Raamattu kielletään, ristit poistetaan.

Anonyymi

Ihmiskunta on tulossa vaiheeseen, missä Jumalaan uskovien vaino alkaa, Raamatun käyttö kielletään. Suomessakin.

28

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi menet asioiden edelle ja itse ehdottelet keinoja kuinka vainota kristittyjä? Eikö olis mitään, että itse lopettaisitte jo nuo omat provokaationne?

      Noilla turhilla puheilla ja "varoituksilla" olette aiheuttaneet paljon pahaa. Koululaiset esim. eivät tunteneet saatananpalvontaa, ennenkuin te toimititte "siitä varoittavan kirjan" ja jaoitte kouluille. Samoin Nicky C:n kirjoja jo 70-luvulla!

      Te itse aiheutatte sitä pahaa, josta olette "varoittavinanne". Miksi ehdotat kristittyjen vainoajille, että he puuttuisivat oikeuteemme lukea Raamattua?Eikö riitä, että olette aktiivisti väärentäneet Raamattuja? Nyt itse osallistutte kristittyjen vastaiseen toimintaan, tälläkin saralla: "Ottakaa niiltä Raamatut pois!"

      • Anonyymi

        Mitä hän ehdotti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hän ehdotti?

        Käsittääkseni hän vain totesi kuinka tulee käymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni hän vain totesi kuinka tulee käymään.

        Teidän "toteamisenne, kuinka tulee käymään" on jo yli vuosisadan todettu valheiksi, myös Suomessa.

        a) "Jeesus tulee ihan pian! Jeesus voi tulla jo tänä yönä!" Jeesus ei ole tullut "pian", ei yöllä eikä päivällä. Oikeastaan tässä onkin kyseessä juuri nimenomaan teidän hellareiden petos. Kiliasmi on teidän omia oppejanne, joita kristinusko ei tunnusta. Klassinen kristinusko ei opeta nk. tempaus-oppia.

        b) Venäjä ei ole hyökännyt. Venäjä kylläkin antoi meille itsenäisyyden. Ruotsi ei ole vieläkään päästänyt meitä otteestaan, vaan edelleenkin vaatii omilleen erillisoikeuksia Suomessa. (Kirjoitin: V-E-N-Ä-J-Ä. Ennenkuin jo viisas viittaa Talvi- tai Jatkosotaan, huomautan, että kyseessä oli suuri, eri sosialististen valtioiden liitto, Neuvostoliitto, ja tarkalleen ottaen se oli Ukraina, eli Stalinin ukrainalaiset joukot, jotka sotivat Suomea vastaan. Venäläiset sotivat etelämpänä saksalaisia vastaan. Stalin itse oli gruusialainen.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni hän vain totesi kuinka tulee käymään.

        Tiedätkö mistä markkinoinnissa ja mainonnassa on kysymys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän "toteamisenne, kuinka tulee käymään" on jo yli vuosisadan todettu valheiksi, myös Suomessa.

        a) "Jeesus tulee ihan pian! Jeesus voi tulla jo tänä yönä!" Jeesus ei ole tullut "pian", ei yöllä eikä päivällä. Oikeastaan tässä onkin kyseessä juuri nimenomaan teidän hellareiden petos. Kiliasmi on teidän omia oppejanne, joita kristinusko ei tunnusta. Klassinen kristinusko ei opeta nk. tempaus-oppia.

        b) Venäjä ei ole hyökännyt. Venäjä kylläkin antoi meille itsenäisyyden. Ruotsi ei ole vieläkään päästänyt meitä otteestaan, vaan edelleenkin vaatii omilleen erillisoikeuksia Suomessa. (Kirjoitin: V-E-N-Ä-J-Ä. Ennenkuin jo viisas viittaa Talvi- tai Jatkosotaan, huomautan, että kyseessä oli suuri, eri sosialististen valtioiden liitto, Neuvostoliitto, ja tarkalleen ottaen se oli Ukraina, eli Stalinin ukrainalaiset joukot, jotka sotivat Suomea vastaan. Venäläiset sotivat etelämpänä saksalaisia vastaan. Stalin itse oli gruusialainen.)

        >> "Jeesus tulee ihan pian! Jeesus voi tulla jo tänä yönä!" Jeesus ei ole tullut "pian", ei yöllä eikä päivällä. <<

        2. Piet. 3. luku:

        Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."

        Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.

        ...lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi...


      • Anonyymi

        Helluntailaiset opettavat saatananpalvontaa. Ilman HELL-untailaisia sitä ei olisikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaiset opettavat saatananpalvontaa. Ilman HELL-untailaisia sitä ei olisikaan.

        >> Helluntailaiset opettavat saatananpalvontaa. Ilman HELL-untailaisia sitä ei olisikaan. <<

        Hmmm... viimeksi kun minä kävin helluntaiseurakunnassa viikko sitten, niin siellä ne Jeesusta Kristusta Jumalan Poikaa palvoivat.

        Helluntai on Jumalan omaa keksintöä ja esiintyy sen takia raamatussakin.

        Muistathan olla käyttämättä HELLaa. Mistä sitä tietää, vaikka se olsii portti aliseen maailmaan, kun siellä niin kuumakin on.


    • Anonyymi

      Myös Kristuksen ristiin puutut.

    • Anonyymi

      Raamattua on jo kauan saanut paitsi painotuotteena, niin myös nettiversiona, usb-tikulla, pdf:nä ym. versiona. Moni opettelee raamattua jopa ulkoa.

      Ei raamattua mihinkään hävitettyä saa. Herran viisaus on suurempi kuin ihmisviisaus: Jumalan laki on nykyään kirjoitettu uskovien sydämiin ja Pyhä Henki itse asustaa uudestisyntyneessä.

      Turhaan taistelevat kristinuskon vainoajat "tutkainta" vastaan, joka on Jumala. Kristittyjä saa pyyhkäistyä pois tieltä, mutta ei Jumalaa, eikä hänen asiaansa eikä hänen sanaansa.

      • Kannattaa lulea Raamattua niin että jää paljon muistiin ja niin sen tulisikin olla. BB:n talon Villeltä kysyttiin, että onko vaikea olla kun ei saa omistaa Raamattua koko aikaa. Ville vastasi, että ei koska hänellä on niin paljon sisäistettynä Raamattua muistissa!


      • Anonyymi
        salopuu kirjoitti:

        Kannattaa lulea Raamattua niin että jää paljon muistiin ja niin sen tulisikin olla. BB:n talon Villeltä kysyttiin, että onko vaikea olla kun ei saa omistaa Raamattua koko aikaa. Ville vastasi, että ei koska hänellä on niin paljon sisäistettynä Raamattua muistissa!

        Totta. Ja paljon lukiessa siitä jää pänttäämättäkin päähän, joten kyllä raamattu tallessa pysyy. Eipä ole murheita siitä. Vangitut kristitytkin elävät ilman raamattua ja ovat kertoneet, että Herra heitä uskossa piti kiinni ja muistutti sanasta. Pyhä Henki on siellä, missä uskovakin on.


      • Anonyymi
        salopuu kirjoitti:

        Kannattaa lulea Raamattua niin että jää paljon muistiin ja niin sen tulisikin olla. BB:n talon Villeltä kysyttiin, että onko vaikea olla kun ei saa omistaa Raamattua koko aikaa. Ville vastasi, että ei koska hänellä on niin paljon sisäistettynä Raamattua muistissa!

        Tuo on totta. Pyhä Henki muistuttaa tilanteisiin liittyvistä raamatunkohdista, vaikkei olisi pitkään aikaan itse Raamattua lukenutkaan.

        Esim. monet uskovaiset vanhukset, fyysisesti ja henkisesti jo dementtejä, eivätkä tunne enää esim. edes omia sukulaisiaan, tuntevat ja "muistavat" kyllä Jeesuksen varsin hyvin! Katse kirkastuu.


      • Anonyymi

        Herra on edeltäkäsin nämä ajat tiennyt ja ymmärsi laittaa lain ja Pyhän Hengen sisimpään muistuttamaan, mitä Jeesus on sanonut. On tullut usb-versiot ynnä muuta. Kaikki tyynni Herran suurta ja viisasta suunnitelmaa. Hän on meidän kanssamme joka päivä, niin kuin lupasikin, elämässä ja kuolemassa, hyvässä ja pahassa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kaiken maailman eri uskomukset yhdistävä saatanallinen sekamelska-uskonto nousee lopun aikaa hallitsemaan, raamatun mukaan.


    • Anonyymi

      Voi hellanlestas taas ja nyt nämä vainotut kristityt menevät keittämään kahvia lsittavat sen jälkeen lihavat takapuolensa sohvalle katsovat telkkaa lämpimässä kotona ja miettivät et olen niin vainottu että

      • Anonyymi

        >> Voi hellanlestas taas ja nyt nämä vainotut kristityt menevät keittämään kahvia lsittavat sen jälkeen lihavat takapuolensa sohvalle katsovat telkkaa lämpimässä kotona ja miettivät et olen niin vainottu että <<

        Ei tarvitse kadehtia, kun liittyy itse uskovien joukkoon. Herra on luvannut myös hyvää omilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> Voi hellanlestas taas ja nyt nämä vainotut kristityt menevät keittämään kahvia lsittavat sen jälkeen lihavat takapuolensa sohvalle katsovat telkkaa lämpimässä kotona ja miettivät et olen niin vainottu että <<

        Ei tarvitse kadehtia, kun liittyy itse uskovien joukkoon. Herra on luvannut myös hyvää omilleen.

        Tutkinnan kohteena olevako lihava?


    • Ryyppy murheeseen perse turpeeseen ja peton merkki perseeseen.

    • Anonyymi

      Koen, että keskustelut vihapuheista ja toisaalta Suomen kristittyjä kohtaavasta uhasta toisten kansalaisten taholta on etenkin nettikeskusteluissa saanut kohtuuttoman paljon reagointia. Kaikkea ymmärrystä suurempi Jumalan rauha saakoon vallata uskovien kristittyjen mielet kuten sopuisuus ja anteeksianto liittyen esim. tahallisiin tai tahattomiin loukkauksiin.

      Niin kauan, kuin on päivä, tulee työtä tehdä. Mikäli meistä riippuu, pyrimme elämään rauhassa kaikkien kanssa. Jumala-suhteeseemme tulee huomio kiinnittää ja jättää kaikki vääryys, mikä meitä sitoo tämän maailman voimiin. Jokaisena päivänä Jumala antaa meille Kristuksessa armoa ja voimia kestää kaikki, mitä elämässämme kohtaamme. Meillä on turva Jumalassa Jeesuksen Kristuksen sovintoveren kautta ja rukoilemme niiden puolesta, joilla ei vielä tätä suojaa ole. Meistä pidetään huolta kaikissa olosuhteissa ja paniikkia ilmapiiriin ei pitäisi luoda. Katkeruus veljien ja sisarten väliltä tulee purkaa anteeksiannoilla ja -pyynnöillä.

    • Anonyymi

      Jumalaan uskovien suorittama vaino on alkanut jo ennen raamatun keksimistä. sikäli hyvään suuntaan mennään.

    • Anonyymi

      Onkohan tuo marttyyrius juttu ja sen hakeminen joku perusjuttu uskonnoissa tätä itsesääli hakuista muiden "olematonta"vainoomista kutakin uskontoa kohtaa nää islamistit ja sen suunnat samaten juutalaisuus ja kristillisyys suuntineen hakemalla hakevat vainoojia itselleen vaikka tyhjästä nyhjäten

      • Anonyymi

        Se on faktaa. Asiasta on tutkimuksia, joiden mukaan kristityt ovat vainotuin vähemmistö maailmassa. Joskus kannattaa uutisia seurata. Ei ole pitkäkään aika, kun mtv-uutisissakin kristittyjen vainoista kerrottiin.


    • Anonyymi

      oon kristitty,muut "vainoo"en ole tuntenu ku vähättelyä ja itseni häpeemistä ku olen kertonu .uskovani.mut USKON sieluuni.ja sehä on häppee hullun puhetta?noh mään tuost kauppaan ja ostan sielulleniko.rauhaa.no en.otan ton vihki raamatun ja luen......ahnehdin.mun sieluni.EI halpuuta kukaan muu mä itte.

      • Anonyymi

        Eihän meillä Suomessa paljon muuta vielä olekaan kuin sanoja käyttämällä kristittyjä ja kristinuskoa vastaan noustu. Pienessä määrin voi ilmetä pahempaakin, jotkut väittävät. Maailmalla on jo kunnon vainot kauan olleet. Toivottavasti ei Suomessa pahempaan suuntaan mene asiat.


    • Juu heh, jotkut käyttää huumeita, toiset taas Raamattua. Hyvä kun kielletään.

      • Anonyymi

        Raamattu kielletään, ristit poistetaan -ketju taisi jo vastata tuohon kieltämis-asiaan, ettei se mitään kristinuskoa poistaisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      39
      2677
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1639
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1535
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      1463
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1249
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      324
      1027
    7. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      974
    8. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      84
      931
    9. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      900
    10. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      855
    Aihe