyä?
Jos sulla seksielämä toimii, niin sun ei tarvitsisi täällä niin voimakkaasti reagoida.
Niin että nussi sinä kipsivittu vaan pilkkuja kun ei miehet sua nussi.KIPSIVITTU! MOLOA TEKEE KUITENKIN MIELESI JA SITÄ SÄ KAIPAATKIN: Siinä unohtuukin jo oikein kirjoitus, kun joku pumppumies oikein tykittää sua!Jos sulla on joku Tofu Petteri ukkona, jolla on vaan vaivaiset aladoopivehkeet, niin syyttömiähän me "Horot" siihen ollaan ,jos ei kielipoliisi saa kosteutta haarukkaansa.
Kun saisitkin kunnon mulkkua niin kyllä naurattaisikin. - Wanda
nyt suorastaan naurattaa!!! Ihan totta! Mutta enpä viitsi sinuun tämän enempää vaivautua. Pidä harhakuvitelmas ja lillu omassa sisäisessä näköjään raivoisassa maailmassa.
Terveisin edelleen se Onnellinen nainenSä olet pelkkä limbo kok nainen. Senkus naurat niin nauravat kaikki sinullekin. Esin feministi palstalla.
Eikös se asia sisäsltö,ole tärkeämpi kuin oikein kirjoitus.Mutta sullahan on jokin aladoopivehkeinen tofu petteri ukkona niin pitää puuteessa olevana pilkkuja nussia. Arvaa vain keitä loppupeleissä naurattaa? Saatana piluknnussija pelle.
Onneksi et tule livenä mua vastaan siinä voitaisiin muutakin nussia kuin pilkkua. Mä voisin just järjestää sitä mitä sä niin kovasti kaipaat. - Wanda
Jussi kirjoitti:
//Minua huvittaa tuo femakoiden palava selättämisen halu.//
selättää rahalla jokainen halukas munallinen. YÄK - oksettaa!Eihän sulla ole munia eikä aivoja.
,
millä sinä mitään selätät - Wanda
Terveisin edelleen se Onnellinen nainenKuuleppa sinä kiinni ommeltu vako! Sä olet jo usean viikon vaivautunut.
Jospa keskittäisit energiasi itsesi tyydyttämiseen.
Jos sulla niin lujaa menee, niin mene ihmeessä hankkimaan onneasi.
Etkö sinä raukka muualla pysty pätemään. Oletko sinä ainut 6.n laudaturin ylioppilas? Jos mä olisin noin vitun tyhmä, niin en minä ainakaan ylioppilas arvosanoistani mainostaisi.
Menepä nyt sinne yliopisto maailmaasi. Kyllä tässä ihan oikeesti naurattaa muitakin senkin kipsipillu.
- j.s.mill
Minusta tämä väittely on turhaa. Tavallaan sekä wanda että tämä "onnellinen nainen" ovat yhteiskunnan rattaiston uhreja. Kumpikin koulinut itsensä läpi yhteiskunnan vaatimien institutionaalisten järjestelmien kautta. Yhteiskunnan vaateet ja tavoitteet ovat ohjailleet heidän elämäänsä. Toinen on hankkinut toimeentulonsa palvelemalla rikkaita uraputkimiehiä ja toinen on itse kahlannut läpi pitkän, pitkän yhteiskunnan rajaaman käytävän ja raivannut tiensä akateemisen koulutuksen kautta uraputkeen. Kumpikin on valinnut oman tapansa raivata itselleen hyväksytty asema yhteiskunnan täysvaltaisena jäsenenä. Mitä keskusteltavaa tässä asiassa edes on?
- wanda
Eihän tässä periaatteessa enää keskusteltavaa pitäisi ollakaan.
Mutta minua inhottaa toi femakoiden höyryntä, että he muka ajaisivat naisten asemaa.
Tyhmempi voi uskoakin tuohon kusetukseen.
Femakoiden tasa-arvo höyryntä on tasan tarkkaan sitä, että kun arvon feminat ovat korkeasti koulutettuja niin he eivät halua tehdä kotitöitä.
Eihän kotitöissä mitään vikaa olekaan kaikki työ on arvokasta. Mutta kun feministit haluavat keskittyä tärkeämpiin toimiin eli kilpailuun miesten kanssa vallasta, niin silloin on kova kiire saada pienipalkkaiset ja alistetut huoltojoukot jotta arvon feministit pääsisivät kiipeämään miestenrinnalla ylöspäin vallanrappusia.
Senkus vaan jokainenhan voi kivuta ylöspäin niin paljon kun rahkeita piisaa. Minua ei vaan kiinnosta kenenkään huushollia siivota eikä paimentaa kenenkään pilalle hemmoteltuja konkkanokka pentuja. Tosin mulla on ammattikorkea koulutus takana ja toimin työelämässä seksibisneksen ohella ettei mun tarvitse mennä toisten nurkkia nuohoomaan.
Mutta kuten niin monesti olen sanonut, niin kyllä minä ainakin kanasalaatin kananpaskasta erotan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52745