Venäjän Armata Tankit toimivat Putinin mukaan Marsissa

Anonyymi

Käsittääkseni Marsista ei ole kummoista elämää löytynyt joten venäläinen tankki voipi olla kunkku siellä, ellei jopa tsaari.

Marsin pienet vihreät miehet ovat paljon pienempiä kuin punainen Putte.

Russia Claims New T-14 'Armata' Tank Can Fight on Mars
Russia's new T-14 Armata is one of the most advanced tanks in the world. So advanced, in fact, that Western nations worry that older tanks like America's M-1 Abrams may be rendered obsolete. But the T-14 is not only extraordinary, it’s interplanetary. The Armata tank can operate on Mars, according to Russian media.

Lest anyone worry that Vladimir Putin is planning to invade the Angry Red Planet with his Little Green Men, it turns out the truth is more down-to-earth. Sputnik News, never shy about trumpeting the awesomeness of Russian military technology, was actually citing an article from the Russian newspaper Izvestia (the Google English-language translation is here).

9

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Venäjän Armata Tankit toimivat Putinin mukaan Marsissa"

      Saamastaan tiedustelu tiedosta syvästi kiitollisena USA on lisäämässä määrärahoja kuuhun perustetun Marsilaisten torjunta armeijakunnan kehittämiseen.

    • Anonyymi

      Armata on panssareiden edelläkävijä, näin se on vaikka kuinka vituttaisi.
      Venäjän maavoimille toimitetaan ensimmäinen erä uuden sukupolven taisteluvaunuja, mallinimeltään Armata T-14, vuoden 2019 vaihteessa.

      T-14 on ollut kohuttu taisteluvaunu siitä lähtien kun se esiteltiin ensimmäisen kerran vuoden 2015 voitonpäivän paraatissa Moskovassa. Analyytikot maailmalla, kuten Britannian tiedustelupalvelussa, ovat todenneet vaunun suunnittelun olevan uusi vallankumouksellinen askel eteenpäin taisteluvaunujen kehityksessä.

      • Anonyymi

        T-14 oli fiasko ja koko projekti lopetettu.


      • Anonyymi

        Vuodenvaihteessako niitä vasta toimitetaan? Minkä vuoden?
        Olivat joku vuosi sitten jo valmiit kuin SU-.pakkelin moottorit kuten rysäpöksyt kertoivat.

        Joko niistä on hinausköydet poistettu?


    • "Silloin maalataan kun pensseli on pehmeä"

      Vanha sanonta Syktyvkarissa.

    • Anonyymi

      "Venäjän Armata Tankit toimivat Putinin mukaan Marsissa"

      Taas uusi peruste USA:lle vaeustelumenojen lisäämiseksi. Marsin koalitio on hyökkäämässä Washingtoniin ja suurimpiin USA:n kaupunkeihin, ehkä jo huomenna.

    • Anonyymi

      ''Venäjän Armata Tankit toimivat Putinin mukaan Marsissa''
      Hehheheeheehheee……..
      Vaan kuka niitä siellä hinaa?

    • Anonyymi

      Pravdan videon mukaan siinä on nyt (ukrainalainen) WC istuin. Mikä lienee tarpeellinen jos Mars on tarkoituksena liittää valtiooa.

      https://www.youtube.com/watch?v=i1txZ3309_0

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe