Tuleva pyhä on tuomiosunnuntai. On hyvä, että kaikkivaltias Jumala on oikeudenmukainen. Jumala tuomitsee jokaisen yksilöihmisen ja kansat oikeuden mukaan. Jooel 3. Todella iloitsen, että Jumala on oikeudenmukainen. Jooel 3:2 Minä kokoan kaikki kansat ja vien heidät Joosafatin laaksoon. Jo Napoleon sanoi paikasta. Sinne mahtuu kaikki maailman armeijat.
Toinen asia Hes. 39:11- . Juutalaiset hautaavaavat Googin joukkoja Israelissa 7 kk. Jos et tunne raamattua, tutki sitä. Nämä sodat tulevat vielä toteutumaan. Todella Jumala maksaa jo maanpäällä kansojen tekemät vääryydet. Tällä palstalla en paljasta valtioita niiden nykyisillä nimillä. Tiedän kyllä ne vallan hyvin. Tiedätkö sinä? Tänä päivänä saa vihapuheen leiman niin helposti. Ihmettelen vaan, miksi vihapuhe käsite on vasta nyt käytössä. Koko alokasaika oli yhtä vihapuhetta. Ei todella mitään ole itselle jääny siitä painamaan. Vain naurua.
Snl. 11: Katso vanhurskas saa palkkansa maanpäällä, saati sitten jumalaton ja syntinen. On todella totta tämä jae.
Tuomoisunnuntai
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sotahulluja koko palsta täynnä
- Anonyymi
Tuomioitahan sieltä lykkää !
Mitä arvelette? Ottomannit surmasivat n. 1 milj armenialaista 1915-1917. Siis nykyisessä Turkissa. Josef ja Adolf surmauttivat 32 milj. eläessään. Samat diktaattorit sortivat pienenpiä kansoja, siirtelivät rajoja mielensä mukaan. Surmasivat paljon viattomia ihmisiä. Kyllä muutkin. Esim. Dresdenin tuho. 35000 viatonta uhria. Olisivatko Josef ja Adolf voineet tulla uskoon viime hetkillä? En ole saanut vastausta tähän. En tiedä. Näitäkö kaikkea Jumala katsoisiko sormien läpi? Ei todella katso. Kansojen tuomio , Jooel 4. On hyvä ajatella ihmiskunnan, kristinuskon tätä puolta tuomiopäivänä.
Myös Googin loppu, mistä on jo kirjoitettu. Juutalaiset hautaavat Googin sotajoukkoja 7kk Israelissa. Hes. 37-39.- Anonyymi
Keitähän kaikkia he tulevat tuomitsemaan tuomiosunnuntaina ?
- Anonyymi
Jos vaikka siellä tuomittaisiin nuo sapatinpitäjät, kerran tuomiosunnuntai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872