Hyvä oikoreitti on ajaa, vaikka joku asukas muuta väittää. Kannattaa ainakik kokeilla.
Painiityn läpi Vihdintielle
8
91
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ymmärrän, mutta auton kannalta suora tie on parempi ei höylätä jarruja eikä töysyjä
- Anonyymi
Voit työntää ne töysyt vaikka prrseeseessi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit työntää ne töysyt vaikka prrseeseessi.
Jes. Erilaisten asioiden perseeseen työntämisestä fantasioiva kaveri on taas palannut foorumille. Missä olet ollut viimeaikoina, kun näitä älykkäitä kommenttejasi et ole jakanut täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jes. Erilaisten asioiden perseeseen työntämisestä fantasioiva kaveri on taas palannut foorumille. Missä olet ollut viimeaikoina, kun näitä älykkäitä kommenttejasi et ole jakanut täällä?
Taitaa olla sama kaveri, joka pippelistä fantasioi niin, että se pitää mainita jokaisessa kommentissaan. Näitä outoja yksilöitä on jokaisella keskustelupalstalla. Heidän tarkoitusperistään ei ole varmaa tietoa, mutta ilmeisesti tyydytystä ja nautintoa saavat kommenteistaan ja tietysti saamastaan palautteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla sama kaveri, joka pippelistä fantasioi niin, että se pitää mainita jokaisessa kommentissaan. Näitä outoja yksilöitä on jokaisella keskustelupalstalla. Heidän tarkoitusperistään ei ole varmaa tietoa, mutta ilmeisesti tyydytystä ja nautintoa saavat kommenteistaan ja tietysti saamastaan palautteesta.
Sitä ei tiedä onko sama henkilö kyseessä, mutta tuo sama tyyppi vastaa niille aina hyvin suurella innolla. Ei tarvitse arvailla, mikä on hänelle tärkeää.
- Anonyymi
Kyllä tiet on tehty ajettaviksi. Oma vika jos takapiha on läpiajoväylän varressa.
Pääväylät, kuten Kehä 1 ja Vihdintie ruuhkautuvat. Silloin jokainen auto, joka valitsee toisen reitin, vähentää pääväylän ruuhkaa. Vastaavasti liikennekuormitus lisääntyy siellä, mihin kaupunkisuunnittelija ei sitä halunnut. Ristiriita on sovittamaton. Kaupunkibulevardi lienee huonoin mahdollinen ratkaisu. Autoilijoilla ei ole hauskaa, kun liikenne ei vedä. Asukkailla ei ole hauskaa, kun liikennettä on liikaa.
- Anonyymi
Kaiken pitää olla sallittua, mitä ei ole erikseen estetty. Kiellot ovat syvältä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412