Pissaleikit

Perverssi?

Moikka,

Löytyisikö täältä keskustelukaveria liittyen pissaamiseen ja pissaleikkeihin?
Olen 30-v mies pääkaupunkiseudulta, tasokas ja kaikin puolin ok.
Olen kiinnostunut aiheesta, mutta kokemusta ei ole.
Kaipaisin asiallista juttuseuraa mieluummin naisista, kokeneista tai kokemattomista.

108

27630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen pervo?

      ...minäkin kaipaisin. Olen 19-vuotias mies (tai poika, miten sen nyt kukin ottaa) Varsinais-Suomesta, ja myös kiinnostunut aiheesta. Kokemuksia minullakaan ei ole.

      • Kolmas Pervo

        Olen 40-kymppinen heteromies ja mielipiteiden vaihto aiheesta etenkin kaikenikäisten naisten kanssa kiinnostaisi.


      • pervo3
        Kolmas Pervo kirjoitti:

        Olen 40-kymppinen heteromies ja mielipiteiden vaihto aiheesta etenkin kaikenikäisten naisten kanssa kiinnostaisi.

        28v miestä kiinostaisi naisten mielipiteet


    • utelias

      Olisikohan tyttöystävälläni taipumusta tällaisiin leikkeihin kun hänellä on hyvin estottomasti purkaa paineet rakosta hyvin estottomasti julkisilla paikoilla ulkona. Joskus ihan hävettää olla seurassa.

      • Juu mulla emäntä pissaa ihan mihin sattuu...
        esim. yhen kerran kun oltiin tulossa baarista
        niin se veti housut kinttuihin ja pissas kerrostalon rappukäytävässä heti ulko oven sisä puolella olevalle ruohomatolle joka oli onneksi upotettu lattiassa olevaan tilaan, se tuli laitoja myöten täyteen.... sit emäntä nosti housut ja sanoi et nyt helpotti, sit menimme hissillä kotia.
        minne sulla emäntä on tehny tarpeitaan? olen itse
        kiinnostunut myös pissaleikeistä.


      • Anu

        Minustakin kiihoittavaa pissata jonkun nähden


      • utelias
        kirjoitti:

        Juu mulla emäntä pissaa ihan mihin sattuu...
        esim. yhen kerran kun oltiin tulossa baarista
        niin se veti housut kinttuihin ja pissas kerrostalon rappukäytävässä heti ulko oven sisä puolella olevalle ruohomatolle joka oli onneksi upotettu lattiassa olevaan tilaan, se tuli laitoja myöten täyteen.... sit emäntä nosti housut ja sanoi et nyt helpotti, sit menimme hissillä kotia.
        minne sulla emäntä on tehny tarpeitaan? olen itse
        kiinnostunut myös pissaleikeistä.

        Mukava tietää ettei seuralaiseni ole ainoa tällainen maailmassa. Lirauttelee porttikäytäviin, buusipysäkeillä, pysäköintipaikoille, tavaratalojen parkkihalleissa, mökillä pihassa, uimarannoilla yms.


      • pena

        Minun vaimoni ei koskaan käy pikkuasioilla ennen saunaan menoa vaikka taloyhtiön saunan pukuhuoneen yhteydessä on wc. Heti riisuttuaan ja pesuhuoneeseen päästyään hän lorottaa kuset kaakeliilattialle ja vieläpä seisaaltaan pesutarvikkeita etsiessään. Joskus alkuaikoina huomautin asiasta, mutta hän kuittasi että "näin täällä kaikki tekee". Olisikohan näin?


      • Anu
        pena kirjoitti:

        Minun vaimoni ei koskaan käy pikkuasioilla ennen saunaan menoa vaikka taloyhtiön saunan pukuhuoneen yhteydessä on wc. Heti riisuttuaan ja pesuhuoneeseen päästyään hän lorottaa kuset kaakeliilattialle ja vieläpä seisaaltaan pesutarvikkeita etsiessään. Joskus alkuaikoina huomautin asiasta, mutta hän kuittasi että "näin täällä kaikki tekee". Olisikohan näin?

        En minäkään viitsi pytyllä viitsi kyykkiä jos voi paineet rakosta muuten vapaasti päästää.


      • tyttö17v
        pena kirjoitti:

        Minun vaimoni ei koskaan käy pikkuasioilla ennen saunaan menoa vaikka taloyhtiön saunan pukuhuoneen yhteydessä on wc. Heti riisuttuaan ja pesuhuoneeseen päästyään hän lorottaa kuset kaakeliilattialle ja vieläpä seisaaltaan pesutarvikkeita etsiessään. Joskus alkuaikoina huomautin asiasta, mutta hän kuittasi että "näin täällä kaikki tekee". Olisikohan näin?

        Niin mekin likkakavereiden kanssa lasketaan kuset uimahallissa käydessä pesuhuoneen suihkukaivoon, ei viitsitä mennä veskiin. Kerran valvoja katsoi tosi pitkään, ei kuitenkaan sanonut mitään.


      • Lasse
        Anu kirjoitti:

        En minäkään viitsi pytyllä viitsi kyykkiä jos voi paineet rakosta muuten vapaasti päästää.

        Minne Anu sit on saanut vapaasti laskea pienen
        pisunsa?


      • mia 24v
        tyttö17v kirjoitti:

        Niin mekin likkakavereiden kanssa lasketaan kuset uimahallissa käydessä pesuhuoneen suihkukaivoon, ei viitsitä mennä veskiin. Kerran valvoja katsoi tosi pitkään, ei kuitenkaan sanonut mitään.

        Onx kukaan muu tyttö pissanu uimahallissa veteen ku minä? aina kun käyn uimassa hallissa tai järvessä niin pissin sinne jos yhtään on rakossa painetta, uimahalliin oli jännä lirauttaa siinä parin metrin päässä pojat ottivat vettä suihinsa ja ruikkivat toistensa naamoille sitä, sain ajatuksen et mäpäs pissin tähän vähän (kiusaks) pojille. Eivät tajunneet mitään kun seisoin siinä paikallaan pienessä haara asennossa ja pissin....


      • Perverssi?
        Anu kirjoitti:

        Minustakin kiihoittavaa pissata jonkun nähden

        Moi,

        Hauska nähdä että viestini on aiheuttabnut näinkin paljon keskustelua.
        Se taas kertoo jälleen kerran sen, että pissaaminen kiinnostaa moniakin, mutta siitä ei vaan uskalleta puhua saati sitten myöntää sitä.
        Sinua siis kiihottaa pissata kun joku katselee?
        Se kuulostaa minustakin kiihottavalta, katsoa kun nainen pissaa.
        Haluaisitko meilailla aiheesta kanssani?


      • Perverssi?
        mia 24v kirjoitti:

        Onx kukaan muu tyttö pissanu uimahallissa veteen ku minä? aina kun käyn uimassa hallissa tai järvessä niin pissin sinne jos yhtään on rakossa painetta, uimahalliin oli jännä lirauttaa siinä parin metrin päässä pojat ottivat vettä suihinsa ja ruikkivat toistensa naamoille sitä, sain ajatuksen et mäpäs pissin tähän vähän (kiusaks) pojille. Eivät tajunneet mitään kun seisoin siinä paikallaan pienessä haara asennossa ja pissin....

        ...pissaan usein uimahallissa ollessani veteen.
        Tulee vaan mieleen että tekeeköhän monikin niin...
        ja kuinka puhdasta silloin on loppujen lopuksi uimahallien vesi?
        Oletko millään tavalla muuten kiinnostunut pissaamisesta?
        Niinkuin kerroin, itseäni vaan jostain kumman syystä kiinnostaa ja kiihottaakin pissaaminen, vaikka en ole koskaan mitään pissaamiseen liittyviä juttuja "harrastanutkaan".
        Haluaisitko meilailla mun kanssa aiheesta tai sitten ihan muuten vaan?


      • Pissa-Kutvonen
        utelias kirjoitti:

        Mukava tietää ettei seuralaiseni ole ainoa tällainen maailmassa. Lirauttelee porttikäytäviin, buusipysäkeillä, pysäköintipaikoille, tavaratalojen parkkihalleissa, mökillä pihassa, uimarannoilla yms.

        Meikäläisen akka kusee kanssa jatkuvasti jonnekin. Markettien kassajonoissa, pizzeriassa pöydän alla ja kerran jopa veroviraston hissiin!


      • Anu
        Lasse kirjoitti:

        Minne Anu sit on saanut vapaasti laskea pienen
        pisunsa?

        Saunassa, suihkussa, ammeessa. Kesällä kiva
        tehdä puistoissa kevyessä vaatetuksessa ilman pöxyjä


      • Lasse
        Perverssi? kirjoitti:

        ...pissaan usein uimahallissa ollessani veteen.
        Tulee vaan mieleen että tekeeköhän monikin niin...
        ja kuinka puhdasta silloin on loppujen lopuksi uimahallien vesi?
        Oletko millään tavalla muuten kiinnostunut pissaamisesta?
        Niinkuin kerroin, itseäni vaan jostain kumman syystä kiinnostaa ja kiihottaakin pissaaminen, vaikka en ole koskaan mitään pissaamiseen liittyviä juttuja "harrastanutkaan".
        Haluaisitko meilailla mun kanssa aiheesta tai sitten ihan muuten vaan?

        Tästä on kehittynyt aika kiva juttu.... muy ois kiva saada keskuksteluun tyttöjä lisää..... niitä nimittäin on mut evätkö sit kehtaa kertoa mieltymyksistä!


      • masa
        Anu kirjoitti:

        Saunassa, suihkussa, ammeessa. Kesällä kiva
        tehdä puistoissa kevyessä vaatetuksessa ilman pöxyjä

        minkä ikäinen olet? oletko koskan pissannu miehen päälle? jos olet niin miltä se sinusta tuntui?


      • seija31v
        Perverssi? kirjoitti:

        ...pissaan usein uimahallissa ollessani veteen.
        Tulee vaan mieleen että tekeeköhän monikin niin...
        ja kuinka puhdasta silloin on loppujen lopuksi uimahallien vesi?
        Oletko millään tavalla muuten kiinnostunut pissaamisesta?
        Niinkuin kerroin, itseäni vaan jostain kumman syystä kiinnostaa ja kiihottaakin pissaaminen, vaikka en ole koskaan mitään pissaamiseen liittyviä juttuja "harrastanutkaan".
        Haluaisitko meilailla mun kanssa aiheesta tai sitten ihan muuten vaan?

        Olen käynyt teini-ikäisestä asti säännollisesti uimahalleissa noin kerran viikossa. Pakottavassa pissaustarpeessa oleva rakkoni vetää noin 6 dl niin äkkipäätä laskien yhteensä olen pissannut altaisiin ainakin 500 litraa. Tuntuu niin kielletyltä laskea altaaseen että on ihan pakko.
        Ja kyllä tuntuu niin ihanan lämpöiseltä haaroissa.
        Joskus lasken täyden rakon tyhjäksi seisoessani vesiraja ihan haaroväliä hipoen, samalla jännäten huomaako toiset uimarit mitään.


      • uimari
        seija31v kirjoitti:

        Olen käynyt teini-ikäisestä asti säännollisesti uimahalleissa noin kerran viikossa. Pakottavassa pissaustarpeessa oleva rakkoni vetää noin 6 dl niin äkkipäätä laskien yhteensä olen pissannut altaisiin ainakin 500 litraa. Tuntuu niin kielletyltä laskea altaaseen että on ihan pakko.
        Ja kyllä tuntuu niin ihanan lämpöiseltä haaroissa.
        Joskus lasken täyden rakon tyhjäksi seisoessani vesiraja ihan haaroväliä hipoen, samalla jännäten huomaako toiset uimarit mitään.

        Te SIAT!! Hävetkää, joudun uimaan teidän pervojen kusessa!


      • lasse
        seija31v kirjoitti:

        Olen käynyt teini-ikäisestä asti säännollisesti uimahalleissa noin kerran viikossa. Pakottavassa pissaustarpeessa oleva rakkoni vetää noin 6 dl niin äkkipäätä laskien yhteensä olen pissannut altaisiin ainakin 500 litraa. Tuntuu niin kielletyltä laskea altaaseen että on ihan pakko.
        Ja kyllä tuntuu niin ihanan lämpöiseltä haaroissa.
        Joskus lasken täyden rakon tyhjäksi seisoessani vesiraja ihan haaroväliä hipoen, samalla jännäten huomaako toiset uimarit mitään.

        moikka! oletko harrastanut näitä leikejä miesten
        kanssa?


      • kale
        Pissa-Kutvonen kirjoitti:

        Meikäläisen akka kusee kanssa jatkuvasti jonnekin. Markettien kassajonoissa, pizzeriassa pöydän alla ja kerran jopa veroviraston hissiin!

        vaikka olen sattunut näkemään naisilta rohkeita pissiesityksiä, mutta tuo marketin kassajono on varmasti liioiteltu


      • Boy
        uimari kirjoitti:

        Te SIAT!! Hävetkää, joudun uimaan teidän pervojen kusessa!

        Jo 25m altaassa ja kierrossa on miljoona litraa vettä. Yksi liraus pissaa on pari kolme desiä.
        Näkisitpä mitä kaikkea muuta sinne siivilöihin kertyy...


      • Sari
        Boy kirjoitti:

        Jo 25m altaassa ja kierrossa on miljoona litraa vettä. Yksi liraus pissaa on pari kolme desiä.
        Näkisitpä mitä kaikkea muuta sinne siivilöihin kertyy...

        Tietääkseni ihmisen suussa ja syljessä on paljon enemmän pakteereja kuin virtsassa joten ei pitäisi kenenkään huolestua jos joku (minä) sattuu altaaseen kuseskelemaan.
        Yleensä uimarantojen vessat ovat niin epäsiistejä ja harvassa että on pakko kusta veteen jos ei kehtaa kusta rantahiekalle kaikkien nähden (en ole kehdannut, pari ystävääni kyllä jos vesi kylmää)


      • Masa
        Sari kirjoitti:

        Tietääkseni ihmisen suussa ja syljessä on paljon enemmän pakteereja kuin virtsassa joten ei pitäisi kenenkään huolestua jos joku (minä) sattuu altaaseen kuseskelemaan.
        Yleensä uimarantojen vessat ovat niin epäsiistejä ja harvassa että on pakko kusta veteen jos ei kehtaa kusta rantahiekalle kaikkien nähden (en ole kehdannut, pari ystävääni kyllä jos vesi kylmää)

        miten kaverisi on kyykkinyt ihmisten aikaan uimarannalla kenkään huomaamatta? jäähän siihen isosta pissistä läntti?


      • Sari
        Masa kirjoitti:

        miten kaverisi on kyykkinyt ihmisten aikaan uimarannalla kenkään huomaamatta? jäähän siihen isosta pissistä läntti?

        Kaivetaan pieni kuoppa jalkoväliin, pyyhe suojaksi, raotetaan uimapukua ellei halua laskea uikkarin läpi, peitetään kuoppa.


      • masa
        Sari kirjoitti:

        Kaivetaan pieni kuoppa jalkoväliin, pyyhe suojaksi, raotetaan uimapukua ellei halua laskea uikkarin läpi, peitetään kuoppa.

        oletko itse kokeillu myös? on varmaan jännä fiilis
        päästää pillullinen siihen hiekalle.... mut jos teet sen uikkarin läpi niin hiekka tarttuu simmareihin ja kaikki huomaa.... ois jännä tulla sinun paikalle ranalle ottaan aurikoa ja vähän kaivella hiekkaa ja löytää vielä lämpöinen pisusi.....


      • marja
        Sari kirjoitti:

        Kaivetaan pieni kuoppa jalkoväliin, pyyhe suojaksi, raotetaan uimapukua ellei halua laskea uikkarin läpi, peitetään kuoppa.

        osaan tehdä tuon rantahiekalla, mutta nyt tiedän että kyllä virvokkeita juodessa muitakin pissattaa


      • lasse
        marja kirjoitti:

        osaan tehdä tuon rantahiekalla, mutta nyt tiedän että kyllä virvokkeita juodessa muitakin pissattaa

        moikka!
        miten ison kuopan joutuu kaivaan? eix kukaan ihmettele kun nainen kaivaa jalkovälistä hiekkee ja sit laittaa pyyhkeen hetkeks syliin ja taas kaivaa:)


      • hämmästynyt

        Täytyi poiketa lukemaan kun oli noin paljon ollut muillakin kiinnostusta. On pakko todeta että myytti naisista siveinä ja tiukkamoraalisina tyttöinä jotka pissaavat vain kristallinkirkkaaksi desinfioituun porsliinipyttyyn romahti täysin. No eihän se minua häiritse kunhan uudesta juuri kaakeloidusta pesuhuoneestani ei tule kusellehaisevaa naisten pisuaaria. (Oletan että oman perheeni naiset osaavat erottaa WC ja pesutilat toisistaan)


      • samanlainen
        Anu kirjoitti:

        Saunassa, suihkussa, ammeessa. Kesällä kiva
        tehdä puistoissa kevyessä vaatetuksessa ilman pöxyjä

        Lisää sinunkaltaisia


      • Samanlainen
        seija31v kirjoitti:

        Olen käynyt teini-ikäisestä asti säännollisesti uimahalleissa noin kerran viikossa. Pakottavassa pissaustarpeessa oleva rakkoni vetää noin 6 dl niin äkkipäätä laskien yhteensä olen pissannut altaisiin ainakin 500 litraa. Tuntuu niin kielletyltä laskea altaaseen että on ihan pakko.
        Ja kyllä tuntuu niin ihanan lämpöiseltä haaroissa.
        Joskus lasken täyden rakon tyhjäksi seisoessani vesiraja ihan haaroväliä hipoen, samalla jännäten huomaako toiset uimarit mitään.

        Kerro lisää


      • make
        Sari kirjoitti:

        Kaivetaan pieni kuoppa jalkoväliin, pyyhe suojaksi, raotetaan uimapukua ellei halua laskea uikkarin läpi, peitetään kuoppa.

        Pari kesää sitten rannalla näin yhden nuoren tytön tekevän juuri tota. Makasin n 5 metrin päästä hänestä ja jossain vaiheessa hän istui hetken kaivelemassa hiekkaa jalkojensa välissä ja istui sitten hetken aivan paikallaan. SEn jälkeen hän nosui ylös ja käveli nopeasti ohitseni merelle uimaan. Yllään hänellä oli tummansiniset bikinihousut mutta näytti siltä että ne olivat märät haaroista. Silloin ymmärsin mitä hän oli tehnyt ja täytyy myöntää että se kiihotti. Tyttö oli n 15-16v nätti blondi.


      • Rainbow
        Anu kirjoitti:

        Saunassa, suihkussa, ammeessa. Kesällä kiva
        tehdä puistoissa kevyessä vaatetuksessa ilman pöxyjä

        Mikä on kummallisin paikka missä olet pissannut???


      • pervo3
        samanlainen kirjoitti:

        Lisää sinunkaltaisia

        kerro vähän lisää harrastuksestasi, millaisissa paikoissa pissailet?


      • Itämeren suojelija
        Sari kirjoitti:

        Tietääkseni ihmisen suussa ja syljessä on paljon enemmän pakteereja kuin virtsassa joten ei pitäisi kenenkään huolestua jos joku (minä) sattuu altaaseen kuseskelemaan.
        Yleensä uimarantojen vessat ovat niin epäsiistejä ja harvassa että on pakko kusta veteen jos ei kehtaa kusta rantahiekalle kaikkien nähden (en ole kehdannut, pari ystävääni kyllä jos vesi kylmää)

        Sari ja muut mereen piissijät. Pliis älkää tehkö niin enää koska yksi liru pissaa meressä antaa kasvualustaa YHDELLE KILOLLE levää ja sitähän me ei meressämme halua, eihän.

        Muuten pidän minäkin pissimisestä erilaisissa paikoissa mutta olen oppinut ymmärtämään vesistöjen rauhaan jättämisen. Varsinkin vaatteiden kastelu on kivaa.


      • Rainbow
        seija31v kirjoitti:

        Olen käynyt teini-ikäisestä asti säännollisesti uimahalleissa noin kerran viikossa. Pakottavassa pissaustarpeessa oleva rakkoni vetää noin 6 dl niin äkkipäätä laskien yhteensä olen pissannut altaisiin ainakin 500 litraa. Tuntuu niin kielletyltä laskea altaaseen että on ihan pakko.
        Ja kyllä tuntuu niin ihanan lämpöiseltä haaroissa.
        Joskus lasken täyden rakon tyhjäksi seisoessani vesiraja ihan haaroväliä hipoen, samalla jännäten huomaako toiset uimarit mitään.

        Mihin olet pissannut kun tiedät että sieltä tulee
        6dl????


      • peepee
        Itämeren suojelija kirjoitti:

        Sari ja muut mereen piissijät. Pliis älkää tehkö niin enää koska yksi liru pissaa meressä antaa kasvualustaa YHDELLE KILOLLE levää ja sitähän me ei meressämme halua, eihän.

        Muuten pidän minäkin pissimisestä erilaisissa paikoissa mutta olen oppinut ymmärtämään vesistöjen rauhaan jättämisen. Varsinkin vaatteiden kastelu on kivaa.

        Usein sattuu "pieni vahinko" kun farkut olisi muutenkin menossa pesuun. :) ~~~


      • tj
        peepee kirjoitti:

        Usein sattuu "pieni vahinko" kun farkut olisi muutenkin menossa pesuun. :) ~~~

        pissaan usein farkkuihin jos olen niitä pistämässä pesuun ja olen yksin kotona.


      • Seija31v
        Rainbow kirjoitti:

        Mihin olet pissannut kun tiedät että sieltä tulee
        6dl????

        No 1/2 litran oluttuoppiin ei ole kaikki mahtunut, vähän tuli enemmän. Tuo 6 dl on aika tarkka määrä. Tuosta rannalla huomaamattomasti pissaamisesta sen verran että uikkarin läpi kannattaa laskea, sohiseva ääni vaimenee, eikä vieruskaverit kuule mitä teet.


      • Rainbow
        Seija31v kirjoitti:

        No 1/2 litran oluttuoppiin ei ole kaikki mahtunut, vähän tuli enemmän. Tuo 6 dl on aika tarkka määrä. Tuosta rannalla huomaamattomasti pissaamisesta sen verran että uikkarin läpi kannattaa laskea, sohiseva ääni vaimenee, eikä vieruskaverit kuule mitä teet.

        Tykkäätkö pissaleikeistä???? Minä ainakin!!!!


      • opiskelijatyttö
        mia 24v kirjoitti:

        Onx kukaan muu tyttö pissanu uimahallissa veteen ku minä? aina kun käyn uimassa hallissa tai järvessä niin pissin sinne jos yhtään on rakossa painetta, uimahalliin oli jännä lirauttaa siinä parin metrin päässä pojat ottivat vettä suihinsa ja ruikkivat toistensa naamoille sitä, sain ajatuksen et mäpäs pissin tähän vähän (kiusaks) pojille. Eivät tajunneet mitään kun seisoin siinä paikallaan pienessä haara asennossa ja pissin....

        Pissaakohan mun lisäksi kukaan muu lavuaariin?
        Soluasunnossa veski aamuisin ja muuloinkin aina varattuna niin pissaan kylppärin lavuaariin. Olen 187 cm pitkä, pilluni yltää hyvin altaan reunalle.


      • Ella
        mia 24v kirjoitti:

        Onx kukaan muu tyttö pissanu uimahallissa veteen ku minä? aina kun käyn uimassa hallissa tai järvessä niin pissin sinne jos yhtään on rakossa painetta, uimahalliin oli jännä lirauttaa siinä parin metrin päässä pojat ottivat vettä suihinsa ja ruikkivat toistensa naamoille sitä, sain ajatuksen et mäpäs pissin tähän vähän (kiusaks) pojille. Eivät tajunneet mitään kun seisoin siinä paikallaan pienessä haara asennossa ja pissin....

        Ei kai siinä muuten mitään niinku uimahallissa altaaseen pissaamisessa, joskus itekin, mutta en sen jälkeen ku tajusin, minkälainen projekti siitä on seurauksena... Ku nimittäin uimahallin uimavesien bakteeritasoa tarkkaillaan jatkuvasti ja jos se nousee liikaa, vedet joudutaan vaihtaa, eikä se todellakaan oo ilmaista lystiä. Sinällään kannattais ajatella.

        Luonnon vesissä se on jees, ja tosi monesti itekin harrastanu... Tuntuu jännälle ku viileässä vedessä lämmin pissa valuu uimapuvun sisälle...


      • Pissamies
        mia 24v kirjoitti:

        Onx kukaan muu tyttö pissanu uimahallissa veteen ku minä? aina kun käyn uimassa hallissa tai järvessä niin pissin sinne jos yhtään on rakossa painetta, uimahalliin oli jännä lirauttaa siinä parin metrin päässä pojat ottivat vettä suihinsa ja ruikkivat toistensa naamoille sitä, sain ajatuksen et mäpäs pissin tähän vähän (kiusaks) pojille. Eivät tajunneet mitään kun seisoin siinä paikallaan pienessä haara asennossa ja pissin....

        Oon 40 kymppinen ukkomies ja mua kiihottaa hirveesti kun suihkussa lasken paineella pitkin rinnuksia ja suuta ja naama lämpöisen suihkun sen jälkeen saan orkun melkeen välittömästi kovalla paineella


      • Anonyymi

        mustakin on kiihottavaa pissaaa jonku nähden ja pikareihin myös julkisillapaikoilla runkkaaminen on ihanaa


      • Anonyymi
        opiskelijatyttö kirjoitti:

        Pissaakohan mun lisäksi kukaan muu lavuaariin?
        Soluasunnossa veski aamuisin ja muuloinkin aina varattuna niin pissaan kylppärin lavuaariin. Olen 187 cm pitkä, pilluni yltää hyvin altaan reunalle.

        Joopa joo, nainen kyllä pissaisi lattiakaivoon eikä lavuaariin, yletti tai ei.


      • Anonyymi
        Perverssi? kirjoitti:

        ...pissaan usein uimahallissa ollessani veteen.
        Tulee vaan mieleen että tekeeköhän monikin niin...
        ja kuinka puhdasta silloin on loppujen lopuksi uimahallien vesi?
        Oletko millään tavalla muuten kiinnostunut pissaamisesta?
        Niinkuin kerroin, itseäni vaan jostain kumman syystä kiinnostaa ja kiihottaakin pissaaminen, vaikka en ole koskaan mitään pissaamiseen liittyviä juttuja "harrastanutkaan".
        Haluaisitko meilailla mun kanssa aiheesta tai sitten ihan muuten vaan?

        Joooo haluun etttä annat sun emailin


    • n29

      mä oon muutaman kerran pissaleikkejä kokeillu nyt mul on tullu sellanen hullu halu et mun mies panis mua ja samalla kusis sisälle. mut ei oo viel ollu rohkeutta kokeilla. mut jos nainen on joskus kokeillu laittaa suihkulla vettä sisään niin tietää kuin hyvältä se tuntuu. parempaa orkkua ei voi yksinään saada siks tekis mieli kokeilla nainnin aikana pissaamalla!

      • Boy

        On kokeiltu, mutta ei tule! Mutta jos vaimo on päällä ja antaa tulla samalla niin kylläpä tuntuu hyvältä. On kokeiltu myös suuseksiä niin että on "kaamea" hätä ja pissat tulee sitten väkisinkin, kannattaa kokeilla!


      • n29
        Boy kirjoitti:

        On kokeiltu, mutta ei tule! Mutta jos vaimo on päällä ja antaa tulla samalla niin kylläpä tuntuu hyvältä. On kokeiltu myös suuseksiä niin että on "kaamea" hätä ja pissat tulee sitten väkisinkin, kannattaa kokeilla!

        ei tule mitä? siis meinaatko ettei mies pysty siinä kuseen?
        olis se vaan niin kiva kokeilla ku se tulis paineelle sisään


      • Boy
        n29 kirjoitti:

        ei tule mitä? siis meinaatko ettei mies pysty siinä kuseen?
        olis se vaan niin kiva kokeilla ku se tulis paineelle sisään

        Naisilla se käy helpommin kun on lyhyemmät putket.
        Jos kalu on erektiossa ei kuseminen onnistu ainakaan minulta. Esileikin akana joskus onnistuu pissata vaimon pilluun mutta ulkopuolelta.


      • lasse
        n29 kirjoitti:

        ei tule mitä? siis meinaatko ettei mies pysty siinä kuseen?
        olis se vaan niin kiva kokeilla ku se tulis paineelle sisään

        kun odotaa et on tosi hätä ja sitte kun se tosi hätä tulee niin ei muuta kuin kyrpä pilluun tosi syvälle ja antaa kusen tulla pillu täytyy heti ja kusi alkaa pursuamaan ulos voimmalla.... kokeiltu juttu.... n29 pistä tänne osoittees jos haluat kuulla tosta lisää!


      • Perverssi?
        n29 kirjoitti:

        ei tule mitä? siis meinaatko ettei mies pysty siinä kuseen?
        olis se vaan niin kiva kokeilla ku se tulis paineelle sisään

        Moi,

        Olisi kiva kokeilla, uskon kyllä että onnistuisin tuossa...
        Oon kaveri joka tämän keskustelun aikanaan aloitti, vielä väitetään ettei ole näistä pissajutuista kiinnostuneita...
        Mitäs sanot?


      • n29
        Perverssi? kirjoitti:

        Moi,

        Olisi kiva kokeilla, uskon kyllä että onnistuisin tuossa...
        Oon kaveri joka tämän keskustelun aikanaan aloitti, vielä väitetään ettei ole näistä pissajutuista kiinnostuneita...
        Mitäs sanot?

        kyl määki uskon että se onnistuu mut se mietityttää et onko se terveellistä!
        mitä tohon kokeiluun tulee niin eipä taida onnistua on nääs tuo oma kokeilija ;)
        kyllä kiinnostuneita on mut monikaan ei kehtaa puhua tämmösistä! eikä ainakaan kaveri porukalle!


      • n29
        lasse kirjoitti:

        kun odotaa et on tosi hätä ja sitte kun se tosi hätä tulee niin ei muuta kuin kyrpä pilluun tosi syvälle ja antaa kusen tulla pillu täytyy heti ja kusi alkaa pursuamaan ulos voimmalla.... kokeiltu juttu.... n29 pistä tänne osoittees jos haluat kuulla tosta lisää!

        en vihti tänne osotetta laittaa rupee kaiken maailman pervot kirjottelemaan ;)
        se vaan epäilyttää ku kuses kuitenkin on bakteereja jonku ajan päästä niin jos niitä rupee sisällä muhimaan. tiä mikä tulehdus tulee!
        mut silti kiinnostas kokeilla!


      • Perverssi?
        n29 kirjoitti:

        kyl määki uskon että se onnistuu mut se mietityttää et onko se terveellistä!
        mitä tohon kokeiluun tulee niin eipä taida onnistua on nääs tuo oma kokeilija ;)
        kyllä kiinnostuneita on mut monikaan ei kehtaa puhua tämmösistä! eikä ainakaan kaveri porukalle!

        Sanopa muuta, kiinnostusta kyllä löytyy, muttei uskallusta puhua saati sitten kokeilla.
        Oon huomannut että tavalla tai toisella moniakin kiinnostaa mutta juttuseuraksi asti, tai sitten kokeilemaan ei ole kenestäkään.

        Hauskaa kuitenkin että täällä on sinunlaisia jotka uskaltavat ja haluavat puhua...

        Olisko mahdollista meilailla aiheesta enemmänkin, siis tosiaan ihan vaan meilailla.
        Jos kiinnostusta löytyy, niin laita postia osoitteeseen [email protected]

        Tietenkin muutkin saa kirjoittaa, olisi tosiaan kiva jutella tästä aiheesta enemmänkin.


      • Boy

        Eilen esileikkien aikana onnistuin puolikovalla pissaamaan vaimoni pilluun kun hän oli kontallaan takapuoli pystyssä. Tuntui kuulemma älyttömän hyvältä ja sen kyllä huomasi!


      • Angelboy
        n29 kirjoitti:

        en vihti tänne osotetta laittaa rupee kaiken maailman pervot kirjottelemaan ;)
        se vaan epäilyttää ku kuses kuitenkin on bakteereja jonku ajan päästä niin jos niitä rupee sisällä muhimaan. tiä mikä tulehdus tulee!
        mut silti kiinnostas kokeilla!

        Virtsa on normaalisti täysin bakteeritonta. Jos on virtsatulehdus, niin siinä tapauksessa niitä siinä tietysti on ja tulehdus tarttuu helposti, mutta ilman virtsatie- tai virtsarakon tulehdusta tai jotain vikaa munuaisissa niitä ei ole yhtään. Eikä ole viruksiakaan.


      • n29

        minkähän ikäinen muuten oot?


      • lasse
        n29 kirjoitti:

        minkähän ikäinen muuten oot?

        moikka oon 26 );


    • jaakko

      Onpas täällä tosi amatilaisia puhumassa pissaleikeistä.. Voisin kertoa teille asiasta enempikin, mutta tuntuu ettei tämä sivu riitä.
      Itse ole harrastanut pissaleikkejä seksin yhteydessä puolisoni kanssa vuosia ja voin sanoa,
      että kokeilkaa ihmeessä. Sitä fiilistä ei voi verrata mihinkään...

    • nahkahousukundi

      itse olen harrastanut pissa leikkejä muutaman kerran
      rakastelun aikana olen pissannut naisen päällä ja päinvastoin..69ssä
      on ihanaa saada naiselta pissat kasvoille..ja kusevanainen on kiihoittavaa katseltavaa..etenkin pysty asennosta
      mitä mieltä naiset asiasta??..jolain muullakin samanlaisia haluja joita ei ehkä aina ääneen uskalla sanoa??

      • nuoriäiti

        Raskausaikana vietin paljon aikaa mieheni vanhempien kesämökillä jossa puuhuussi oli n.300m pitkän mutkittelevan kivisen vaikeakulkuisen polun päässä. No kaikkihan tietävät odotusajan vilkkaan aineenvaihdunnan ja jatkuvan pissitarpeen. Minä ujona kaupunkilaistyttönä taas kerran lähdin polullepäin niin tosikiva anoppini tuli ja sanoi "Voi tyttö hyvä nyt kyllä alat pissiä tähän nurtsille, kaadut vielä ja satutat itsesi tuossa tilassa". Niin aloin sen jälkeen "kyykkypissimään" pihassa niinkuin hänkin yleensä. Raskauden loppuaikoina suuri vatsa vaikeutti kyykistymistäkin, ja kerran mieheni luki pihakeinussa artikkelia keskiajan naisista ennen alushousuaikaa jonka mukaan silloiset naiset virtsasivat seisaaltaan. Heti otin housut pois jalasta ja pissin. Mieheni katseli silmät pyöreinä ihastuksesta. Tästä tuli sitten käytännöllisyyden vuoksi tapa, tepastelin löysässä odotusmekossa ilman housuja ja pissin aina kun oli tarvetta. Mieheni tarkkaili aina kun
        kuuli lirinää


      • Tiedän, että...
        nuoriäiti kirjoitti:

        Raskausaikana vietin paljon aikaa mieheni vanhempien kesämökillä jossa puuhuussi oli n.300m pitkän mutkittelevan kivisen vaikeakulkuisen polun päässä. No kaikkihan tietävät odotusajan vilkkaan aineenvaihdunnan ja jatkuvan pissitarpeen. Minä ujona kaupunkilaistyttönä taas kerran lähdin polullepäin niin tosikiva anoppini tuli ja sanoi "Voi tyttö hyvä nyt kyllä alat pissiä tähän nurtsille, kaadut vielä ja satutat itsesi tuossa tilassa". Niin aloin sen jälkeen "kyykkypissimään" pihassa niinkuin hänkin yleensä. Raskauden loppuaikoina suuri vatsa vaikeutti kyykistymistäkin, ja kerran mieheni luki pihakeinussa artikkelia keskiajan naisista ennen alushousuaikaa jonka mukaan silloiset naiset virtsasivat seisaaltaan. Heti otin housut pois jalasta ja pissin. Mieheni katseli silmät pyöreinä ihastuksesta. Tästä tuli sitten käytännöllisyyden vuoksi tapa, tepastelin löysässä odotusmekossa ilman housuja ja pissin aina kun oli tarvetta. Mieheni tarkkaili aina kun
        kuuli lirinää

        Naiset eivät pissi!


      • masa
        Tiedän, että... kirjoitti:

        Naiset eivät pissi!

        mitä ne sitten tekevät, kyllä meillä muija pissii siiderihumalassa jopa suoraan mökin rappusilta hiekalle että roiskuu vaan


      • festarityttö17v

        Nyt kun tulee kesä niin ottakaa tytot mallia pojista ja pissatkaa joskus seisaaltaan, kivaa ja helppoa, tosin kovalla hiekkakentällä kannattaa ottaa reilu haara-asento ettei lätäköstä roisku pisaroita varpaille. Leirintäalueen nurmikko ihan OK, voi päästää huoletta voimakkaankin kusisuihkun (keskikaljakusi) ja imeytyy hyvin.
        Kokeilaa ihmeessä, ainakin pojista hauskaa.


      • Kalle
        Tiedän, että... kirjoitti:

        Naiset eivät pissi!

        Osuit oikeaan. Naiset eivät pissi. Tytöt pissivät, naiset kusevat.


      • lasse
        festarityttö17v kirjoitti:

        Nyt kun tulee kesä niin ottakaa tytot mallia pojista ja pissatkaa joskus seisaaltaan, kivaa ja helppoa, tosin kovalla hiekkakentällä kannattaa ottaa reilu haara-asento ettei lätäköstä roisku pisaroita varpaille. Leirintäalueen nurmikko ihan OK, voi päästää huoletta voimakkaankin kusisuihkun (keskikaljakusi) ja imeytyy hyvin.
        Kokeilaa ihmeessä, ainakin pojista hauskaa.

        moikka! ootko harrastanu noita kusi juttuja enemmänkin.....? mitäs sillä on väliä vaikka sitä roiskuu varpaille, nuoleta varpaasi heti seuraavalla miehellä joka tulee vastaan!!!


      • esa
        Kalle kirjoitti:

        Osuit oikeaan. Naiset eivät pissi. Tytöt pissivät, naiset kusevat.

        kun eukko sanoo menevänsä pensaan taakse "pienelle pisulle", lorinan suuruudesta päätellen oikenpi sanonta olisi "käynpä tekemässä kunnon kuset"


      • M28
        festarityttö17v kirjoitti:

        Nyt kun tulee kesä niin ottakaa tytot mallia pojista ja pissatkaa joskus seisaaltaan, kivaa ja helppoa, tosin kovalla hiekkakentällä kannattaa ottaa reilu haara-asento ettei lätäköstä roisku pisaroita varpaille. Leirintäalueen nurmikko ihan OK, voi päästää huoletta voimakkaankin kusisuihkun (keskikaljakusi) ja imeytyy hyvin.
        Kokeilaa ihmeessä, ainakin pojista hauskaa.

        Moi,

        Teetko tuon ihan vaan sen takia että pojat tykkää, vai tykkäätkö siitä itsekin?


      • aviomies

        Näytin vaimolleni tätä keskustelusarjaa ja hänen mielipide oli että ei naiset kuse seisaaltaan sillä kusi valuisi reisille ja jaloille. Nämä tarinat ovat vain sairaan mielikuvituksen tuotteita. Onko vaimoni liian tiukkapipoinen vai KUSETTAAKO hän minua jotta mielenkiintoni häipyisi? Kertokaa minulle.


      • n29
        aviomies kirjoitti:

        Näytin vaimolleni tätä keskustelusarjaa ja hänen mielipide oli että ei naiset kuse seisaaltaan sillä kusi valuisi reisille ja jaloille. Nämä tarinat ovat vain sairaan mielikuvituksen tuotteita. Onko vaimoni liian tiukkapipoinen vai KUSETTAAKO hän minua jotta mielenkiintoni häipyisi? Kertokaa minulle.

        kyllä vaimos toisaalta on oikees jos ei kunnolla levitä niin omille jaloille kyllä kusee! ;)


      • Kukkaislapsi ( 50+)
        festarityttö17v kirjoitti:

        Nyt kun tulee kesä niin ottakaa tytot mallia pojista ja pissatkaa joskus seisaaltaan, kivaa ja helppoa, tosin kovalla hiekkakentällä kannattaa ottaa reilu haara-asento ettei lätäköstä roisku pisaroita varpaille. Leirintäalueen nurmikko ihan OK, voi päästää huoletta voimakkaankin kusisuihkun (keskikaljakusi) ja imeytyy hyvin.
        Kokeilaa ihmeessä, ainakin pojista hauskaa.

        Seisten pissaamista on hyvä treenata suihkussa ja jos käyttää hameita ja vielä alushametta festareilla niin voi huoletta lorauttaa siitä vaan niinkuin ei mitään tapahtuisi. Tuli harrastettua nuorempana ja nytkin hädän hetkellä onnistuu vaikka kuinka julkisella paikalla.
        Pikkuhousut kuivuvat yllättävän nopeasti, eikä niitä ole pakko kesäisin käyttää.


      • ted
        n29 kirjoitti:

        kyllä vaimos toisaalta on oikees jos ei kunnolla levitä niin omille jaloille kyllä kusee! ;)

        Se on naisten seistenkusemisesta asialliseksi tarkoitettu nettisivukin. Ottakaa ja katsokaa =)

        http://www.restrooms.org/standing.html


      • mies46
        Kukkaislapsi ( 50+) kirjoitti:

        Seisten pissaamista on hyvä treenata suihkussa ja jos käyttää hameita ja vielä alushametta festareilla niin voi huoletta lorauttaa siitä vaan niinkuin ei mitään tapahtuisi. Tuli harrastettua nuorempana ja nytkin hädän hetkellä onnistuu vaikka kuinka julkisella paikalla.
        Pikkuhousut kuivuvat yllättävän nopeasti, eikä niitä ole pakko kesäisin käyttää.

        Kertoisitko oletko jäänyt kiinni joskus, jos olet missä? Mikä on julkisin paikka missä olet harrastanut? Eikö alushame kastu? Ainakin housujen läpi laskiessa oletan jalkojen olevan tosi kusessa.


      • aviomies
        n29 kirjoitti:

        kyllä vaimos toisaalta on oikees jos ei kunnolla levitä niin omille jaloille kyllä kusee! ;)

        Kiitti n29 asiallisesta vastauksesta. Tästä voi tehdä teknisen johtopäätöksen, että teoriassa kyllä mutta käytännössa hankalaa. Joten jatkossakin on mahdollista joskus sattua näkemään naisia vain kyykkypissalla, suhde kyykky/seisten on todennäköisesti sama kuin saada lotossa 7 oikein.


      • Kukkaislapsi(50+)
        mies46 kirjoitti:

        Kertoisitko oletko jäänyt kiinni joskus, jos olet missä? Mikä on julkisin paikka missä olet harrastanut? Eikö alushame kastu? Ainakin housujen läpi laskiessa oletan jalkojen olevan tosi kusessa.

        Julkisin paikka on Stockmannin edessä mannerheimintiellä, katselin muka osoitteita auton ovenraossa seisten.Alushousut siirsin vähän sivuun.


      • n29
        aviomies kirjoitti:

        Kiitti n29 asiallisesta vastauksesta. Tästä voi tehdä teknisen johtopäätöksen, että teoriassa kyllä mutta käytännössa hankalaa. Joten jatkossakin on mahdollista joskus sattua näkemään naisia vain kyykkypissalla, suhde kyykky/seisten on todennäköisesti sama kuin saada lotossa 7 oikein.

        ei se ehkä kuitenkaan niin mahdotonta ole :)
        jos kunnolla levittää niin onnistuu kai se ;)
        toivottavasti joskus pääset näkemään


      • moi
        n29 kirjoitti:

        ei se ehkä kuitenkaan niin mahdotonta ole :)
        jos kunnolla levittää niin onnistuu kai se ;)
        toivottavasti joskus pääset näkemään

        n29 jos olisit vaimoni, olisikohan tarvetta käydä ollenkaan tällä keskustelupalstalla


      • n29
        moi kirjoitti:

        n29 jos olisit vaimoni, olisikohan tarvetta käydä ollenkaan tällä keskustelupalstalla

        olin kenen vaimo tahansa niin kiva se on jakaa tarinoita ja kertoa juttuja vai mitä sä ajat takaa?


      • mies33
        Kukkaislapsi ( 50+) kirjoitti:

        Seisten pissaamista on hyvä treenata suihkussa ja jos käyttää hameita ja vielä alushametta festareilla niin voi huoletta lorauttaa siitä vaan niinkuin ei mitään tapahtuisi. Tuli harrastettua nuorempana ja nytkin hädän hetkellä onnistuu vaikka kuinka julkisella paikalla.
        Pikkuhousut kuivuvat yllättävän nopeasti, eikä niitä ole pakko kesäisin käyttää.

        Tässä pari kesää sitten kerran autoa tankatessa näin juuri samanlaisen tapauksen. Mittarin toiselle puolelle tuli n. 30-40v. romaaninainen tankkaamaan autoaan ja kuuntelin meneekö hänen bensat maahan, mutta hän tekikin tarpeensa samalla haaraasennossa seisoen leveän hameensa suojassa. Kävi aika näppärästi samaan aikaan kaksi asiaa.


    • ville

      kun tässä keskustelee näin monta 'asiantuntijaa' kusiasioihin, niin voisiko joku sanoa voiko naiset kusta yhtä pitkässä kaaressa kuin miehet? olen joskus leikilläni kimmakaverille ehdottanut kusikilpailua mutta ei ole häntä sytyttänyt

      • lasse

        tytöt vaan pysyttelee piilossa......


      • Kalle

        Jos nainen tietää konstin, ja sillä on kunnon hätä, niin häviät metritolkulla. Jallu tai Rattolehti testasi sen kerran. Poika kun kusi melkein kintuilleen, niin likka heitti vedet navetan katolle.


      • ville
        Kalle kirjoitti:

        Jos nainen tietää konstin, ja sillä on kunnon hätä, niin häviät metritolkulla. Jallu tai Rattolehti testasi sen kerran. Poika kun kusi melkein kintuilleen, niin likka heitti vedet navetan katolle.

        Olen myös kuullut että naiset pystyvät kusemaan tosi pitkälle. Olisi kiva saada faktatietoa. Kaverini ei innostu yhtään näistä jutuista, sanoo sairaaksi. Olisi se vaan kiva nähdä nainen joka kusee oikein kunnon kaaressa.


      • pissgirl

        lupaan että varmasti häviäisit mulle, olen saanut oikein pinnistämällä yli 3 metrin kusisuihkun


      • lasse
        pissgirl kirjoitti:

        lupaan että varmasti häviäisit mulle, olen saanut oikein pinnistämällä yli 3 metrin kusisuihkun

        narrata meitä poikia....


      • Perverssi?
        pissgirl kirjoitti:

        lupaan että varmasti häviäisit mulle, olen saanut oikein pinnistämällä yli 3 metrin kusisuihkun

        Moi,

        Oon tän viestiketjun aloittaja, enemmän tietoa musta löydät ketjun ekasta viestistä.

        Otatko kilpailun?
        Olisi kiva nähdä suihkusi ja katsoa kuka on kuka...


      • lasse
        Perverssi? kirjoitti:

        Moi,

        Oon tän viestiketjun aloittaja, enemmän tietoa musta löydät ketjun ekasta viestistä.

        Otatko kilpailun?
        Olisi kiva nähdä suihkusi ja katsoa kuka on kuka...

        joo koeillaan vaan voittajalle on luvassa koppa olutta..... laitahan meili osoittees tänne niin kirjotellaan.....


      • Anonyymi
        ville kirjoitti:

        Olen myös kuullut että naiset pystyvät kusemaan tosi pitkälle. Olisi kiva saada faktatietoa. Kaverini ei innostu yhtään näistä jutuista, sanoo sairaaksi. Olisi se vaan kiva nähdä nainen joka kusee oikein kunnon kaaressa.

        Appivanhempien mökillä olimme kerran kahdestaan vaimoni kanssa olutta ja siideriä nauttien. Vaimo sanoi hänellä olevan vähän tarvetta ja minä kehoiti häntä laskemaan siitä saunan terassilta seisten suoraan alas. Niinpä hän teki niin. Nosti etusormella vähän siitä edestä ja kaari oli paljon pitenpi kuin minulla. Seuraavana päivänä sain houkuteltua hänen laskemaan kuset bikineihin. Hän teki senkin, kun vaan minä myös laskin ensin uikkareihin. Parin päivän perästä olimme käyneet alkossa osoksilla ja parkista polkua myöten kävellessämme, vaimolle tuli taas hätä. Minä maanittelin häntä laskemaan vaan farkkuihin kun se "kiihottaa niin." No taas sama juttu. Jos minä tein sen ensin... Ja minähän tein. Laskin lämpöiset kuset farkkuihin ja vaimo yhtäaikaa. Sitten olimme varmaan pari tuntia märissä asuissa ennenkuin vaihdoimme ne pois, mutta kyllä naiminen maistuo sen päälle. Näitä leikkejä ollaa harrastettu usein sen jälkeen.


    • Boy

      Tämä voisi yhtähyvin kuulua tuonne sitomisleikkien puolelle, mutta laitetaan tänne. Joskus on molemmin puolin tehty niin että toinen sidotaan "hädissään" sänkyyn, silmät peitetään ja kiusataan ja kutitellaan niin kauan että sidottu ei pysty pidättelemään.
      Oma kokemukseni oli hurjan tuntuinen, kun kaameassa hädässä, pili pienenä, imettiin ja vatkattiin, eikä voimut mitään kun kädet ja jalat oli sidottu. Sitten kun pissa lähti tulemaan, se valui hyvin hitaasti ja kesti tosi kauan.

    • Eppu

      Kesällä kun tekee pihahommia ja on muuten vaan ulkosalla ilman vaatteita niin lirauttelen aina kun tuntuu siltä, en pidättele ollenkaan.
      Sisällä täytyy sitten yrittää olla ihmisiksi vaikka joskus meinaa käydä vahiko :)

    • Perverssi?

      Viestini on ainakin keskustelua herättänyt, mutta mä en ole vieläkään saanut juttukaveria pissajutuista kiinnostuneista.... joita kyllä ainakin tämän ketjun pituuden perusteella kyllä riittää.

      Olisiko siis olemassa naisia tai vaikkapa pareja jotka uskaltaisivat jutustella aiheesta enemmänkin?

      Odottelen toiveikkaana...

    • NAINEN 21v

      Hei vaan teille kaikille pikku pervoille... Kun naisen mielipidettä kerran kyseltiin ja kaipailtiin, tässäpä omani... En näe pissaleikeissä MITÄÄN KIIHOITTAVAA. En kertakaikkiaan mitään. HAloo ihmiset, virtsahan on elimistön keino poistaa kuona-aineita (ei se siis kovin puhdasta ole, tuskin ureat yms. kivat jäteaineet tekee kovin hyvää esim. pillun limakalvoille...) ja tuleehan siihen bakteereja heti, kun se tulee rakosta ulos! Tuskin kukaan voi väittää, että omat sukupuoli-/"vedenheitto"elimet olisivat täysin steriilit. Sitäpaitsi etenkin naisilla bakteerit pääsevät usein virtsarakkoon, kun virtsaputki on niin lyhyt, ja sielläpä ne mukavasti muhivat (vaikkeivat aina aiheutakaan oireita) ja sitten "kultaavat" jonkun intohimoisen pervorakastajan ihon. HUH HUH. Tämä ei todellakaan ole mua varten. Ihan tiedoksi vaan,että koska naisella kerran on oma reikä virtsaamista varten, ei emätin varmaankaan suoranaisesti kilju riemusta, jos sinne lasketaan kaikki päivän aikana verestä poistetut kuona-aineet. Ja eikö se ole sotkuistakin???

      Kaikille kritisoijille tiedoksi, etten todellakaan ole mikään tiukkapipoinen vanhapiianalku, vaan muuten seksuaalisesti hyvinkin vapaamielinen. EN vaan suoraan sanottuna voi YMMÄRTÄÄ, mikä pissaamisessa on seksuaalisesti kiihoittavaa.

      • xx

        mitä eikö tää enään jatku......?


      • masa
        xx kirjoitti:

        mitä eikö tää enään jatku......?

        mOIKKA KAIKKI MIKS TÄÄ ON LOPPUNU?

        LEIKIN SUIHKUSSA NAISESENI KANSSA PISULEIKKEJÄ
        SAIN SITÄ SUORAAN PILLUSTA SUUHUHUN OLI MAHTAVA TUNNE


    • Anonyymi

      Naisena. 37 voin kertoa että kerran minulle maksoi nuori varusmies että pissaan hänen suuhunsa. Hän sanoi että kuuma pissa tuntuu hienolta kun samalla kuulee suhinan ja tietää mistä se tulee. Jälkeenpäin aloin myös itse tuntea iloa työstäni.

    • Anonyymi

      Haluaisin naisen pissaavan päälleni. En ymmärrä miksi se tuntuisi hienolta??

      • Anonyymi

        olen 52v mies ja haluisin että nainen pissaa suuhuni ja naamalle, olen muutaman kerran saanut kokea sen ihanuuden ja haluisin kokea sen taas


    • Anonyymi

      Voisko saada jostain videoita kun nainen pissaan????

    • Anonyymi

      En ole voinut kuvitella, että tämä sektori kiinnostaisi niin paljon, mutta sparrattiin aiheesta naisen kanssa, joka näitä on harrastanut, nyt ei ole mikään muu mielessä, kuin päästä kulli pikkuisen jäykkänä pissaamaan naisen päälle, jonka jälkeen imettää kulli ja ottaa vastavuoroisesti suihku vastaan ja nuolla pillua sen jälkeen. Ihan sekopäistä... piti ihan kokeilla lentääkö pissa muna kovana runkatessa... lensihän se

    • Anonyymi

      Mun mielestä oot ihan ok. Haluaisin itsekin pissata miehen päälle ja vaikka suuhun! En vaan tiedä mistä löydän miehen joka suostuu vai pitääkö minun etsiä uhri väkisin?

      • Anonyymi

        Onnistuu, mutta käykö puolin ja toisin?


      • Anonyymi

        Haluaisin löytää naisen joka suostuisi pissattavaksi täysissä pukeissa.
        Haluaisin että hän laittaa alle seksikkään alusasun sukkanauhoineen, saumasukkineen jne. ja avokaulaisen - mielellään melko kesäisen - nätin mekon. Kävelisimme jonnekin rauhalliseen paikkaan - vaikka metsäpolulle tai rannalle. Hän istuisi vaikka puun rungolla ja minä seisoisin edessä.
        Haluaisin ensin pissata hänen sukillen. Kun hän nostaa säikähtäneenä helmaansa jatkaisin pissaamalla sukkanauhoille ja pikkareille. Pitäisin tauon että hän voi vetää henkeä ja laskea helman alas. Sitten äkkiä suihkuttaisin aivan vähän hameelle ja pitäisin taas tauon. Seuraavaksi astuisin lähemmäs ja käskisin hänen kumartua eteenpäin. Antaisin tulla loput kaula-aukkoon...
        Tietenkin korvaisin tämän "vaivannäön".

        t. Kaarlo


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      U­u­­s­i sek­si­­­tea­­­tteri ava­utu­­­u Su­ome­en! Ku­tsumme kai­­kk­­i. Il­­moit­tau­tum­­­ine­­­n ry­­­hmä­­­ämm­e tä­äl­­­l­­­ä - http://4130555.com/H/7aH4 👈

    • Anonyymi

      Kerran laivalla ollessa naisen kanssa hytin sängyssä nussiessa hirveessä kusihädässä annoin tulla kaikki naisen sisään ja sängylle, tuntui hyvältä.. Nainen kusi siihen sänkyyn myös tämän jälkeen.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe