sinkkumiehendildoleikit

Anonyymi

Keskiviikkona ja eilen peppu panoa , tapilla ja dildolla , ei kevyemmästä päästä. 8cm hal , 24cm sisään menee paksusuoleen asti , teki eetvarttia. Torstai oli hyvin onnistunut pano , nussin oikein kunnolla oli sen jälkeen puhti pois. Aah että teki hyvää. Parasta mitä mies voi tehdä tyydyttääkseen itseään. Pelkkä tatin hinkkaaminen ei riitä . Olen naisille kateellinen , he saavat kullia , tyydyn tällä hetkellä dildoihin . Aina kun kertoo et on dildoillut penaaliin niin kyseessä on kaappi homo , en ole. KYSE ON NAUTINNOSTA.

14

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet oikeassa, pyllypano antaa suuren nautinnon dildoillakin ja on kaikinpuolin turvallista. Istun nyt koneella plugi pyllyssä, nautinnollista pyllyn pyöritystä tuolia vasten. Kohta sänkyyn, paksummat dildot esille ja videokamera kuvaamaan. Namsk :)

      • Anonyymi

        Nyt ei dildo panoa. Pidän hieman taukoa. Keskiviikko ja torstai oli aika moista. Paksu dildo 8cm hal tekee hyvää peräaukolle aah vipat , koko painolla istuu jalat irti maasta tuntee kuinka peräaukko leviää , sitten ylös ja pyllistys peiliin työntö , reikä on kiihottavan halkiintunut ja arpikudosta . 24cm sisään , menee paksusuoleen asti ja yli , 12-15cm peräsuoli pitkä . Uuh kun tekee kutanaa , parasta ikinä.


    • Anonyymi

      Tekis nytkin terää saada sykkivää parrua ekakertalaisena nostamalla ylös perää

      • Anonyymi

        Kannattaa laittaa viestiä tuohon aikaisempaan numeroon niin toteutetaan kaikki mitä halutaan


      • Minä voin antaa sulle sopiiko


      • Anonyymi
        Saima4404 kirjoitti:

        Minä voin antaa sulle sopiiko

        Ei kiinnosta sun haiseva juustokulli


    • Anonyymi

      Vain typerät nykyihmiset ei tajua että ei ole mitään homoja lesboja tai bi tai muitakaan koska nämä termit on joku kirkko tai jokin muu ihmisiä hallitseva valtaa haluava luonnon vastainen keksinyt... Antiikin roomassa nussittiin kaikki kaikkia ja se oli ihan normaalia ja täysin luonnon tarkoittamaa ja nykyäänkin pitäis olla asia niin että ketään ei katsota pahalla jos on samaa sukupuolta olevan kanssa tai molempien yhtä aikaa.

    • Anonyymi

      Imuttaakkin tahtoo ja nielen kaiken

      • Anonyymi

        Porsaita äidin ootte kaikki pikku puppelit röhröh


    • Itsekin tykkään peppuleikeistä, mut en noin isoja halua. Oikeasti tykkään aika pienistä, jos ne vain osuu oikeaan kohtaan.

      Mieli tekisi silti aitoa, ei noita kaupasta ostettavia.
      On nekin kyllä kivoja paremman puutteessa.

      • Anonyymi

        Dildo 8c hal 17cm sisään tuntuu niin uskomattoman hyvälle kun reikä leviää. Toinen dildo , 6.5- 5.5 hal , 24cm sisään , peräsuoli on noin 12-15cm pitkä , dildo menee paksusuoleen 9-12cm , ja sitten tuntuu veet tulee silmistä orgasminen olo. Lämmittelen fistaus kädellä. vaatetusta päälle ja tupakalle , sitten alkaa pano , tappi 8cm hal 17cm sisään ja vielä pitempi myös.


    • Anonyymi

      Olen myös kanssasi sama mieltä , itse käytän isoja anus tappeja ja palloja . On kyllä nautinto kun ratsastaa isolla tapilla joka venyttää kun se uppoaa anaaliin. Isoimmat minulla on noin 10 cm halkaisija jotka antavat mahtava nautinto .
      M 64 CD 💃

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe